Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

+19
Elsje
Error
Tullow
Joli86
Chocolate Cookie
Makamba
CCC
Laquisia
Beachgirl
SnowWhite
Moezie
Caramba
Oasis
Sweety
Suus
Cheesegirl
_DoI
Burn
Atelier Madame
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:11

*


Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 20:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:18

BeautyFuL-RoSe-90 schreef:
Megara schreef:
chococupcake schreef:Heel veel succes morgen!

Ik heb de 16e afgereden, eerste keer.. en geslaagd... Ik heb van te voren wat valeriaan (just in case) geslikt en ik was opzich best zenuwachtig maar kon wel relaxed blijven... Vergeet de eerste keer, en ga ervoor! Neem rustig de tijd voor alles, dan red je het wel!

Ik moest juist overgeven van valeriaan, haha. Ik heb vooraf banaan gegeten, schijnt ook te helpen.

Van banaan word je toch juist slaperig? Ik hoor wel eens vaker, om vlak voor het slapen gaan een stukje banaan te eten. Omdat je dan blijkbaar beter in slaap kunt vallen?

Die werking had het gelukkig niet. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Zora wo 30 maa 2011 - 18:35

Nee, van banaan krijg je juist een tijdelijke boost.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame wo 30 maa 2011 - 19:40

hehe sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden Wink
Ik ben gisteren wederom gezakt helaas Sad

het ging echt stukken beter dan de eerste keer, dit keer geen rare fouten gemaakt IMO. Waar ik uiteindelijk op gezakt ben is besluitvaardigheid. De beste man vond me te twijfelachtig op een aantal kruispunten en rotondes. Daarbij zocht ik te laat bij het parkeren en omdraaien naar een goede plek.. ik kreeg dus mee dat ik moet gaan werken aan het plannen van dat soort dingen.
Wel was het zelfstandig rijden in orde (clusteropdracht) en heeft hij heeelemaal niets over mijn kijkgedrag gezegd wat mijn rijleraar weer als positief punt ziet aangezien we daar heel erg op geoefend hebben de afgelopen keren.

Nu ff kut, maar goed ik ga gewoon door! Hoop binnen nu en 2 maanden weer op te kunnen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 19:55

Wat balen zeg! Maar wel goed dat je duidelijke punten hebt meegekregen waar je nu aan kunt werken. Anticipatie is heel belangrijk in het verkeer inderdaad. Ach, wie weet, nog twee maanden en dan heb je hem als het goed is voor heel lang! Succes smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Suus wo 30 maa 2011 - 20:35

Balen dat het niet gelukt is, maar je hebt inderdaad een paar punten meegekregen waar je aan kunt werken, dus dat is mooi smile Heel veel succes met verder oefenen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Cheesegirl wo 30 maa 2011 - 20:38

Balen dat je gezakt bent!!
Wel prettig dat je duidelijke feedback ontvangen heb waar je nu aan kunt werken.
Succes!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame wo 30 maa 2011 - 20:40

Zusje van Bert schreef:Wat balen zeg! Maar wel goed dat je duidelijke punten hebt meegekregen waar je nu aan kunt werken. Anticipatie is heel belangrijk in het verkeer inderdaad. Ach, wie weet, nog twee maanden en dan heb je hem als het goed is voor heel lang! Succes smile.

Klopt ja.. hoewel ik het op sommige punten niet helemaal eens was.. een vrachtwagen blokkeerde namelijk een rotonde, en ik wachte eventjes voordat ik doorging, terwijl die examinator juist vond dat ik daar hopakee had moeten doorrijden terwijl ik juist heel slecht zicht had..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Cheesegirl wo 30 maa 2011 - 20:42

Zulke situaties houd je denk ik altijd..
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:45

Waarom vond hij dat dan? Zat daar ook nog een reden achter of heb je dat niet gevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Makamba wo 30 maa 2011 - 20:54

Balen zeg! Gelukkig weet je nu aan welke punten je nog moet werken. Hopelijk haal je het de volgende keer wel.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame wo 30 maa 2011 - 21:15

Zusje van Bert schreef:Waarom vond hij dat dan? Zat daar ook nog een reden achter of heb je dat niet gevraagd?
Nou ja hij vond dat ik gewoon kon aannemen dat die vrachtwagen de hele boel blokkeert (die stond links en ik moest rechts afslaan) dus dat ik gewoon had kunnen doorrijden.. maar voor mijn gevoel stond er achter die vrachtwagen een hele rits auto's.. de vrachtwagen was aan het draaien dus ik kon gewoon heel slecht zien wat erachter stond..

Kijk het is natuurlijk niet dat ik op dat punt gezakt ben alleen, een aantal keer had ik gewoon besluitvaardiger voorrang moeten nemen (Dus daarin is het terrecht) maar je moet dat toch ook wel echt verder gaan leren..

maar goed al met al wel een leerzame ervaring. Ik was stukken minder zenuwachtig! En ik ga nu de komende lessen met mn instructeur goed op die besluitvaardigheid trainen en dan de volgende keer gewoon slagen!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Verona wo 30 maa 2011 - 22:00

Ik denk dat jij tijdens je rijlessen nog teveel door je rijinstructeur geholpen wordt. Waardoor je dus niet zo snel helemaal zelfstandig leert rijden. Klopt dat?

En langs die vrachtwagen had je denk ik zoals jij het beschrijft wel gewoon langs gekund. Als je het dan maar langzaam had gedaan. Maar zoals je ziet, leer je hier ook weer van Wink.

Succes voor de volgende!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame wo 30 maa 2011 - 22:09

Verona schreef:Ik denk dat jij tijdens je rijlessen nog teveel door je rijinstructeur geholpen wordt. Waardoor je dus niet zo snel helemaal zelfstandig leert rijden. Klopt dat?

En langs die vrachtwagen had je denk ik zoals jij het beschrijft wel gewoon langs gekund. Als je het dan maar langzaam had gedaan. Maar zoals je ziet, leer je hier ook weer van Wink.

Succes voor de volgende!

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben inderdaad.. mn instructeur zei ook al, ja de volgende lessen ga je gewoon helemaal zelfstandig rijden..

Wat wel meespeelt is dat ik de eerste keer echt te snel ben opgegaan, al na 26 uur rijden.. waardoor ik als het ware door het ijs zakte (en dus ook stomme fouten maakte).. nu had ik dan inttoaal 36 uur gehad, wat gemiddeld is voor een eerste keer. En dus gezakt.. Nou ja dan dus een derde keer hopelijk wel :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Linnie1985 wo 30 maa 2011 - 22:13

Ik ben de 12e keer EINDELIJK geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb hem 22 januari dit jaar gehaald. Ik was nogal onzeker, maar nu ik vaak alleen rij, merk ik dat ik minder onzeker ben. En ook ik was niet echt besluitvaardig en nu wel! Ik heb ook het idee dat ik beter rij dan toen ik met rij-instucteur reed. En ik vroeg ook heel veel aan hem (kan ik nu, moet ik schakelen enz.)
Zo durfde ik niet snel genoeg de rotonde op als er iemand afsloeg, nu dus wel Very Happy. Mijn vriend vind ook dat ik heel goed kan rijden, aan het begin klaagde hij nog wel eens haha.

Succes voor de volgende keer!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame wo 30 maa 2011 - 22:28

Linnie1985 schreef:Ik ben de 12e keer EINDELIJK geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb hem 22 januari dit jaar gehaald. Ik was nogal onzeker, maar nu ik vaak alleen rij, merk ik dat ik minder onzeker ben. En ook ik was niet echt besluitvaardig en nu wel! Ik heb ook het idee dat ik beter rij dan toen ik met rij-instucteur reed. En ik vroeg ook heel veel aan hem (kan ik nu, moet ik schakelen enz.)
Zo durfde ik niet snel genoeg de rotonde op als er iemand afsloeg, nu dus wel Very Happy. Mijn vriend vind ook dat ik heel goed kan rijden, aan het begin klaagde hij nog wel eens haha.

Succes voor de volgende keer!

Ik las eerst de 12e als datum maar jij bent 12 keer opgegaan voor je rijbewijs? Embarassed Hoeveel geld heb je er dan wel niet ingestoken joh.. en moet je dan ook 8 keer bij BNOR afrijden?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Linnie1985 wo 30 maa 2011 - 22:41

Atelier Madame schreef:
Linnie1985 schreef:Ik ben de 12e keer EINDELIJK geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb hem 22 januari dit jaar gehaald. Ik was nogal onzeker, maar nu ik vaak alleen rij, merk ik dat ik minder onzeker ben. En ook ik was niet echt besluitvaardig en nu wel! Ik heb ook het idee dat ik beter rij dan toen ik met rij-instucteur reed. En ik vroeg ook heel veel aan hem (kan ik nu, moet ik schakelen enz.)
Zo durfde ik niet snel genoeg de rotonde op als er iemand afsloeg, nu dus wel Very Happy. Mijn vriend vind ook dat ik heel goed kan rijden, aan het begin klaagde hij nog wel eens haha.

Succes voor de volgende keer!

Ik las eerst de 12e als datum maar jij bent 12 keer opgegaan voor je rijbewijs? Embarassed Hoeveel geld heb je er dan wel niet ingestoken joh.. en moet je dan ook 8 keer bij BNOR afrijden?

Ik had nog het geluk dat ik het van mijn moeder en stiefvader kreeg Embarassed , eigenlijk wilde ik stoppen omdat ik het ook te duur vond. Maja ik MOEST door gaan van mijn ouders anders vonden ze het zonde van het geld. Je moet idd via het BNOR afrijden, ik moet zeggen dat ik die mensen wel een stuk relaxer vind dan de mensen met het gewone afrijden.
De laatste rij-instructeur die ik had was toch wel de beste, ik zag het niet zitten om steeds met de bus naar mijn oude woonplaats te reizen om te lessen, dus ben ik naar de rijschool gegaan waar mijn vriend en zijn zusjes ook gezeten hebben. En mijn vriend en zijn zusjes zijn allemaal gelslaagd bij hem. En ik ben bij hem in 1x geslaagd wat bij de andere rijscolen niet lukte.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 22:45

Jammer dat je nu gezakt ben, maar veel succes voor de volgende keer!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  - Pagina 3 Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum