Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

+19
Elsje
Error
Tullow
Joli86
Chocolate Cookie
Makamba
CCC
Laquisia
Beachgirl
SnowWhite
Moezie
Caramba
Oasis
Sweety
Suus
Cheesegirl
_DoI
Burn
Atelier Madame
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 20:35

voor de tweede keer en ik hoop zo dat ik het haal angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Burn ma 28 maa 2011 - 20:36

SUCCES!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  _DoI ma 28 maa 2011 - 20:39

Succes!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Cheesegirl ma 28 maa 2011 - 20:40

Heel veel succes!
Misschien iets rustgevends gebruiken?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Suus ma 28 maa 2011 - 21:07

Heel veel succes! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Sweety ma 28 maa 2011 - 21:10

Heel veel succes! Wat ging er de vorige keer mis als ik vragen mag?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 21:25

Dankjullie allemaal!

Sweety schreef:Heel veel succes! Wat ging er de vorige keer mis als ik vragen mag?

Wat ging er niet mis kan je beter vragen laughcry
-Ik had een ingreep aant stuur, raakte bijna een stoepje
-Reed te hard bij een wegversmalling
-Keek niet ver genoeg vooruit op sommige punten wat resulteerde in het te laat herkennen van een kruispunt, waardoor ik op het fietspad terecht kwam. Vervolgens wilde ik hem in zn achteruit zetten zonder na te denken, stond er natuurlijk een auto achter me Embarassed
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 21:26

Zo, dat klinkt bijna als een eerste rijles :shock:
Succes morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 21:28

_Donnaa schreef:Zo, dat klinkt bijna als een eerste rijles :shock:
Succes morgen!
Suspect zooo erg is het ook weer niet hoor haha
kreeg wel als compliment dat mn bijzondere verichtingen goed gingen
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 21:30

Ik vind het wel erg, maar ieder z`n mening natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Oasis ma 28 maa 2011 - 21:31

Heel veel succes morgen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Sweety ma 28 maa 2011 - 21:37

Atelier Madame schreef:
Wat ging er niet mis kan je beter vragen laughcry
-Ik had een ingreep aant stuur, raakte bijna een stoepje
-Reed te hard bij een wegversmalling
-Keek niet ver genoeg vooruit op sommige punten wat resulteerde in het te laat herkennen van een kruispunt, waardoor ik op het fietspad terecht kwam. Vervolgens wilde ik hem in zn achteruit zetten zonder na te denken, stond er natuurlijk een auto achter me Embarassed
Oeh.. Dat klinkt niet goed. Ik heb helaas geen tips, maar moet je nog wel je bijzondere verrichtingen doen of heb je daar vrijstelling voor gekregen.
Oh enige tip die ik kan geven probeer vaak te kijken in je spiegels en laat zien dat je kijkt. Dus beweeg je hoofd een beetje mee. En als je een zijstraat nadert probeer alvast wat af te remmen ( zijn dingen die je al weet maar als een extra tip Wink )
Goed inademen en rustig blijven als laatste. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 21:47

_Donnaa schreef:Ik vind het wel erg, maar ieder z`n mening natuurlijk Wink
Nou ik weet niet hoe jouw eerste rijles er aantoe ging, maar bij de meeste mensen resulteert die meestal in het minimaal 10 keer afslaan van de motor en een instructeur die toch meerdere malen op de rem trapt en de koppeling voor je inhoudt :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 21:50

Sweety schreef:
Atelier Madame schreef:
Wat ging er niet mis kan je beter vragen laughcry
-Ik had een ingreep aant stuur, raakte bijna een stoepje
-Reed te hard bij een wegversmalling
-Keek niet ver genoeg vooruit op sommige punten wat resulteerde in het te laat herkennen van een kruispunt, waardoor ik op het fietspad terecht kwam. Vervolgens wilde ik hem in zn achteruit zetten zonder na te denken, stond er natuurlijk een auto achter me Embarassed
Oeh.. Dat klinkt niet goed. Ik heb helaas geen tips, maar moet je nog wel je bijzondere verrichtingen doen of heb je daar vrijstelling voor gekregen.
Oh enige tip die ik kan geven probeer vaak te kijken in je spiegels en laat zien dat je kijkt. Dus beweeg je hoofd een beetje mee. En als je een zijstraat nadert probeer alvast wat af te remmen ( zijn dingen die je al weet maar als een extra tip Wink )
Goed inademen en rustig blijven als laatste. Very Happy

Hihi goed ademenen en rustig blijven is het vooral ook, ik kan best rijden, maar door de zenuwen maak je toch sneller een foutje..
en idd wat afremmen voor elke zijstraat wordt er bij mij nu ook echt ingeramd, vooral omdat ik in een vrij drukke stad rij.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 21:51

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:Ik vind het wel erg, maar ieder z`n mening natuurlijk Wink
Nou ik weet niet hoe jouw eerste rijles er aantoe ging, maar bij de meeste mensen resulteert die meestal in het minimaal 10 keer afslaan van de motor en een instructeur die toch meerdere malen op de rem trapt en de koppeling voor je inhoudt :P
Dat zal bij de meeste inderdaad zo zijn, maar ik vind bijna een stoepje raken en dat laatste wat er mis ging, met dat fietspad en de achteruit toch wel dramatisch als je al zover bent dat je aan het afrijden bent..

En mijn eerste rijles ging prima.. Ik heb nooit een ingreep gehad, maar dat doet er verder niet toe. Ik snap best dat mensen met rijles regelmatig een ingreep hebben, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar zulke dingen als je al mag afrijden vind ik wel erg ja..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 21:52

_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:Ik vind het wel erg, maar ieder z`n mening natuurlijk Wink
Nou ik weet niet hoe jouw eerste rijles er aantoe ging, maar bij de meeste mensen resulteert die meestal in het minimaal 10 keer afslaan van de motor en een instructeur die toch meerdere malen op de rem trapt en de koppeling voor je inhoudt :P
Dat zal bij de meeste inderdaad zo zijn, maar ik vind bijna een stoepje raken en dat laatste wat er mis ging, met dat fietspad en de achteruit toch wel dramatisch als je al zover bent dat je aan het afrijden bent..

En mijn eerste rijles ging prima.. Ik heb nooit een ingreep gehad, maar dat doet er verder niet toe. Ik snap best dat mensen met rijles regelmatig een ingreep hebben, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar zulke dingen als je al mag afrijden vind ik wel erg ja..

Dan verschillen wij denk ik toch wel sterk van mening smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 21:52

Ja, ieder z`n mening.. Dat zei ik enkele reacties terug al Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 21:56

_Donnaa schreef:Ja, ieder z`n mening.. Dat zei ik enkele reacties terug al Wink
cheers

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Caramba ma 28 maa 2011 - 22:01

Succes.

En bij de meesten hebben die stomme fouten met zenuwen te maken toch Donna? Dus vind eerlijk gezegd niet dat je dan kan zeggen lijkt wel op een eerste rijles.
Bij mijn eerste rijles had ik stond ik iets te ver op de weg, waarbij de snuit een milimeter op fietspad stond, dit vonden ze al een excuus om mij te laten zakken. De 2de keer ging ook alles mis, wat mis kon gaan, kon mijn poot amper op gas kouden en op de koppeling was helemaal een funest. Maar dit alles door zware zenuwen.


Laatst aangepast door Spetterdespat op ma 28 maa 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Moezie ma 28 maa 2011 - 22:01

Veel succes!!

Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 22:02

Ik vind dit niet meer onder stomme fouten vallen, maar dat ligt aan mij merk ik wel, maakt niet uit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 22:22

Spetterdespat schreef:Succes.

En bij de meesten hebben die stomme fouten met zenuwen te maken toch Donna? Dus vind eerlijk gezegd niet dat je dan kan zeggen lijkt wel op een eerste rijles.
Bij mijn eerste rijles had ik stond ik iets te ver op de weg, waarbij de snuit een milimeter op fietspad stond, dit vonden ze al een excuus om mij te laten zakken. De 2de keer ging ook alles mis, wat mis kon gaan, kon mijn poot amper op gas kouden en op de koppeling was helemaal een funest. Maar dit alles door zware zenuwen.

Afrijden denk ik bedoel je ?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 22:23

_Donnaa schreef:Ik vind dit niet meer onder stomme fouten vallen, maar dat ligt aan mij merk ik wel, maakt niet uit Wink
Wat zijn in jouw ogen dan stomme fouten? :P

Door de spanning komen je zwakke plekken sterker naar voren waardoor de fouten worden uitvergroot..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 22:27

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:Ik vind dit niet meer onder stomme fouten vallen, maar dat ligt aan mij merk ik wel, maakt niet uit Wink
Wat zijn in jouw ogen dan stomme fouten? :P

Door de spanning komen je zwakke plekken sterker naar voren waardoor de fouten worden uitvergroot..

Haha sorry maar ik moet me wel aansluiten bij Donnaa. Wat een ramp zeg, je vorige rijexamen. Domme foutjes zijn bv als het koppelen even niet lukt of als de auto afslaat. Dat gebeurd mensen nl sowieso wel, ook met rijbewijs. Zolang je maar niet gaat lopen stressen, is er niets aan de hand. Maar stoepjes meepakken en fietspaden oprijden en dan vervolgens zonder te kijken in zijn achteruit kan echt niet, sorry.

Toch hoop ik dat het inmiddels al beter gaat en je vandaag slaagt. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Caramba ma 28 maa 2011 - 22:33

[quote="Atelier Madame"][quote="Spetterdespat"]Succes.

En bij de meesten hebben die stomme fouten met zenuwen te maken toch Donna? Dus vind eerlijk gezegd niet dat je dan kan zeggen lijkt wel op een eerste rijles.
Bij mijn [b]eerste rijles [/b]had ik stond ik iets te ver op de weg, waarbij de snuit een milimeter op fietspad stond, dit vonden ze al een excuus om mij te laten zakken. De 2de keer ging ook alles mis, wat mis kon gaan, kon mijn poot amper op gas kouden en op de koppeling was helemaal een funest. Maar dit alles door zware zenuwen.[/quote]

Afrijden denk ik bedoel je ? [/quote]

ja dat bedoelde ik ja haha
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!  Empty Re: Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum