Hoe spreek jij forumnamen uit?
+11
Blond
Sjaantje
Monte
Suus
Bliss
Zora
TukTuk
Susan
Zwoesj
Toet
Lejow
15 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe spreek jij forumnamen uit?
Ik spreek alle namen letterlijk uit, dan onthoud ik ze het makkelijkst.
Gast- Gast
Omdat Meepel even de was gaat ophangen en een nieuwe was gaat aanzetten. Meepel komt zometeen gezellig sjetten met Suusan op Feesboek.Susan schreef:Hé Meepel, waarom ben je nou alweer weg van Feesboek?
Gast- Gast
Marin schreef:Nyah is ook leuk, daar zeg ik altijd Nou Ja.
Rapa Nui zeg ik Rapa Nwie.
Razz zegt ik gewoon op z'n Nederlands
Cimic: Met s of k?
Ik zeg Rapa Noewie en Simmik
Verder spreek ik bijna alle namen gewoon op zn Nederlands uit, zoals Reeza, Reva, Leah enzo! Ik zeg wel Djen en Marin zeg ik ook goed (ook al ken ik een kind dat Marin heet en waarbij de klemtoon wel op de eerste lettergreep ligt).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dit topic wordt nooooit zo leuk als dat topic van jaren geleden Marin, dat is niet te evenaren
Ik zeg MARin.
Ik zeg MARin.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Dit topic wordt nooooit zo leuk als dat topic van jaren geleden Marin, dat is niet te evenaren
Ik zeg MARin.
Ik was het zelfs vergeten dat dat dit topic was. Zal ik alvast m'n videocamera pakken? Pak jij de wijn?
Gast- Gast
Maple schreef:Meppel?
Jade lees ik gewoon als de Nederlandse uitspraak. TNMN lee sik nog altijd als That's Not My Name, op de één of andere manier krijg ik die niet afgekort in m'n hoofd.
Meppel is ook niet echt goed.. meer Meepel
Gast- Gast
Marin schreef:Jen_ schreef:Dit topic wordt nooooit zo leuk als dat topic van jaren geleden Marin, dat is niet te evenaren
Ik zeg MARin.
Ik was het zelfs vergeten dat dat dit topic was. Zal ik alvast m'n videocamera pakken? Pak jij de wijn?
Haha! Ja die avond was zo leuk, tranen liepen over mijn wangen. Heb een gewelige avond 'uit' gehad, alleen achter de pc
Gast- Gast
Ja echt mijn beste forum ervaring
Er zit hier trouwens ook een Sjors op het forum. Dan denk ik nog altijd even huh, als ik dat zie.
Er zit hier trouwens ook een Sjors op het forum. Dan denk ik nog altijd even huh, als ik dat zie.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja echt mijn beste forum ervaring
Ha, kan me voorstellen ja, ik heb haar nog niet gespot!
Gast- Gast
Marin schreef:Zora schreef:Marin schreef:Jade - Djeed
Jordana - Djordana
Janelie - gewoon zoals het er staat, Jaanuhlie
Guattari - KwatTAri (met zachte K dan dus he, zoals 't logisch is). Maar ik vraag me al die tijd al af waar de klemtoon nou ligt.Youandi - ook altijd een goeie, ik zeg gewoon you and I zoals 't hoort
AngelNyn - Nijn of Nien? Ik zeg Nien
Ik zeg het ook altijd zo, maar volgens mij is het /quattaRI/.
Ja he daar was ik al bang voor! Ik heb die gozer wel eens gegoogled maar daar kwam geen uitspraak bij
Wil jij wel even heeeeel snel respectvoller praten over mijn held?;-) Briljant filosoof ipv gozer, Maaaaahrin (op z'n Gronings uitgesproken!) Klemtoon ligt idd op 'ri'. French baby, whoo!
Gast- Gast
Over respect gesproken... Ik denk bij Guattari altjd aan gitaren
Gast- Gast
Ik spreek eigenlijk de meeste namen uit met een Nederlandse uitspraak. En mijn uitspraak van Marin zal ik bij deze proberen aan te passen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Guattari schreef:Marin schreef:Zora schreef:Marin schreef:Jade - Djeed
Jordana - Djordana
Guattari - KwatTAri (met zachte K dan dus he, zoals 't logisch is). Maar ik vraag me al die tijd al af waar de klemtoon nou ligt.Youandi - ook altijd een goeie, ik zeg gewoon you and I zoals 't hoort
Ja he daar was ik al bang voor! Ik heb die gozer wel eens gegoogled maar daar kwam geen uitspraak bij
Wil jij wel even heeeeel snel respectvoller praten over mijn held?;-) Briljant filosoof ipv gozer, Maaaaahrin (op z'n Gronings uitgesproken!) Klemtoon ligt idd op 'ri'. French baby, whoo!
Nou aangezien ik je deze vraag al minstens 3 keer heb gevraagd en je nog nooit antwoord hebt gegeven, werd ik gewoon een beetje baldadig. French it up, babe!
Gast- Gast
Maple schreef:Over respect gesproken... Ik denk bij Guattari altjd aan gitaren
Mijn alter ego is ook een rockchick!
Gast- Gast
Ohhhh gelukkig, dan heeft Meepel het dus wel een beeeetje goed.Guattari schreef:Maple schreef:Over respect gesproken... Ik denk bij Guattari altjd aan gitaren
Gast- Gast
Marin schreef:Guattari schreef:Marin schreef:Zora schreef:Marin schreef:Jade - Djeed
Jordana - Djordana
Nou aangezien ik je deze vraag al minstens 3 keer heb gevraagd en je nog nooit antwoord hebt gegeven, werd ik gewoon een beetje baldadig. French it up, babe!
Serieus? Nou, excusez-moi, madame Maaaahrin.;-)
Gast- Gast
Maple schreef:Ohhhh gelukkig, dan heeft Meepel het dus wel een beeeetje goed.Guattari schreef:Maple schreef:Over respect gesproken... Ik denk bij Guattari altjd aan gitaren
Ja precies, Meepul.
Gast- Gast
Guattari schreef:Marin schreef:Guattari schreef:Marin schreef:Zora schreef:Marin schreef:Jade - Djeed
Jordana - Djordana
Serieus? Nou, excusez-moi, madame Maaaahrin.;-)
't is al goud.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Op z'n Grunnings tegenwoordig ;-)
Ja, moi wicht!:-) We moet'n nog eem een deet (date) plann'n voor in april.
Gast- Gast
Ik las Marin altijd als MarIN (dus zoals je het schrijft en de klemtoon op IN), maar toen had wolletjes het een keer over Muhrin en toen dacht ik ooooh zeg je het zo
Lejow = Lejow
Guattari begin ik niet eens aan, geen flauw idee wat ik daarvan moet bakken.
Maple = Meepol
Reva = Reevaa (heeft ze zelf al menig keer verteld)
En Alex = Alex (gewoon op z'n Hollands!)
Lejow = Lejow
Guattari begin ik niet eens aan, geen flauw idee wat ik daarvan moet bakken.
Maple = Meepol
Reva = Reevaa (heeft ze zelf al menig keer verteld)
En Alex = Alex (gewoon op z'n Hollands!)
Gast- Gast
Jaaa! Pasen ergens toch? Geen idee wanneer dat is maar dat gaat hem worden! En dan net zulk mooi weer als vandaag en dan terrasje @ Poelestraat? Regel jij het weer dan regel ik het terras ;-)Guattari schreef:Francaise_ schreef:Op z'n Grunnings tegenwoordig ;-)
Ja, moi wicht!:-) We moet'n nog eem een deet (date) plann'n voor in april.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik las Marin altijd als MarIN (dus zoals je het schrijft en de klemtoon op IN), maar toen had wolletjes het een keer over Muhrin en toen dacht ik ooooh zeg je het zo
Haha dat vind ik ook goed hoor, zolang de klemtoon maar op 't laatst is
Ik zeg bij jou gewoon Alex op z'n NL. Of wil je 't liever Engels hebben?
Gast- Gast
Marin schreef:Alex schreef:Ik las Marin altijd als MarIN (dus zoals je het schrijft en de klemtoon op IN), maar toen had wolletjes het een keer over Muhrin en toen dacht ik ooooh zeg je het zo
Haha dat vind ik ook goed hoor, zolang de klemtoon maar op 't laatst is
Ik zeg bij jou gewoon Alex op z'n NL. Of wil je 't liever Engels hebben?
Nee, Alex mag gewoon op z'n Hollands (zie mijn post ).
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Daaaaar issie weer! Hoe spreek je de forumnamen uit topic!
» N.a.v. Verwarrende forumnamen
» Hoe spreek je Primark uit?
» Hoe spreek je 'jurist' uit?
» Daaaaar issie weer! Hoe spreek je de forumnamen uit topic!
» N.a.v. Verwarrende forumnamen
» Hoe spreek je Primark uit?
» Hoe spreek je 'jurist' uit?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: