Aaah ik moet afrijden!!
+12
Lejow
Juul
Happydobby
Oasis
Lies
Raindrop
Melis_je
Mamsie
Phileine
Rush
Suus
SuperGrover
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Aaah ik moet afrijden!!
Om 14u. Dus als je niet per se de weg op moet, doe het niet!
Ik ben best wel zenuwachtig, ik snap ook niet zo goed waarom ik "al" (na 33 lessen, haha) mag afrijden, aangezien ik echt zuig in autorijden. Ik zie vooral erg op tegen de bijzondere verrichtingen, ik kan alleen de stopopdracht en de hellingproef. Bochtje achteruit gaat soms nog wel goed, net als parkeren in een parkeervak. Maar fileparkeren, ik kan het gewoon niet, ik kom gewoon niet recht tussen die twee auto's in te staan.
En ik ben nogal bang dat ik de examinator vet pissed maak, omdat ik niet zo goed ben in links en rechts. Verkeer van rechts voorrang verlenen gaat wel oké, maar links of rechts afslaan, dat is fifty-fifty voor mij
Nou goed, gelukkig hebben de meeste mensen weinig vertrouwen in mijn rijkunsten, dus ik stel niemand teleur als ik zak. Mijn zus zakte 3 keer, een vriendin van me al 5 keer. Zakken is geen schande... Het zou alleen zo leuk zijn om te slagen... Nooit meer rijles...
Ik heb voor de tijd ook nog een rijles, dus ik ben zo dadelijk foetsie. Dit topic dient dan ook geen enkel nut, behalve even de stress van me af schrijven.
Ik ben best wel zenuwachtig, ik snap ook niet zo goed waarom ik "al" (na 33 lessen, haha) mag afrijden, aangezien ik echt zuig in autorijden. Ik zie vooral erg op tegen de bijzondere verrichtingen, ik kan alleen de stopopdracht en de hellingproef. Bochtje achteruit gaat soms nog wel goed, net als parkeren in een parkeervak. Maar fileparkeren, ik kan het gewoon niet, ik kom gewoon niet recht tussen die twee auto's in te staan.
En ik ben nogal bang dat ik de examinator vet pissed maak, omdat ik niet zo goed ben in links en rechts. Verkeer van rechts voorrang verlenen gaat wel oké, maar links of rechts afslaan, dat is fifty-fifty voor mij
Nou goed, gelukkig hebben de meeste mensen weinig vertrouwen in mijn rijkunsten, dus ik stel niemand teleur als ik zak. Mijn zus zakte 3 keer, een vriendin van me al 5 keer. Zakken is geen schande... Het zou alleen zo leuk zijn om te slagen... Nooit meer rijles...
Ik heb voor de tijd ook nog een rijles, dus ik ben zo dadelijk foetsie. Dit topic dient dan ook geen enkel nut, behalve even de stress van me af schrijven.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Aaah ik moet afrijden!!
Heeeeeel veeeeeel succes!!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Succes alvast!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat spannend, heel veel succes gewenst! Gewoon doen alsof het examen een rijles is
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Succes en kijken kijken kijken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Jouw rijinstructeur had jou vast niet af laten rijden als je het niet zou kunnen.
Succes!
Succes!
Gast- Gast
Inderdaad kijken. Ook al kom je overdwars in je parkeervak, als je maar geen fietsers ramt.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:aangezien ik echt zuig in autorijden. (...), ik kan het gewoon niet, ik kom gewoon niet recht tussen die twee auto's in te staan.
En ik ben nogal bang dat ik de examinator vet pissed maak, omdat ik niet zo goed ben in links en rechts.(...)Nou goed, gelukkig hebben de meeste mensen weinig vertrouwen in mijn rijkunsten, dus ik stel niemand teleur als ik zak.
(...) (...) biologie.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
:affraid: Betrapt...Melis_je schreef:SuperGrover schreef:aangezien ik echt zuig in autorijden. (...), ik kan het gewoon niet, ik kom gewoon niet recht tussen die twee auto's in te staan.
En ik ben nogal bang dat ik de examinator vet pissed maak, omdat ik niet zo goed ben in links en rechts.(...)Nou goed, gelukkig hebben de meeste mensen weinig vertrouwen in mijn rijkunsten, dus ik stel niemand teleur als ik zak.
(...) (...) biologie.
SuperGrover- Ratel
Bedankt voor alle succeswensen, ik ga nu rijlessen en daarna ga ik dat examen keihard nailen, zodat ik thuis kom met het felbegeerde papiertje!!!
SuperGrover- Ratel
Veel succes! Binnenkort moet ik er ook aan geloven..
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel succes!
Mijn bijzondere verrichtingen gingen ook slecht, vooral het file in parkeren!
Ik stond dus met 2 wielen op de stoep, ik dacht shit, dag rijbewijs...
Maar ze zei rij maar gewoon door, dit komt gewoon door de zenuwen ( yeah right )
En ik heb de auto 2x uit laten vallen bij een rotonde, omdat ik 'm nog in z'n 2 had staan haha.
Maar toch mijn rijbewijs in 1x gehaald, dus maak je geen zorgen en gewoon net doen of je aan het lessen bent!
Mijn bijzondere verrichtingen gingen ook slecht, vooral het file in parkeren!
Ik stond dus met 2 wielen op de stoep, ik dacht shit, dag rijbewijs...
Maar ze zei rij maar gewoon door, dit komt gewoon door de zenuwen ( yeah right )
En ik heb de auto 2x uit laten vallen bij een rotonde, omdat ik 'm nog in z'n 2 had staan haha.
Maar toch mijn rijbewijs in 1x gehaald, dus maak je geen zorgen en gewoon net doen of je aan het lessen bent!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Succes! Je kan het..
Mijn keren op de weg ging ook bagger met de TTT..
Toch TTT + praktijk in 1 x gehaald.
Mijn keren op de weg ging ook bagger met de TTT..
Toch TTT + praktijk in 1 x gehaald.
Gast- Gast
Heel veel succes, zet 'm op!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Veel succes, en kijken is het belangrijkst.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Heel veel succes!!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
*zit veilig binnen en duimt*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha dat getuigt van vertrouwen.Lejow schreef:*zit veilig binnen en duimt*
Gast- Gast
succes! Ik ben inmiddels 3x gezakt dus heb er zelf niet zo veel vetrouwen in maar jou meot het lukken!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik moet morgen afrijden!
» Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!
» aaah, het is kóud hier!!
» Aaah nieuwe baan!!
» Ik moet..
» Morgen moet ik afrijden en ik vind het spannnnnund!
» aaah, het is kóud hier!!
» Aaah nieuwe baan!!
» Ik moet..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: