Morgen is de dag !!!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Morgen is de dag !!!
Morgen is de dag aangebroken... Na 2 jaar lang in een baby groep te hebben gespeeld en helemaal gewaagd te zijn aan de leidsters, gaat mijn zoon morgen afscheid nemen van zijn groepje. En vrijdag starten in de peuter groep !!!
Ik ga vandaag de uitdeel cadeau's maken voor hem.
Maar poeh wat heb ik het er echt moeilijk mee.
Ik heb hem net weg gebracht en nu zit ik thuis te huilen.... Ik ben sowieso al een emo trees geworden !
Hij is er zo enorm aan toe dat is duidelijk maar het is weer een periode die je afsluit en dan komt het besef hoe snel het allemaal gaat !
Het feit dat ik het er zo moeilijk mee heb is deels de onzekerheid en dat ik bang ben dat hij het er niet leuk gaat vinden. Onzin natuurlijk ! Maar ook dat je weer helemaal opnieuw moet wennen aan de nieuwe leidsters. Dat hij opnieuw moet wennen aan zijn nieuwe groepje !
Ben ik de enige die er zo tegenop kijkt ????
Ohh en tips om uit te delen zijn welkom
Ik ga vandaag de uitdeel cadeau's maken voor hem.
Maar poeh wat heb ik het er echt moeilijk mee.
Ik heb hem net weg gebracht en nu zit ik thuis te huilen.... Ik ben sowieso al een emo trees geworden !
Hij is er zo enorm aan toe dat is duidelijk maar het is weer een periode die je afsluit en dan komt het besef hoe snel het allemaal gaat !
Het feit dat ik het er zo moeilijk mee heb is deels de onzekerheid en dat ik bang ben dat hij het er niet leuk gaat vinden. Onzin natuurlijk ! Maar ook dat je weer helemaal opnieuw moet wennen aan de nieuwe leidsters. Dat hij opnieuw moet wennen aan zijn nieuwe groepje !
Ben ik de enige die er zo tegenop kijkt ????
Ohh en tips om uit te delen zijn welkom
Gast- Gast
Re: Morgen is de dag !!!
Nee, je bent niet de enige. Ezra is deze week ook voor het laatst op de peuterspeelzaal en ik zie er heel erg tegenop. Het is ook niet het afscheid dat ik me altijd had voorgesteld, ik kan er ook wel om huilen als ik er alleen maar aan denk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Nee, je bent niet de enige. Ezra is deze week ook voor het laatst op de peuterspeelzaal en ik zie er heel erg tegenop. Het is ook niet het afscheid dat ik me altijd had voorgesteld, ik kan er ook wel om huilen als ik er alleen maar aan denk.
In jouw situatie kan ik het me helemaal voorstellen !! Waar gaat Ezra nu naar toe ??
Gast- Gast
Een groepje waar hij onderwijs krijgt en waar ze een goede methode hebben om de taalontwikkeling verder op gang te brengen. Ik weet dat het het beste is voor hem, ik ben ook blij dat de mogelijkheid er is, maar het is nu wel even moeilijk om afscheid te nemen van zijn vertrouwde peuterspeelzaal. Anders had het over een paar maanden wel gemoeten, dat weet ik ook wel, maar dit voelt zoveel anders dan wanneer je kind gewoon afscheid neemt omdat hij vier wordt en naar de basisschool gaat.
Susan- Lady Post-a-lot
Moeilijk hè dat soort stappen. Mijn oudste neemt donderdag afscheid als ik er aan denk moet ik al huilen. Ze is er aan toe maar ik nog niet haha en ze heeft nu eerst vakantie.
Mijn jongste zit nu sinds 2 maanden op een andere groep omdat haar groep dicht ging. Ook dat vond ik moeilijk maar de overstap ging super!!
Mijn jongste zit nu sinds 2 maanden op een andere groep omdat haar groep dicht ging. Ook dat vond ik moeilijk maar de overstap ging super!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Susan ik snap je dubbel gevoel heel goed ! Natuurlijk wil je niks liever dat alles gewoon normaal zou gaan ! Maar idd dat de mogelijkheid er is, is wel heel fijn !
Sterkte met alles !
@Meisjesmama: ik vind het echt vreselijk haha. Ik weet nog dat ik de 1e opvang dag van hem kei en kei hard gehuild heb ! En nu ben je gewoon al 2 jaar verder..... Wellicht maak ik me er meer druk om dan dat mijn zoon dat doet !
Alleen jammer dat bij zijn 1e dagje in de peuter groep door zijn papa gebracht word. Maar goed dat is niet anders..
Sterkte met alles !
@Meisjesmama: ik vind het echt vreselijk haha. Ik weet nog dat ik de 1e opvang dag van hem kei en kei hard gehuild heb ! En nu ben je gewoon al 2 jaar verder..... Wellicht maak ik me er meer druk om dan dat mijn zoon dat doet !
Alleen jammer dat bij zijn 1e dagje in de peuter groep door zijn papa gebracht word. Maar goed dat is niet anders..
Gast- Gast
De mand met traktaties staat hier ook klaar. Ik heb wel even getwijfeld of ik hem wilde laten trakteren omdat hij natuurlijk niet jarig is, maar ik heb er toch voor gekozen om het wel te doen. Uitdeelboekjes, omdat hij altijd zo met prentenboeken bezig is dat dat hem echt typeert. Een spekkie en een doosje rozijntjes erbij, cellofaantje en lintje erom. Het ziet er feestelijker uit dan ik me voel, maar ik hoop dat Ezra er wel van kan genieten. Dit weekend ben ik jarig en ik wil iets speciaals gaan doen met de kinderen, naar een pretparkje of zo, ik hoop dat hij zich dan ook een heel klein beetje jarig voelt met mij.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat grappig; ik heb wel vaak huilende mamas meegemaakt toen ze hun kindje voor t eerst achterlieten op de babygroep,maar nog nooit aan moeders gemerkt dat ze t moeilijk hadden met de stap naar de peutergroep.. Al kan ik het me goed voorstellen hoor.
Waarschijnlijk, dat is tenminste vaak zo, is je kindje echt toe aan nieuwe uitdagingen,nieuw speelgoed, meer activiteiten,kindjes van zn eigen leeftijd.. Dus t gaat vast en zeker goedkomen.
Over een paar weken ben je waarschijnlijk verbaasd dat je hier zo tegenop zag:) suc6!
Waarschijnlijk, dat is tenminste vaak zo, is je kindje echt toe aan nieuwe uitdagingen,nieuw speelgoed, meer activiteiten,kindjes van zn eigen leeftijd.. Dus t gaat vast en zeker goedkomen.
Over een paar weken ben je waarschijnlijk verbaasd dat je hier zo tegenop zag:) suc6!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
De uitdeel cadeau's zijn in huis. Deze straks maar eens gaan inpakken. Ik heb voor elk kind een emmertje met stoepkrijt gehaald.
Voor de leidsters ook een kleinigheid.
Ook meteen de slingers in huis gehaald !
@Marietje: Ik werk zelf ook op een kdv en ik zelf heb ook nog nooit echt aan een ouder gemerkt dat ze er moeite mee hebben bij overgang naar een nieuwe groep. Maar laatst heb ik specifiek aan een ouder gevraagd wat ze er zelf van vonden en toen bleek dat die moeder het er ook zwaar mee had !
@Susan: alvast gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat jullie samen een leuke dag hebben !
Voor de leidsters ook een kleinigheid.
Ook meteen de slingers in huis gehaald !
@Marietje: Ik werk zelf ook op een kdv en ik zelf heb ook nog nooit echt aan een ouder gemerkt dat ze er moeite mee hebben bij overgang naar een nieuwe groep. Maar laatst heb ik specifiek aan een ouder gevraagd wat ze er zelf van vonden en toen bleek dat die moeder het er ook zwaar mee had !
@Susan: alvast gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat jullie samen een leuke dag hebben !
Gast- Gast
Vind je dat echt zo erg? Ik was supertrots toen A. naar de dreumesgroep ging, mede ook omdat ze nog iets te jong was, maar omdat ze qua ontwikkeling zo goed ging mocht ze dus eerder. Voor iedereen is het weer anders! Hopelijk krijgt S. het naar zijn zin op de dreumesgroep!
Gast- Gast
Ja ik zie er echt tegen op ! Ik weet ook niet waarom. Ik denk omdat dit vertrouwd is. Maar tevens ook dat je weer duidelijk gemaakt word dat hij echt al groot aan het worden is.
Maar ik twijfel er absoluut niet aan dat hij het niet leuk zal gaan vinden. Hij is er echt aan toe !
Maar ik twijfel er absoluut niet aan dat hij het niet leuk zal gaan vinden. Hij is er echt aan toe !
Gast- Gast
Oké, gelukkig! Erg he dat je kleine mannetje alweer zo groot is! Ik werd net emotioneel bij de foto waar ik A. voor het eerst vast heb ... Als ik dan kijk wat een lange dame ze nu is!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: