N.a.v. Verwarrende forumnamen
+15
mzcharlotte
Lady Starstruck
Joli86
Arwyn
Vanilla Queen
Blond
Muis
Carra
Lejow
Parisienne
VeryCherry
Ooh La La!
Toet
Lotus_
Marin
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
N.a.v. Verwarrende forumnamen
Naar aanleiding van het topic van Dolcis over forumnamen, welke forumnamen vinden jullie verwarrend/minder leuk? Marin gaf aan dat ze sommige namen verwarrend vind, en dat heb ik ook, vooral met namen die op elkaar lijken. Zo hebben we heel veel namen met mama erin (mama2be, mamatobe, meisjesmama, mamavantwee en mamavan2). Ik vind de namen wel leuk, maar ook heel verwarrend.
Namen waar cijfers achter geplakt zijn vind ik over het algemeen ook minder leuk, ik weet dan nooit meer welke cijfers het waren.
Eigenlijk is de vraag dus, welke forumnamen vinden jullie verwarring opwekken?
Namen waar cijfers achter geplakt zijn vind ik over het algemeen ook minder leuk, ik weet dan nooit meer welke cijfers het waren.
Eigenlijk is de vraag dus, welke forumnamen vinden jullie verwarring opwekken?
Laatst aangepast door Zoey op di 24 apr 2012 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: N.a.v. Verwarrende forumnamen
Minder leuk klinkt zo negatief, maar inderdaad, namen met Choco, Cookie en Cupcake enzo er in..Pff, ik haal ze allemaal door elkaar! Vind ik heel jammer, want zo onthoud ik nooit welk verhaal bij wie hoort, maar ik haal het echt door elkaar.
Namen als Bloempje86 werken ook niet voor mij. Blijft niet hangen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Minder leuk klinkt zo negatief, maar inderdaad, namen met Choco, Cookie en Cupcake enzo er in..Pff, ik haal ze allemaal door elkaar! Vind ik heel jammer, want zo onthoud ik nooit welk verhaal bij wie hoort, maar ik haal het echt door elkaar.
Ja inderdaad, ik pas het wel even aan naar verwarrend. Ik bedoel het ook niet negatief maar meer zoals jij het zegt, dat het jammer is dat ik de namen door elkaar haal omdat ze zo op elkaar lijken.
Alhoewel ik soms dit soort namen aan de hand van de bijbehorende avatar weer wel onthoud Dan heb ik alleen een 'probleem' als de forumster in kwestie van avatar wisselt
Gast- Gast
Haha ja ik herken ook veel aan avatar. Of in elk geval een combi.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wil al een tijd een andere naam, maar er is gewoon zoveel in gebruik dat ik echt moet gaan nadenken over iets orgineels maar heb nu geen zin om te denken
Gast- Gast
Mijn eigen naam! Al is de andere Lotus volgens mij al een tijdje niet online/actief? Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn naam te veranderen, maar zou niet weten waarin. Dus heb ik het nog maar zo gelaten
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Cimic schreef:Ik wil al een tijd een andere naam, maar er is gewoon zoveel in gebruik dat ik echt moet gaan nadenken over iets orgineels maar heb nu geen zin om te denken
Ik vind jouw naam juist leuk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zo vond ik het op het oude forum dat er ook heel veel suusjes waren e.d. daarom op het nieuwe forum maar gestart met een nieuwe naam.
Gast- Gast
Heette jij ook eerst iets met Suus, Lily? Dat kan ik me helemaal niet herinneren. Dat is idd lastig. In m'n dagelijks leven ken ik ook al zoveel Suus'en.
Marin- Lady Post-a-lot
Lotus_ schreef:Mijn eigen naam! Al is de andere Lotus volgens mij al een tijdje niet online/actief? Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn naam te veranderen, maar zou niet weten waarin. Dus heb ik het nog maar zo gelaten
Ik weet dat er op het oude forum een Lotus was maar die heeft al heel lang een andere naam. Verder weet ik niets meer over een andere Lotus
@ cimic, ik vind jouw naam ook leuk! Lekker kort en herkenbaar juist!
Gast- Gast
Nee ze bedoelt Lotus met het yoga avatar poppetje. Die heb ik ook al heel lang niet gezien hier. Hoop dat het goed met haar gaat.
Ik had dat trouwens ook, er bleek nog een andere Joy te zijn (had ik kunnen weten, want ik had Joy_ er van gemaakt) en toen dacht ik: Dat is onhandig, ik post toch veel vaker, zij was er eerder, dus ik verander m'n naam wel weer terug naar Marin. Vond ik toch veel leuker, want met Marin heb ik echt een goede reden voor die naam, en Joy was meer gewoon snel aangemaakt omdat ik advies nodig had nadat ik weg was geweest.
Ik had dat trouwens ook, er bleek nog een andere Joy te zijn (had ik kunnen weten, want ik had Joy_ er van gemaakt) en toen dacht ik: Dat is onhandig, ik post toch veel vaker, zij was er eerder, dus ik verander m'n naam wel weer terug naar Marin. Vond ik toch veel leuker, want met Marin heb ik echt een goede reden voor die naam, en Joy was meer gewoon snel aangemaakt omdat ik advies nodig had nadat ik weg was geweest.
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn naam.
Het is hopeloos inspiratieloos.
Vind zelf namen met cijfers er in ook verwarrend en toch heb ik het zelf ook gedaan
Ben al een tijdje aan het denken over een nieuwe naam, maar net als de rest vind ik het best moeilijk om een leuke en originele naam te bedenken.
Het is hopeloos inspiratieloos.
Vind zelf namen met cijfers er in ook verwarrend en toch heb ik het zelf ook gedaan
Ben al een tijdje aan het denken over een nieuwe naam, maar net als de rest vind ik het best moeilijk om een leuke en originele naam te bedenken.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Zoey schreef:Lotus_ schreef:Mijn eigen naam! Al is de andere Lotus volgens mij al een tijdje niet online/actief? Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn naam te veranderen, maar zou niet weten waarin. Dus heb ik het nog maar zo gelaten
Ik weet dat er op het oude forum een Lotus was maar die heeft al heel lang een andere naam. Verder weet ik niets meer over een andere Lotus
De andere Lotus op dit forum had eerst een andere naam. Ze was een stuk actiever dan ik (al is dat niet heel moeilijk ).
Lotus_- Prater
Marin schreef:Nee ze bedoelt Lotus met het yoga avatar poppetje. Die heb ik ook al heel lang niet gezien hier. Hoop dat het goed met haar gaat.
Ik had ook beter _ weg kunnen laten. Dan was het waarschijnlijk ook niet dubbel geweest.
Lotus_- Prater
Lotus_ schreef:Zoey schreef:Lotus_ schreef:Mijn eigen naam! Al is de andere Lotus volgens mij al een tijdje niet online/actief? Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn naam te veranderen, maar zou niet weten waarin. Dus heb ik het nog maar zo gelaten
De andere Lotus op dit forum had eerst een andere naam. Ze was een stuk actiever dan ik (al is dat niet heel moeilijk ).
Oh die heb ik dan gemist!
Gast- Gast
Marin schreef:Heette jij ook eerst iets met Suus, Lily? Dat kan ik me helemaal niet herinneren. Dat is idd lastig. In m'n dagelijks leven ken ik ook al zoveel Suus'en.
Ja klopt maar ik werd zelf gek van de hoeveelheid Suusen en Suusen met cijfertjes erachter. Wil nu eigenlijk ook weer wat anders (ook om van die sh*tload aan posts af te zijn mja)
Gast- Gast
Dank je! op zich ook wel een herkenbare naam, maar vind hem voor mezelf zo saai. Ben als cimicgirl22 binnen gekomen afgekort naar Cimic iets wat al jaren eigenlijk hetzelfde is. Maar begrijp wel dat een nieuwe naamToet schreef:Cimic schreef:Ik wil al een tijd een andere naam, maar er is gewoon zoveel in gebruik dat ik echt moet gaan nadenken over iets orgineels maar heb nu geen zin om te denken
Ik vind jouw naam juist leuk.
Nu best verwarrend kan zijn en mensen gaan vragen wie ik ben
Gast- Gast
Ik vind dat alle andere cherry's hun naam moeten veranderen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou lekker je naam blijven houden trouwens, die posts blijven toch staan.
Laatst aangepast door Marin op di 24 apr 2012 - 23:18; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn naam is volgens mij soms ook best verwarrend.. hij wordt niet altijd goed geschreven
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
haha wat leuk. Toen J en ik nog aan het zoeken waren naar een naam voor beide geslachten kwam hij ook met Lily aan dus ik moest toen wel lachen.
Gast- Gast
Er is maar 1 Lejow
Wel is er een poosje iemand geweest met dezelfde avatar, ook puss.. Das nie cool..
Puss belongs to lejow!
Wel is er een poosje iemand geweest met dezelfde avatar, ook puss.. Das nie cool..
Puss belongs to lejow!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Er is maar 1 Lejow
Puss belongs to lejow!
Gast- Gast
Zoey schreef:Lotus_ schreef:Zoey schreef:Lotus_ schreef:Mijn eigen naam! Al is de andere Lotus volgens mij al een tijdje niet online/actief? Ik heb er wel eens aan gedacht om mijn naam te veranderen, maar zou niet weten waarin. Dus heb ik het nog maar zo gelaten
Oh die heb ik dan gemist!
Donderwolkje. Hoe zou het met haar zijn? Ah, even skippen naar het hoe is het met topic..
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vind de namen met jaartallen ook altijd verwarrend. En namen waar al
veel verschillen verbasteringen van zijn. Ik weet nog dat op het vorige
forum leonie-xx85, leonie-85, leonie85 en lejow zaten. Ik kreeg soms
PM's voor andere forumsters binnen. Toen ik een paar jaar geleden
trouwde en een nieuw mail adres aannam, heb ik meteen mijn forumnaam
veranderd.
veel verschillen verbasteringen van zijn. Ik weet nog dat op het vorige
forum leonie-xx85, leonie-85, leonie85 en lejow zaten. Ik kreeg soms
PM's voor andere forumsters binnen. Toen ik een paar jaar geleden
trouwde en een nieuw mail adres aannam, heb ik meteen mijn forumnaam
veranderd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Daaaaar issie weer! Hoe spreek je de forumnamen uit topic!
» Daaaaar issie weer! Hoe spreek je de forumnamen uit topic!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: