Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Suus schreef:Brr, het is echt koud op mijn werk! Nog 3,5 uur koukleumen
hoezo koud?
halloow donnaa
Gast- Gast
Hier hebben ze ook de airco aan.. lekker dan en ik ben al verkouden!
Aangezien we met 20 mensen in een studio werken en ik de enige ben die het koud heeft heb ik pech.. Dus zit hier met een kopje thee.. Brr
Aangezien we met 20 mensen in een studio werken en ik de enige ben die het koud heeft heb ik pech.. Dus zit hier met een kopje thee.. Brr
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Het is sowieso een heel koud gebouw, maar in de winter kon ik de verwarming lekker hoog zetten en was het prima. Nu hebben ze de verwarming blijkbaar uitgezet en blijft het dus heel koud. Heb ook nooit de zon op mijn kamer staan, dus die verwarmt het ook niet.Lily schreef:Suus schreef:Brr, het is echt koud op mijn werk! Nog 3,5 uur koukleumen
hoezo koud?
halloow donnaa
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@Lily: Lieve foto!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemiddag!!
Had sinds m`n nieuwe bril nog niet meer migraine gehad en had het voorheen bijna iedere week wel, dus goede vooruitgang..
Maar vannacht en vanochtend had ik het dan ook heel erg, oh my!
Had sinds m`n nieuwe bril nog niet meer migraine gehad en had het voorheen bijna iedere week wel, dus goede vooruitgang..
Maar vannacht en vanochtend had ik het dan ook heel erg, oh my!
Gast- Gast
Lily schreef:thanks, toen paste ze nog in m`n capuchon haha (muts klonk zo fout )
hihi!!
Dat is minder donna!
k*t! kom erachter dat er iets is gebeurt in mn portfolio dat ik morgen in moet leveren.. t klopt niet.. zucht.. nog ff snel halfuur er aan werken dan
Gast- Gast
Moe van mijn kids!! De volgende keer spreken we als ik niet meer hoef te werken die dag, dan blijf ik veeeeel langerAlex schreef:Ik vond het ook superleuk! PM is heeeeel leuk, ze werd alleen wel moe van me
Gast- Gast
Alex schreef:Ik vond het ook superleuk! PM is heeeeel leuk, ze werd alleen wel moe van me
haha hoezo,
succes met je portfolio san
Gast- Gast
O, en mocht Alex hier klagen over d'r uiterlijk: Negeren, ze heeft namelijk niks te klagen en echt een super mooi figuurtje!!
Gast- Gast
Die staat! Ik breng A. dan onder bij mijn (schoon)moeder, dat is ook wat rustiger voor mij en dan heb ik meer aandacht voor je, haha!
Gast- Gast
Donderdag en vrijdag ben ik tot nu toevrij, heb alleen donderdag een echo om 15.00...Alex schreef:Die staat! Ik breng A. dan onder bij mijn (schoon)moeder, dat is ook wat rustiger voor mij en dan heb ik meer aandacht voor je, haha!
Gast- Gast
Lily schreef:Alex schreef:Ik vond het ook superleuk! PM is heeeeel leuk, ze werd alleen wel moe van me
haha hoezo,
succes met je portfolio san
lukt wel.. minder ernstig dan dat ik dacht gelukkig:)
Gast- Gast
Super dat jullie het zo leuk hebben gehad PM en Alex!!
Donna vervelend is dat migraine.. Pff ik kan dan echt niks meer..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat wist ik sowieso al van foto`s die ik gezien heb!ProudMama schreef:O, en mocht Alex hier klagen over d'r uiterlijk: Negeren, ze heeft namelijk niks te klagen en echt een super mooi figuurtje!!
Gast- Gast
Ik ook niet, heb tot 1 uur geslapen en nu is het al een heel stuk beter..loontjes-power schreef:
Gast- Gast
Ja, dat had nog photoshop kunnen zijn, maar ze is gewoon echt mooi!_Donnaa schreef:Dat wist ik sowieso al van foto`s die ik gezien heb!ProudMama schreef:O, en mocht Alex hier klagen over d'r uiterlijk: Negeren, ze heeft namelijk niks te klagen en echt een super mooi figuurtje!!
Gast- Gast
Hoe bedoel je ik ben blond...
Gister heerlijk in de zon gezeten, helaas wel wat verbrand dus gisteravond goed ingesmeerd met aftersun.
Nu ben ik meer bruin als rood, gelukkig.
Maar niet over na gedacht dat ik nu een rand van mijn shirtje heb staan...
En het shirtje wat ik met m´n sollicitatie aan wou heeft net een andere rand dus dat stond vet lelijk!!
Dus nu heb ik mijn outfit moeten veranderen en ben ik er niet zo tevreden meer over.
Het staat netjes daar niet van maar ik had het gewoon anders in het hoofd...
Gister heerlijk in de zon gezeten, helaas wel wat verbrand dus gisteravond goed ingesmeerd met aftersun.
Nu ben ik meer bruin als rood, gelukkig.
Maar niet over na gedacht dat ik nu een rand van mijn shirtje heb staan...
En het shirtje wat ik met m´n sollicitatie aan wou heeft net een andere rand dus dat stond vet lelijk!!
Dus nu heb ik mijn outfit moeten veranderen en ben ik er niet zo tevreden meer over.
Het staat netjes daar niet van maar ik had het gewoon anders in het hoofd...
Gast- Gast
Nou nou, straks word ik nog verlegen.
PM mag trouwens ook niet zeuren! Ze is prachtig, slank, is supermooi zwanger en zeker geen dikke waggelende pinguin!
PM mag trouwens ook niet zeuren! Ze is prachtig, slank, is supermooi zwanger en zeker geen dikke waggelende pinguin!
Gast- Gast
Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad, PM en Alex
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
zo te horen was het inderdaad gezellig denk dat ik ook eens moet gaan meeten zodat ik ook zo opgehemelt wordt haha (goed voor m`n ego:P)
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: