Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Hmmm, das ook nog een optie. Of ik laat hem lekker op het plein spelen en ik sms de moeder van een vriendje of ze even op wil letten. Haar zoontje blijft ook altijd tot een uur of vier op het plein.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Giacomo schreef:Hahaha vc, dat had mijn kerel wel kunnen zijn! Welk geurtje heb je gekregen?
Pure Poison, mijn favo geurtje
Wanneer krijg ik trouwens weer een nieuwe ster?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Whaha, VC wat slecht
Ik heb trek in een zure bom, maar ik moet altijd lachen als ik het bestel
edit: Pure Poison??! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die vind ik ook zoooo lekker. Ik snuffel de hele dag aan mezelf als ik die draag. En laatst had ik last van snuffelintimidatie (zo noemde de man het, zomaar in het wild, die aan me rook)
edit: Pure Poison??! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die vind ik ook zoooo lekker. Ik snuffel de hele dag aan mezelf als ik die draag. En laatst had ik last van snuffelintimidatie (zo noemde de man het, zomaar in het wild, die aan me rook)
Gast- Gast
Reva schreef:Whaha, VC wat slecht
Hij is/was in de aanbieding bij Douglas Met mijn vorige flesje heb ik ruim twee jaar gedaan omdat ik het zo zonde vond om veel te gebruiken.
Lily schreef:burn, de volgende ster krijg je bij 1500, je moet dus nog ff
Sjonge, dan moet ik zeker nog even!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Lily schreef:burn, de volgende ster krijg je bij 1500, je moet dus nog ff
Sjonge, dan moet ik zeker nog even!
Ik ook
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
net toch maar even naar de desbetreffende webwinkel gemaild, vergeet ik er weer wat in te zetten :S en om nou 2 klachtenmails te sturen ....
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Reva schreef:Whaha, VC wat slecht
Hij is/was in de aanbieding bij Douglas Met mijn vorige flesje heb ik ruim twee jaar gedaan omdat ik het zo zonde vond om veel te gebruiken.
Trut!
Soms pak ik mn flesje en dan snuffel ik en dan doe ik 'm weer in het doosje
Gast- Gast
Wie helpt me aan mijn laatste stelling?
Stelling 3: De natuurramp in Japan wordt groter gemaakt dan het is door de Nederlandse media.
Argument Voor:
Argument Tegen:
Stelling 3: De natuurramp in Japan wordt groter gemaakt dan het is door de Nederlandse media.
Argument Voor:
Argument Tegen:
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:Whaha, VC wat slecht
Trut!
Soms pak ik mn flesje en dan snuffel ik en dan doe ik 'm weer in het doosje
I know, het is echt debiel
Burn schreef:Wie helpt me aan mijn laatste stelling?
Argument Voor: Het verdiend aandacht te krijgen omdat het de grootste natuurramp is in 140 jaar en er al meer dan 20.000 vermisten zijn.
Argument Tegen: De media wekt te veel onnodige onrust, waardoor het lijkt alsof natuurrampen vaker voorkomt dan normaal.
Gast- Gast
Ik had ook Hypnotic Poison, van mijn ex 'gekregen' toen het uit was heb ik het stuk gesmeten op zijn hoofd.
Hoooooooi!
Wat een lekker weertje he!?
Wat een lekker weertje he!?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
VeryCherry schreef:Ik had ook Hypnotic Poison, van mijn ex 'gekregen' toen het uit was heb ik het stuk gesmeten op zijn hoofd.
Hilarisch
Mensen, ik heb geen zin om me op te maken. Dan doe je het toch niet? Ja, zou kunnen.
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Ik had ook Hypnotic Poison, van mijn ex 'gekregen' toen het uit was heb ik het stuk gesmeten op zijn hoofd.
Hilarisch
Mensen, ik heb geen zin om me op te maken. Dan doe je het toch niet? Ja, zou kunnen.
Whahaha, ik wil nog niet dood gevonden worden zonder make-up. Ik laat de hond 's avonds niet eens uit als ik mijn huisbroek aan heb. Dan trek ik eerst wat anders aan.
VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Ik had ook Hypnotic Poison, van mijn ex 'gekregen' toen het uit was heb ik het stuk gesmeten op zijn hoofd.
Hilarisch
Whahaha, ik wil nog niet dood gevonden worden zonder make-up. Ik laat de hond 's avonds niet eens uit als ik mijn huisbroek aan heb. Dan trek ik eerst wat anders aan.
+1 !
En als ik besluit geen make-up op te doen, dan heb ik de hele dag een zonnebril op
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Alleen buiten of ook binnenshuis een zonnebril?
_Donnaa schreef:Ik ga vrijwel altijd zonder make up de deur uit..
Alleen niet zonder wenkbrauwen
Haha, die zijn bij mij zwartig van zichzelf.
Ik vind zonder make up niet erg en doe ik op vrije dagen of wat dan ook wel vaker...maar nu moet ik juist iets van make up halen haha, dan voelt het zo stom. Het is bij mij gelijk zo'n verschil ook omdat ik onder geen make up ook versta 'bril op'. In huis is bril op, haar vast, geen make up. En naar mn werk etc is haar los (noooooooooooooooooooooit vast of iets mee gedaan), make up en lenzen in.
Gast- Gast
En doos als ik ben, ben ik nog steeds niet naar het toilet geweest...
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: