Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Witte laarzen, of toch een andere kleur?

+6
minoessepoes
Jeanette
Mariposa
VanillaRose
Mamsie
Blond
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? - Pagina 2 Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 7:01

Giacomo schreef:Wat bedoel je, Purple? Ik heb niet een bijzonder vreemde kledingsmaak ofzo. Eigenlijk gewoon neutraal smile
Nee, helemaal niet vreemd joh maar dingen zoals een witte legging, spijkerrokje, birckenstocks wat sommigen hier allemaal fout vinden vind jij helemaal niet. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? - Pagina 2 Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 9:19

Haha, ik ben daar toch niet de enige in? Ik denk juist dat de dingen die jij noemt door de meerderheid wél leuk gevonden wordt. Ik vind wel veel leuk, dat klopt inderdaad. Ik zou bijv echt niet weten wat er mis is met een witte legging. Dat zit nog altijd hetzelfde als een zwarte legging, alleen is de kleur wit. Het ligt er maar met aan hoe je het combineert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? - Pagina 2 Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 10:20

Persoonlijk vind ik witte laarzen niet mooi. Heel licht grijs daarin tegen wel.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Witte laarzen, of toch een andere kleur? - Pagina 2 Empty Re: Witte laarzen, of toch een andere kleur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum