Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Je zou voor de grap eens met mij moeten gaan winkelen... heel veel alarmen reageren op mijn rolstoel en dan zie je gelijk al het winkelend publiek omkijken, hopend op spanning en sensatie hahaha! En dan kijken ze heel verbaasd omdat het winkelpersoneel niet of amper reageert Die weten nl dat het door mijn rolstoel komt (of kan komen) dus zodra ze zien dat ik het ben, komen ze al niet eens op me af om te achtervolgen/fouilleren/whatsoever...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker, Thee!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Truste Theedoosje!
Sjaan, jouw verhaal doet me aan iets anders denken.. Als ik in de supermarkt hier ben heb ik altijd de beveiliging achter me aan. Ik heb nog nooit wat gesloten hier en zie er verder best onschuldig uit. Anderen, met wie ik in de winkel was, is het ook al eens opgevallen. Naast dat hij verliefd op me is kan ik nog maar een optie bedenken nu: ik ben altijd zo gespannen en in de stress in die winkel en loop wel eens zonder boodschappen weer naar buiten, dat dát hem is opgevallen misschien!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Je zou voor de grap eens met mij moeten gaan winkelen... heel veel alarmen reageren op mijn rolstoel en dan zie je gelijk al het winkelend publiek omkijken, hopend op spanning en sensatie hahaha! En dan kijken ze heel verbaasd omdat het winkelpersoneel niet of amper reageert Die weten nl dat het door mijn rolstoel komt (of kan komen) dus zodra ze zien dat ik het ben, komen ze al niet eens op me af om te achtervolgen/fouilleren/whatsoever...
En Sjaan jat gewoon de halve winkel leeg
Gast- Gast
Met een kinderwagen is het ook vaak zo..Alex schreef:Sjaantje schreef:Je zou voor de grap eens met mij moeten gaan winkelen... heel veel alarmen reageren op mijn rolstoel en dan zie je gelijk al het winkelend publiek omkijken, hopend op spanning en sensatie hahaha! En dan kijken ze heel verbaasd omdat het winkelpersoneel niet of amper reageert Die weten nl dat het door mijn rolstoel komt (of kan komen) dus zodra ze zien dat ik het ben, komen ze al niet eens op me af om te achtervolgen/fouilleren/whatsoever...
En Sjaan jat gewoon de halve winkel leeg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sjaan, jouw verhaal doet me aan iets anders denken.. Als ik in de supermarkt hier ben heb ik altijd de beveiliging achter me aan. Ik heb nog nooit wat gesloten hier en zie er verder best onschuldig uit. Anderen, met wie ik in de winkel was, is het ook al eens opgevallen. Naast dat hij verliefd op me is kan ik nog maar een optie bedenken nu: ik ben altijd zo gespannen en in de stress in die winkel en loop wel eens zonder boodschappen weer naar buiten, dat dát hem is opgevallen misschien!
Was het altijd al zo? Of is het pas zo sinds het begonnen is, dan kan het best zo zijn dat het hem is opgevallen...
Qiara- Ratel
Ja, helaas nog wakker..
Gefeliciteerd Yasmin
Gefeliciteerd Yasmin
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Gefeliciteerd Yasmin!
Inderdaad, Smik, de kinderwagen. Wij hadden een keer een 4-pack cola light onderin gelegd en die zijn we vergeten af te rekenen, echt erg.
Inderdaad, Smik, de kinderwagen. Wij hadden een keer een 4-pack cola light onderin gelegd en die zijn we vergeten af te rekenen, echt erg.
Gast- Gast
In die winkel eigenlijk altijd al..Qiara schreef:Smikkell schreef:Sjaan, jouw verhaal doet me aan iets anders denken.. Als ik in de supermarkt hier ben heb ik altijd de beveiliging achter me aan. Ik heb nog nooit wat gesloten hier en zie er verder best onschuldig uit. Anderen, met wie ik in de winkel was, is het ook al eens opgevallen. Naast dat hij verliefd op me is kan ik nog maar een optie bedenken nu: ik ben altijd zo gespannen en in de stress in die winkel en loop wel eens zonder boodschappen weer naar buiten, dat dát hem is opgevallen misschien!
Was het altijd al zo? Of is het pas zo sinds het begonnen is, dan kan het best zo zijn dat het hem is opgevallen...
Gast- Gast
Gefeliciteerd Yasmin. Hoe oud? Is er daar nog iets geregeld voor je verjaardag of komt er iemand vanuit Nederland je opzoeken?Yasmin schreef:nog mensen wakker? jeeee ik ben jarig vandaag
Laatst aangepast door Smikkell op zo 27 maa 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd, Yasmin!
Hmmm, vreemd. Ik krijg altijd kriebels van beveiliging.
Qiara- Ratel
Daar ben ik dan weer te braaf voorAlex schreef:En Sjaan jat gewoon de halve winkel leeg
Jaren geleden was ik met ex op vakantie op Kreta en ex wilde daar als souvenir zo'n mes kopen waar Kreta kennelijk bekend om is. Nergens een mes gevonden dat mooi genoeg was en jawel hoor, op de terugweg, op het vliegveld, vlak ná het inchecken van de koffers, zag meneer het allermooiste mes dat hij ooit had gezien. Maar ja, de koffers waren al weg dus hij kon het mes niet meer kopen. Ik zei nog voor de gein: 'Verstop hem onder het zitkussen van mijn rolstoel!' maar natuurlijk meende ik dat niet echt. Ex was teleurgesteld dat hij het mes moest laten liggen waar het lag en we gingen op weg naar de douane.
Meneer douane zei: 'Wait a moment!' en zette het detectiepoortje uit. Ex liep achter mijn rolstoel aan en duwde mij door het poortje heen. Meneer douane zei: 'You, go back!' tegen ex en ex liep terug door het poortje waarna meneer douane het poortje weer AAN zette en ex er opnieuw doorheen moest lopen. Ik verwachtte gefouilleerd te worden (zoals het hoort) maar nee hoor... we mochten zo doorlopen naar het vliegtuig!
Sjah... hadden we dat mes tóch meegesmokkeld kunnen hebben!!!!
Smikkell, dat lijkt me ook niet prettig... ok, het kan eens mis gegaan zijn, maar dat je dan steeds 'verdacht' blijft, balen! Hoop voor jou dat het wel een leuke, knappe beveiliger is??
Yasmin:
Kriebels kunnen op verschillende manieren..Qiara schreef:Gefeliciteerd, Yasmin!
Gast- Gast
Eén keer ging mijn portomonnee af in Men @ Work in Breda. Ik had hem al jaren, maar kennelijk was het chipje nogmaals geactiveerd. Ik weet niet, maar voelde me wel knap lullig. Toen ze vroeg van wie mijn portomonnee was, dus van welke winkel, en ik Hema zei, toen liet ze me gaan.... Knap lullige situatie...
En een keer bij de C1000. Kennelijk was mijn chip nog niet uit mijn net gekochte schoenen. Mooi, konden mijn schoenen eerst op de ontchipper bij de C1000. Ook zo'n schaamtelijke situatie...
En een keer bij de C1000. Kennelijk was mijn chip nog niet uit mijn net gekochte schoenen. Mooi, konden mijn schoenen eerst op de ontchipper bij de C1000. Ook zo'n schaamtelijke situatie...
Gast- Gast
Nee, bah. En hij stinkt naar zweet!!Sjaantje schreef:Smikkell, dat lijkt me ook niet prettig... ok, het kan eens mis gegaan zijn, maar dat je dan steeds 'verdacht' blijft, balen! Hoop voor jou dat het wel een leuke, knappe beveiliger is??Alex schreef:En Sjaan jat gewoon de halve winkel leeg
Nee, ik vind niet dat je messen moet smokkelen. Je zou maar wel gepakt worden.
Gast- Gast
Zelfs trek in vega-nuggets (nooit gegeten)Smikkell schreef:Van wijn krijg ik honger..
Gast- Gast
Ik zou het ook nooit gedaan hebben, zoals ik al zei, ik ben veeeeeeeeel te braaf. Maar het was wel heel geinig hoe dat ging daar op het vliegveld, maar schijnbaar waren er alleen mannelijke douaniers aanwezig ofzo. En mochten ze me gewoon niet fouilleren? Op Schiphol is het in ieder geval zo dat ik alleen door een vrouw gefouilleerd mag worden.
klopt. Man-man en vrouw-vrouw.. Jumm..Sjaantje schreef:Ik zou het ook nooit gedaan hebben, zoals ik al zei, ik ben veeeeeeeeel te braaf. Maar het was wel heel geinig hoe dat ging daar op het vliegveld, maar schijnbaar waren er alleen mannelijke douaniers aanwezig ofzo. En mochten ze me gewoon niet fouilleren? Op Schiphol is het in ieder geval zo dat ik alleen door een vrouw gefouilleerd mag worden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kriebels kunnen op verschillende manieren..Qiara schreef:Gefeliciteerd, Yasmin!
Nou, in ieder geval niet van verliefdheid / leuk vinden, ik weet niet hoe ik het uit kan leggen. Een beetje het idee dat je verdacht zou zijn, maar geen kwaad in de zin hebt.
Qiara- Ratel
Hry
Als je geen bezwaar hebt mag een man ook. Ik ben altijd de pineut en als ze een vrouw moeten oproepen ofzo mag het van mij ook een man zijn. Al is het fouilleren op schiphol wel eeeeerg grondig haha.
Sjaantje schreef:Ik zou het ook nooit gedaan hebben, zoals ik al zei, ik ben veeeeeeeeel te braaf. Maar het was wel heel geinig hoe dat ging daar op het vliegveld, maar schijnbaar waren er alleen mannelijke douaniers aanwezig ofzo. En mochten ze me gewoon niet fouilleren? Op Schiphol is het in ieder geval zo dat ik alleen door een vrouw gefouilleerd mag worden.
Als je geen bezwaar hebt mag een man ook. Ik ben altijd de pineut en als ze een vrouw moeten oproepen ofzo mag het van mij ook een man zijn. Al is het fouilleren op schiphol wel eeeeerg grondig haha.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: