Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 11 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara zo 27 maa 2011 - 10:36

Ja, Smik, 'gewoon' doen! Het is inderdaad een stap in de goede richting!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:36

Wat mooi, Alex!! Very Happy

En Smikk: wat goed en fijn als dat zou lukken. Is het eenmalig?

Ik heb honger Sad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 maa 2011 - 10:36

Alex schreef:WHAHAHAHAHA ABE, WTF heb jij met je cactus gedaan dat ie dood is? Een cactus gaat NOOIT dood :shock: Toch wel dus ...

Nee sorry ABE, ik doelde op deze quote van Lexie. Naar ik begrijp ben jij degene die de cactus vermoord heeft?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:37

Smikkell schreef:
ABE schreef:
Smikkell schreef:
ABE schreef:
Smikkell schreef:
Reva schreef:Jeeeeej ik ben er ook blij mee Very Happy Morgen pakketjes ophalen cheers (eindelijk)
Very Happy

Morgen ga ik voor het eerst een HM-pakket ontvangen Very Happy

Wordt er in U. wel op maandag gewoon post bezorgd? Want in mijn woonplaats bezorgen ze enkel de folders, maar geen post. Sad
Zover ik weet krijg ik alleen op zondag geen post.

Voor leuke pakketjes; Nog een reden om te strijden voor complete openstelling van alles! Zondag-supermarkt, maandag-pakketjes en zeer zeker geen zuur nieuws op vrijdag. :P
Ja, heerlijk dat ze supermarkt vand aag weer van 07.00 tot 23.00 open was Very Happy

Ow, en ik zag nog een dief wegrennen en 8 man personeel er achteraan. Niemand kon hem vinden en ik zag hem later bij een brug en gaf hem een knipoog, heel erg slecht, ik weet het!

Waarom slecht? Ik vind zoiets best vermakelijk, zelfs als de dader er gewoon mee weg komt. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:37

ABE schreef:
Sjaantje schreef:Oh en Alex ABE (???), cactussen kunnen wel degelijk dood Embarassed

Neeee ze bedoelde wel mij :P want ik dacht dat cactussen niet kapot te krijgen zijn ...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:38

*

Laatst aangepast door Smikkell op zo 27 maa 2011 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:38

Sjaantje schreef:
Alex schreef:WHAHAHAHAHA ABE, WTF heb jij met je cactus gedaan dat ie dood is? Een cactus gaat NOOIT dood :shock: Toch wel dus ...

Nee sorry ABE, ik doelde op deze quote van Lexie. Naar ik begrijp ben jij degene die de cactus vermoord heeft?

Die heb ik neit gezien, en ik heb zelfs teruggelezen. Maar zoals G. altijd zegt, niet goed genoeg.... Sad Ik beken, ik ben schuldig! Embarassed

Maar Alex, ik heb hem dus verzopen. Kennelijk eens op een dag voor twee maanden water gegeven.... Ik had hem bijna een jaar, en ik deed echt goed mijn best, maar hij is dood en ligt vanaf morgen op de vuilstort.... Sad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 maa 2011 - 10:40

Ow ABE, je hebt hem verzopen! Ik heb de mijne (lang geleden, in een ver verleden) laten uitdrogen Embarassed
En ja Lexie, zelfs dát kan met een cactus! Snappen jullie waarom ik nu plastic plantjes in huis heb? Laughing
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:41

Alex wat een leuke foto's! ALs dit nog maar een voorproefje is dan ben ik benieuwd naar de rest Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:42

ABE schreef:
Waarom slecht? Ik vind zoiets best vermakelijk, zelfs als de dader er gewoon mee weg komt. Embarassed

Een gast rende achter hem aan en andere collega's kregen er lucht van. Het was gewoon vermakelijk om te zien. Ze zagen er nou niet uit alsof ze het zo met de winkel te doen hadden. Het was meer het vermaak voor hen zelf. Very Happy
Al die iets de dikke AH-medewerkers hobbelen achter een dief en met hun tong op die knieen terug.
Ja, ik kon het gewoon niet laten om die man even een knipoog te geven toen ik hem onder de brug tegen kwam... Embarassed

Laatst aangepast door Smikkell op zo 27 maa 2011 - 20:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 27 maa 2011 - 10:43

Oh, Smik, dat is wel even heel confronterend Sad.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:43

Sjaantje schreef:Ow ABE, je hebt hem verzopen! Ik heb de mijne (lang geleden, in een ver verleden) laten uitdrogen Embarassed
En ja Lexie, zelfs dát kan met een cactus! Snappen jullie waarom ik nu plastic plantjes in huis heb? Laughing

Ik wist niet dat uitdrogen kon! smile

Mijn plantje begon zwart te worden en mijn moeder zei nog; Dat zijn dorre bladeren, die kun je zo verwijderen. Maar niets was minder waar. Dus ik gaf hem een spraybeurtje water. "Want dat vinden Cactussen heerlijk", hoor ik haar nog zeggen. Kennelijk iets teveel gesprayd. :P Het ging zo goed, want hij had zelfs een groene uitgroei. Hij werd groot! En nu is hij dood. :P Zegt ze vandaag; Koop je er toch even een leuk plantje in! Jaja, als een cactus al dood gaat onder mijn zorg, hoeveel leuke plantjes komen er dan nog in aanmerking om goed voor te zijn? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:44

Smikkell schreef:Denk aan de tijd dat ik ook mijn eigen brood jatte

:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:45

*

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 maa 2011 - 10:46

Smikkell, ik vind het stiekem ook wel vermakelijk lol!
Nou ja, niet dat je brood jatte, want ik weet niet waarom dat was (om de lol? of omdat je geen geld had? doet er verder ook niettoe) maar ik zie gewoon voor me hoe die gast onder de brug zat en jij ging knipogen hihi...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 27 maa 2011 - 10:47

ABE, als jij een cactus een jaar lang (of misschien wel langer) geen water geeft, dan legt ie uiteindelijk wel het loodje ja...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:48

Smikkell schreef:
ABE schreef:

Een gast rende achter hem aan en andere collega's kregen er lucht van. Het was gewoon vermakelijk om te zien. Ze zagen er nou niet uit alsof ze het zo met de winkel te doen hadden. Het was meer het vermaak voor hen zelf. Very Happy
Al die iets de dikke AH-medewerkers hobbelen achter een dief en met hun tong op die knieen terug.
Ja, ik kon het gewoon niet laten om die man even een knipoog te geven toen ik hem onder de brug tegen kwam... Embarassed

Ik heb het even weggehaald, maar zonder die ervaring zou ik het ook vermakelijk vinden.

Een jaar geleden liep ik langs een broekenwinkel en een man loopt met een broek onder zijn arm naar buiten. Het alarm ging af en hij liep door. Niet eens rennen. En toen gingen ze vechten om de broek, medewerker en man. En stiekem vond ik het zielig voor de man dat hem het gevecht om de broek, nog niet eens een dure broek, hem niet was gelukt. Embarassed

Gast
Gast

Sjaantje schreef:Ow ABE, je hebt hem verzopen! Ik heb de mijne (lang geleden, in een ver verleden) laten uitdrogen Embarassed

Hahahahaha ja I get the point :P Ik kan tegenwoordig andere plantjes ook in leven houden, daar ben ik best trots op!

Smikkie, jeetje, wat heftig! Ik wist het niet ...

Gast
Gast

Sjaantje schreef:Smikkell, ik vind het stiekem ook wel vermakelijk lol!
Nou ja, niet dat je brood jatte, want ik weet niet waarom dat was (om de lol? of omdat je geen geld had? doet er verder ook niettoe) maar ik zie gewoon voor me hoe die gast onder de brug zat en jij ging knipogen hihi...
Ik vind het niet goed dat mensen stelen. En ik weet niet of het brood was om te overleven (zo zag hij er niet uit) of gewoon spullen om door te verkopen. Ik had gewoon behoefte om naar hem te knipgogen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:49

Sjaantje schreef:ABE, als jij een cactus een jaar lang (of misschien wel langer) geen water geeft, dan legt ie uiteindelijk wel het loodje ja...

Ik was goed voor mijn Cactus.... :P Te goed, zo het blijkt. Mijn mams trok zo de bladeren los.... En dat terwijl het haar cadeautje aan mij was. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 maa 2011 - 10:51

Smikkell schreef:
Ik vind het niet goed dat mensen stelen. En ik weet niet of het brood was om te overleven (zo zag hij er niet uit) of gewoon spullen om door te verkopen. Ik had gewoon behoefte om naar hem te knipgogen..

Stelen is ook niet goed te praten, maar ik zag het even gebeuren en ik op mijn netvlies zag jij er even uit als een 'partner in crime' en omdat ik vandaag goeie zin heb, moest ik er even om lachen Laughing dus puur om de situatie, niet om het stelen op zich. Ehm tja... snapt iemand nog hoe ik het bedoel???
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:52

Op veronica is nou iemand die op VC lijkt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:53

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:

Stelen is ook niet goed te praten, maar ik zag het even gebeuren en ik op mijn netvlies zag jij er even uit als een 'partner in crime' en omdat ik vandaag goeie zin heb, moest ik er even om lachen Laughing dus puur om de situatie, niet om het stelen op zich. Ehm tja... snapt iemand nog hoe ik het bedoel???
ik ging alleen de winkel in voor wijn en dus had ik een goed humeur en kon die knipoog er wel vanaf. Die AH zal er geen pijn van hebben.. Voor de zoveelste keer verbouwd dit jaar en bijna 24/7 open.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 maa 2011 - 10:54

Nee precies, de AH-mensen zullen er geen sneetje brood minder om eten!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 10:56

Sjaantje schreef:Nee precies, de AH-mensen zullen er geen sneetje brood minder om eten!
Die AH-mensen rende er ook niet achteraan voor de winkel, maar voor hun eigen plezier.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: