eenvoudige lunchhapjes voor kinderen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
eenvoudige lunchhapjes voor kinderen
hoi allemaal,
volgende week vier ik mijn verjaardag met de kids uit mijn groep 7. Vandaag hebben we wat leuke ideeën bedacht om te gaan doen die dag, we willen in ieder geval lekker gaan lunchen met hapjes die we van tevoren zelf klaar maken (nadat een aantal kids eerst hadden bedacht dat we wel met zijn allen konden ontbijten op school, maar dat is me dan net weet iets teveel van het goede ).
Nu zoek ik dus lekkere eenvoudige hapjes die we even van tevoren samen (in groepjes) klaar kunnen maken. Een (kleine oven en kookplaatje zijn aanwezig op school, dus die kunnen eventueel gebruikt worden.
Zelf zat ik al te denken aan worstje in bladerdeeg, sandwiches, fruitsalade, soepje, minipizzaatjes, maar dan is mijn inspiratie een beetje op, dus wie heeft er nog goede ideeën?
volgende week vier ik mijn verjaardag met de kids uit mijn groep 7. Vandaag hebben we wat leuke ideeën bedacht om te gaan doen die dag, we willen in ieder geval lekker gaan lunchen met hapjes die we van tevoren zelf klaar maken (nadat een aantal kids eerst hadden bedacht dat we wel met zijn allen konden ontbijten op school, maar dat is me dan net weet iets teveel van het goede ).
Nu zoek ik dus lekkere eenvoudige hapjes die we even van tevoren samen (in groepjes) klaar kunnen maken. Een (kleine oven en kookplaatje zijn aanwezig op school, dus die kunnen eventueel gebruikt worden.
Zelf zat ik al te denken aan worstje in bladerdeeg, sandwiches, fruitsalade, soepje, minipizzaatjes, maar dan is mijn inspiratie een beetje op, dus wie heeft er nog goede ideeën?
Re: eenvoudige lunchhapjes voor kinderen
Wraps. Gevulde eieren. Huzarensalade op laten maken met mayonaise, ei, tomaat, augurk ed.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: eenvoudige lunchhapjes voor kinderen
Een eitje hard koken en dan het "kontje" eraf snijden zodat hij kan staan. Dan het kapje van een tomaat snijden en deze uithollen en op het eitje zetten. Dan heb je een paddenstoel! die kan je dan eventueel nog witte stippen geven met mayonaise uit een tube, of in het gras zetten, door op wat sla te zetten.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Leven voor de kinderen??
» Wanneer man te oud voor kinderen?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Leven voor de kinderen??
» Wanneer man te oud voor kinderen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: