Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Sjaan komt ook nog even kletsen hier. Morgen lekker de hele dag vrij *jeeeeeeeeeeeej*
Smikkie, wat heb je (allemaal) besteld?
Jaloers
Gast- Gast
Sjaaaaaaaaa-la-la-la-laaaaaaaaaaaaaaaan! Zo, proost
Vanalles (ook dingen voor anderen). Voor het eerst van mij leven een HM-bestelling gedaan. Ik heb verder geen geld en vandaag voor het eerst van mijn leven had ik moeite met mijn gewicht/lichaam, dus ben benieuwd.
Vanalles (ook dingen voor anderen). Voor het eerst van mij leven een HM-bestelling gedaan. Ik heb verder geen geld en vandaag voor het eerst van mijn leven had ik moeite met mijn gewicht/lichaam, dus ben benieuwd.
Gast- Gast
Reva: sorry.... maar ik zal aan je denken morgen
Smik, ik hoop dat er wat voor je tussen zit! Show je ons je nieuwste aanwinsten?
Smik, ik hoop dat er wat voor je tussen zit! Show je ons je nieuwste aanwinsten?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Lex, was het leuk met Wolletjes?
Ja, was leuk! Ze heeft weer mooie plaatjes geschoten!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geen idee..Qiara schreef:Maar gaat de dagnachtcafeterrasmeeting nu nog even niet door ?
Ik ben wél voor het ´deel 2´ op terras binnekort, en dan deel 3 bij jou . Ben jij ook weer even gered
Klinkt goed
Hoi Sjaan!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Reva schreef:Jeeeeej ik ben er ook blij mee Morgen pakketjes ophalen (eindelijk)
Morgen ga ik voor het eerst een HM-pakket ontvangen
Wordt er in U. wel op maandag gewoon post bezorgd? Want in mijn woonplaats bezorgen ze enkel de folders, maar geen post.
Het is trouwens een feit; Ik kan niet met planten omgaan. Dit weekend is namelijk mijn Cactus overleden.... Edit; Ik heb hem verzopen....
Laatst aangepast door ABE op zo 27 maa 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wolletjes is cool..Alex schreef:Smikkell schreef:Lex, was het leuk met Wolletjes?
Gast- Gast
Ik ben trouwens de hele week vrij. Met een beetje pech zelfs de week erna ook nog (of de hele maand april. Of mei erbij.
Gast- Gast
we zullen zien As ik iets houd, dan zal ik jullie dat vertellenSjaantje schreef:Reva: sorry.... maar ik zal aan je denken morgen
Ik ga dinsdag weer het eerst uur werken
Gast- Gast
WHAHAHAHAHA ABE, WTF heb jij met je cactus gedaan dat ie dood is? Een cactus gaat NOOIT dood Toch wel dus ...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wolletjes is cool..Alex schreef:Smikkell schreef:Lex, was het leuk met Wolletjes?
Zeker, was leuk om haar te ontmoeten :-). Jammer dat ze hier niet meer komt.
Qiara- Ratel
Zover ik weet krijg ik alleen op zondag geen post.ABE schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Jeeeeej ik ben er ook blij mee Morgen pakketjes ophalen (eindelijk)
Wordt er in U. wel op maandag gewoon post bezorgd? Want in mijn woonplaats bezorgen ze enkel de folders, maar geen post.
Gast- Gast
Ik zie mogelijkheden..Alex schreef:Ik ben trouwens de hele week vrij. Met een beetje pech zelfs de week erna ook nog (of de hele maand april. Of mei erbij.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie mogelijkheden..Alex schreef:Ik ben trouwens de hele week vrij. Met een beetje pech zelfs de week erna ook nog (of de hele maand april. Of mei erbij.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zover ik weet krijg ik alleen op zondag geen post.ABE schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Jeeeeej ik ben er ook blij mee Morgen pakketjes ophalen (eindelijk)
Voor leuke pakketjes; Nog een reden om te strijden voor complete openstelling van alles! Zondag-supermarkt, maandag-pakketjes en zeer zeker geen zuur nieuws op vrijdag.
Gast- Gast
Hoi Q!
Alex, er is verschil tussen 'vrij zijn' en 'vrij zijn' he... Mijn dagje vrij is met een leukere reden (weekend) dan jouw reden. Ik hoop dat jouw vrije tijd niet té lang gaat duren!
Oh en Alex, cactussen kunnen wel degelijk dood
Huh, is Wolletjes weg? Dat heb ik even gemist...
Alex, er is verschil tussen 'vrij zijn' en 'vrij zijn' he... Mijn dagje vrij is met een leukere reden (weekend) dan jouw reden. Ik hoop dat jouw vrije tijd niet té lang gaat duren!
Oh en Alex, cactussen kunnen wel degelijk dood
Huh, is Wolletjes weg? Dat heb ik even gemist...
Maar jij moet natuurlijk nog eerst bedenken wat je aan gaat doenAlex schreef:Smikkell schreef:Ik zie mogelijkheden..Alex schreef:Ik ben trouwens de hele week vrij. Met een beetje pech zelfs de week erna ook nog (of de hele maand april. Of mei erbij.
Nog iets van je zus gehoord over je verhaal?
Gast- Gast
Even een voorproefje (dit zijn de onofficiële foto's,dus niet helemaal scherp! Ik plaats ze even voor het idee):
Gast- Gast
Staat het al vast dat je dat uur gaat werken, Smik, of is het afhankelijk van hoe het gaat? Het zou wel heel goed zijn
Qiara- Ratel
Ja, heerlijk dat ze supermarkt vand aag weer van 07.00 tot 23.00 open wasABE schreef:Smikkell schreef:Zover ik weet krijg ik alleen op zondag geen post.ABE schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Jeeeeej ik ben er ook blij mee Morgen pakketjes ophalen (eindelijk)
Voor leuke pakketjes; Nog een reden om te strijden voor complete openstelling van alles! Zondag-supermarkt, maandag-pakketjes en zeer zeker geen zuur nieuws op vrijdag.
Ow, en ik zag nog een dief wegrennen en 8 man personeel er achteraan. Niemand kon hem vinden en ik zag hem later bij een brug en gaf hem een knipoog, heel erg slecht, ik weet het!
Gast- Gast
Mooi, Alex! En die laatste: so cute :-)!
Qiara- Ratel
Nee, het staat nog niet helemaal vast. Ik ben vandaag thee gaan drinken en eten op werk en toen kwam de optie voor dat ene uur. Het zou fijn zijn als ik kan maar ook niet erg als ik niet kan. Het gaat om dinsdag en eigenlijk wil ik het gewoon gaan doen.Qiara schreef:Staat het al vast dat je dat uur gaat werken, Smik, of is het afhankelijk van hoe het gaat? Het zou wel heel goed zijn
Gast- Gast
Mooie foto's Lexie!
Smik, super dat je het gaat proberen! Da's toch alweer een stap in de goeie richting, lijkt me
Smik, super dat je het gaat proberen! Da's toch alweer een stap in de goeie richting, lijkt me
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: