Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Je hoeft toch niet in je brief te zetten dat híj een stommerd is? Focus lekker op je eigen kwaliteiten.
Laatste weken heb ik veel gepraat met mensen die meer thuis zijn in dat solliciteerwereldje en die zouden het allemaal afraden er iets over te zeggen. Vorige ronde is me ook eens geadviseerd mijn vorige werkgever gewoon neer te zetten als huidig (was er toen net 2 dagen weg, dus dat kon nog wel).
Als ze ernaar vragen zou ik ook helemaal niet teveel in detail treden. Is helemaal niet relevant.
Heb je eventueel wel referenties van werkgevers voor de laatste? Die kun je dan gewoon opgeven en valt het minder op dat de laatste mist.
Laatste weken heb ik veel gepraat met mensen die meer thuis zijn in dat solliciteerwereldje en die zouden het allemaal afraden er iets over te zeggen. Vorige ronde is me ook eens geadviseerd mijn vorige werkgever gewoon neer te zetten als huidig (was er toen net 2 dagen weg, dus dat kon nog wel).
Als ze ernaar vragen zou ik ook helemaal niet teveel in detail treden. Is helemaal niet relevant.
Heb je eventueel wel referenties van werkgevers voor de laatste? Die kun je dan gewoon opgeven en valt het minder op dat de laatste mist.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta, hoe was je diner?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, hij heeft ooit beloofd om een hoekbank voor me te maken en daar heb ik hem nog even fijn aan herinnerd.. Kon nog steeds wel, maar hij wilde wel even weten hoe ik ging betalenSjaantje schreef:Nou Donnaa, the choice is yours, dus!
Nou hij is welkom als ik een huis heb.. Wil hem echt wel een keertje, zo sexy!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, hij heeft ooit beloofd om een hoekbank voor me te maken en daar heb ik hem nog even fijn aan herinnerd.. Kon nog steeds wel, maar hij wilde wel even weten hoe ik ging betalenSjaantje schreef:Nou Donnaa, the choice is yours, dus!
Nou hij is welkom als ik een huis heb.. Wil hem echt wel een keertje, zo sexy!
Er wordt tegenwoordig toch veel betaald in natura
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Haha Donnaa, dan zou ik maar eens urgentie aanvragen bij de woningbouw
Zeg maar dat Sjaan vindt dat je zo snel mogelijk een huisje moet hebben!
Daarom.. Ik heb gezegd dat hij de bank wel mocht komen testen.. Zwaar teleurgesteld vroeg hij; 1 keertje maar?
Ik zo; Okay, je krijgt een 10-rittenkaart als je goed bent..
Ik heb echt een grote bek als ik drank gehad heb
Ik zo; Okay, je krijgt een 10-rittenkaart als je goed bent..
Gast- Gast
Krijg ik ook zo`n mooi briefje van je? Net als VC?Sjaantje schreef:Haha Donnaa, dan zou ik maar eens urgentie aanvragen bij de woningbouw
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Daarom.. Ik heb gezegd dat hij de bank wel mocht komen testen.. Zwaar teleurgesteld vroeg hij; 1 keertje maar?
Ik zo; Okay, je krijgt een 10-rittenkaart als je goed bent..Ik heb echt een grote bek als ik drank gehad heb
Je weet wat ik net zei? Iets over dronken mensen en de waarheid vertellen?
Gast- Gast
Alex je hebt toch gelijk hoor met de waarheid over dronken mensen en kleine kinderen
Jordana- Ratel
Jahaaa i remember haha..
Nou binnenkort maar even uitproberen.. Waar blijft dat huis..
Nou binnenkort maar even uitproberen.. Waar blijft dat huis..
Gast- Gast
Beste meneer en/of mevrouw Woningbouw,
Hierbij wil ik u laten weten dat ondergetekende van mening is dat Donnaa zo snel mogelijk (en dan bedoel ik ook echt zo snél mogelijk!) eigen woonruimte nodig heeft. De reden hiervoor is dat zij graag bepaald mannelijk bezoek wilt kunnen ontvangen en u snapt waarschijnlijk zelf wel dat dat niet zo makkelijk gaat wanneer je, zoals Donnaa, nog in het ouderlijk huis woont.
Donnaa heeft mij verklaard ervoor zorg te dragen dat haar toekomstige huis voorzien wordt van een heul fijne hoekbank die uitvoerig getest zal worden. Daarom durf ik met 100% zekerheid te stellen dat Donnaa snel tevreden zal zijn met de woning die u haar eerdaags zal aanbieden.
Hartelijk dank voor uw moeite en ik neem aan dat wij allen een uitnodiging voor een housewarmingparty bij Donnaa zullen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Mw. Sjaan
Hierbij wil ik u laten weten dat ondergetekende van mening is dat Donnaa zo snel mogelijk (en dan bedoel ik ook echt zo snél mogelijk!) eigen woonruimte nodig heeft. De reden hiervoor is dat zij graag bepaald mannelijk bezoek wilt kunnen ontvangen en u snapt waarschijnlijk zelf wel dat dat niet zo makkelijk gaat wanneer je, zoals Donnaa, nog in het ouderlijk huis woont.
Donnaa heeft mij verklaard ervoor zorg te dragen dat haar toekomstige huis voorzien wordt van een heul fijne hoekbank die uitvoerig getest zal worden. Daarom durf ik met 100% zekerheid te stellen dat Donnaa snel tevreden zal zijn met de woning die u haar eerdaags zal aanbieden.
Hartelijk dank voor uw moeite en ik neem aan dat wij allen een uitnodiging voor een housewarmingparty bij Donnaa zullen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Mw. Sjaan
aaaah rottt t-mobile
Jordana- Ratel
Auto?ProudMama schreef:Hotelkamer?
Hmm, misschien eens even een balletje opgooien deze week, haha!
Gast- Gast
Even serieus: ik kreeg vanmiddag een mailtje van Petities.nl en mijn eerste reactie was echt HUH????? Ik had nét daarvoor die petitie voor VC's zoontje in elkaar zitten draaien en ik had nog nooit gehoord van de site petities.nl dus ik dacht serieus even dat ik in de maling genomen werd
Bleek het een echte online petitie te zijn om de hulphond in het zorgpakket te houden Dus ja, ik heb online getekend!
ProudMama: bedankt voor je aanvulling, daar had ik even niet aan gedacht...
Bleek het een echte online petitie te zijn om de hulphond in het zorgpakket te houden Dus ja, ik heb online getekend!
ProudMama: bedankt voor je aanvulling, daar had ik even niet aan gedacht...
Laatst aangepast door Sjaantje op ma 28 maa 2011 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
Hahaha Sjaan, geweldig
Jullie zijn allemaal welkom.. En nu hoop ik speciaal dat ik een benedenwoning krijg, want in een bovenwoning zit geen lift!
Jullie zijn allemaal welkom.. En nu hoop ik speciaal dat ik een benedenwoning krijg, want in een bovenwoning zit geen lift!
Gast- Gast
Is al sinds uur of 18 storing he?! Kon mijn man niet meer bellen (die heeft T mobile), gaf 'geen netwerk' aan. En nu nogsteeds...Jordana schreef:aaaah rottt t-mobile
Gast- Gast
Oooh je bedoelt voor jezelf....
Bedrijfsbus en matras achterin lijkt me dan een betere optie._Donnaa schreef:Auto?ProudMama schreef:Hotelkamer?
Paar kaarsjes en flesje wijn... net echt!
Gast- Gast
Nee joh gek, voor jou natuurlijk haha! Maar dan moet ik die man maar even regelen om je te dragen, haha..Sjaantje schreef:Lift? Voor mij? Ik wil ook wel door een mooie man naar boven gedragen worden hoor
Wat moet ik met een lift? :-)
Gast- Gast
Ik heb ook geen moeite met een auto die niet het formaat bedrijfsbus heeft..ProudMama schreef:Bedrijfsbus en matras achterin lijkt me dan een betere optie._Donnaa schreef:Auto?ProudMama schreef:Hotelkamer?
Paar kaarsjes en flesje wijn... net echt!
Gast- Gast
Als je het niet red tot boven aan de noodrem trekken..._Donnaa schreef:Nee joh gek, voor jou natuurlijk haha! Maar dan moet ik die man maar even regelen om je te dragen, haha..Sjaantje schreef:Lift? Voor mij? Ik wil ook wel door een mooie man naar boven gedragen worden hoor
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee joh gek, voor jou natuurlijk haha! Maar dan moet ik die man maar even regelen om je te dragen, haha..Sjaantje schreef:Lift? Voor mij? Ik wil ook wel door een mooie man naar boven gedragen worden hoor
Naar boven en naar beneden gaan, natuurlijk! Duh....
ProudMama schreef:Als je het niet red tot boven aan de noodrem trekken..._Donnaa schreef:Nee joh gek, voor jou natuurlijk haha! Maar dan moet ik die man maar even regelen om je te dragen, haha..Sjaantje schreef:Lift? Voor mij? Ik wil ook wel door een mooie man naar boven gedragen worden hoor
Whahaha.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: