Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat te doen met een avocado?

+11
SoGood
Snoopy
Prosecco
lyke
Blond
Atelier Madame
Sterre
minoessepoes
Mamsie
Verde
Pien
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

avocado - wat te doen met een avocado? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen met een avocado?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:18

Noa schreef:Vandaag een zak met 8 rijpe kleine avocado's gekocht, terwijl ik er maar `1 nodig had... (waarom denk ik nooit eens na voordat ik iets uit die bakken gris), maar weer eens een enorme bak guacamole wegwerken met chips, ajajaajaaa smile
Kom maar door met je adres.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

avocado - wat te doen met een avocado? - Pagina 2 Empty Re: wat te doen met een avocado?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:20

Noa schreef:Vandaag een zak met 8 rijpe kleine avocado's gekocht, terwijl ik er maar `1 nodig had... (waarom denk ik nooit eens na voordat ik iets uit die bakken gris), maar weer eens een enorme bak guacamole wegwerken met chips, ajajaajaaa smile

Hmmmm!! Ze zijn gezond, maar wel vet, dus je wordt er wel tonnetje rond van (al helpen die chips ook niet echt haha).

Weet wel wat ik morgen voor de lunch op brood ga eten nu!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:23

^ Hehe, nouja gelukkig ben ik net 3 kilo afgevallen en paste ik alweer in bikini op vakantie, dus nu mag het weer feest zijn en dan ga ik in juni wel weer op de handrem laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:30

Marin schreef:

Hmmmm!! Ze zijn gezond, maar wel vet, dus je wordt er wel tonnetje rond van (al helpen die chips ook niet echt haha).

Weet wel wat ik morgen voor de lunch op brood ga eten nu!
Gezonde vetten he, gezonde vetten Wink

Gast
Gast

Bericht  rapa nui do 31 maa 2011 - 5:37

Hoezo beinvloed door het forum... Ik heb vanmiddag ook avocado op mijn crackers gehad en heb er nog 1 thuis. Ik doe er altijd een beetje zeezout over. Erg lekker.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 5:58

Haha lekker he Rapa Nui!

Ik had vanmiddag dus twee geroosterde pita broodjes met avocado (en peper, zout, uipoeder en knoflookpoeder). Het was echt zo lekker.

Ben benieuwd wat Pien er van vond.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 31 maa 2011 - 23:26

Marin schreef:Haha lekker he Rapa Nui!

Ik had vanmiddag dus twee geroosterde pita broodjes met avocado (en peper, zout, uipoeder en knoflookpoeder). Het was echt zo lekker.

Ben benieuwd wat Pien er van vond.

Even kijken of ik me er toe kan zetten maar anders fiets ik straks nog even naar de Albert Cuyp om avocado's te halen en eet ik dat morgen als ontbijt/lunch. Klinkt echt lekker namelijk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien vr 1 apr 2011 - 7:27

ik had weinig tijd voor boodschappen en ben dus niet naar de c1000 geweest maar naar de aldi, daar waren geen avocado's. morgen dus nieuwe ronde nieuwe kansen....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 14:58

Hier is het nummer 1 eten rijst met bonen(geen sperziebonen, maar van die kleine zwarte bonen) en gisteren zat ik in een restaurant en hadden ze het geserveerd met salade met oa komkommer,tomaten en avocado, combinatie was erg lekker(hoewel ik ondertussen die rijst en bonen niet echt meer kan zien, eet het vrijwel elke dag,lokale bevolking eet het zelfs 3x per dag :shock: )

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 6 apr 2011 - 22:35

_Chance schreef:je kan het ook in de sushi verwerken, maar dat mag je nu natuurlijk dan ook niet..

Jewel hoor, gewoon zonder vis, of met krabstick bijv.

Ik eet avocado altijd op brood. broodje kaas met tomaat en avocado.
Ook lekker op een bagel met creamcheese.

Pien, verder weet ik het ook niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame za 23 apr 2011 - 0:10

ooh ik heb er net eentje met peper, zout en mayonaise op een geroosterde boterham geprakt.. lekkkker Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:45

Ik eet het vaak op een geroosterd spelbroodje. Met roomboter, daarop een avocado geprakt, zout en peper. Heel simpel. Ik vind het zooo lekker Very Happy Een gesneden uitje erop is ook lekker of tomaat. Of ik doe een avocado door de salade. Door de rijst is ook lekker: rijst koken, afgieten, avocado erop, deksel erop en even laten stomen, en dan de avocado er door heen roeren.

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 24 apr 2011 - 21:30

crackertje met runderrookvlees, paar schijfjes avocado erop, beetje peper jummm
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 22:26

Beetje oud Pien maar je mag wel gewoon tonijn uit blik tijdens je zwangerschap hoor Wink sushi dan weer niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: