Welke autoverzekering?
+7
Moezie
JustMeDaan
Pannetoet
xxjojootjexx
Beachgirl
Rapunzel
LWB
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke autoverzekering?
Als het goed is kunnen mijn man en ik over 1,5 halve week onze eerste auto op gaan halen. Nou zijn we druk aan het rondkijken op internet naar een goede verzekering. Wat betalen jullie voor de verzekering en wat voor verzekering hebben jullie? Zijn jullie tevreden over de verzekeringsmaatschappij en de service die deze levert?
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Welke autoverzekering?
Heel fijn dat je dit topic hebt geopend, ik ben zelf ook op zoek naar een autoverzekering voor mijn nieuwe auto die over een paar weken wordt geleverd, dus ik ben benieuwd naar de reacties!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Wat je betaalt ligt helemaal aan je auto (leeftijd, gewicht, etc) en aan of je WA, Allrisk, WA+ verzekerd wil zijn.
En het hangt af van je auto, het aantal km dat je rijdt, schadevrije jaren etc.
Hoe minder schadevrije jaren je hebt, en hoe uitgebreider je verzekering, hoe meer je betaalt.
Mijn situatie:
Peugeot 206 uit 2002
Schadevrije jaren: 2 (40% no claim)
Leeftijd 23
tot 12.000 km per jaar
Wa + met inzittenden en rechtsbijstand.
Ik betaal 250 euro per kwartaal
Kijk anders even op independer.nl. Kun je vergelijken.
Hoe minder schadevrije jaren je hebt, en hoe uitgebreider je verzekering, hoe meer je betaalt.
Mijn situatie:
Peugeot 206 uit 2002
Leeftijd 23
tot 12.000 km per jaar
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
je kunt ook kijken op www.voogd.com, deze vergelijken zo goed als elke verzekeraar met elkaar.
En je kunt daarbij de voorwaarden ook goed en duidelijk met elkaar vergelijken.
En je kunt daarbij de voorwaarden ook goed en duidelijk met elkaar vergelijken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Mimpie schreef:Wat je betaalt ligt helemaal aan je auto (leeftijd, gewicht, etc) en aan of je WA, Allrisk, WA+ verzekerd wil zijn.
Mijn situatie:
Peugeot 206 uit 2002
Leeftijd 23
tot 12.000 km per jaar
Ik vind 250 euro per kwartaal heel erg veel.. Wij hebben ook klanten die zoveel moeten betalen, maar dat zijn dan wel jongens in een audi a4 oid en inmiddels al 2 of meer schaden gehad terwijl ze nog maar 20 zijn.
Als jij 2 schade vrije jaren hebt, kun je m.i. stukken goedkoper uit.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben verzekerd bij De Noordhollandsche van 1816 via het verzekeringskantoor om de hoek.
Ik heb een VW Polo 1.4 16V uit 99'
WA verzekerd + rechtsbijstand, inzittenden en accessoires tot €250
Ik ben 21, heb 2 schadevrije jaren, 32% korting en heb tot 15.000km per jaar.
Ik betaal €34 per maand.
Ik heb een VW Polo 1.4 16V uit 99'
WA verzekerd + rechtsbijstand, inzittenden en accessoires tot €250
Ik ben 21, heb 2 schadevrije jaren, 32% korting en heb tot 15.000km per jaar.
Ik betaal €34 per maand.
Laatst aangepast door _Donnaa op zo 27 maa 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow Mimpie, wat ben jij duur uit. Ik zit in vrijwel precies dezelfde situatie als jou!
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Mimpie schreef:Ik betaal 250 euro per kwartaal
Ik vind 250 euro per kwartaal heel erg veel.. Wij hebben ook klanten die zoveel moeten betalen, maar dat zijn dan wel jongens in een audi a4 oid en inmiddels al 2 of meer schaden gehad terwijl ze nog maar 20 zijn.
Ja dat vind ik ook veel!
De exvriend van mijn zusje heeft Allsecur en betaalt ongeveer €30,- per maand (Fiat Chinqucento, verkeerd gespeld haha)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
xxjojootjexx schreef:Mimpie schreef:Wat je betaalt ligt helemaal aan je auto (leeftijd, gewicht, etc) en aan of je WA, Allrisk, WA+ verzekerd wil zijn.
Mijn situatie:
Peugeot 206 uit 2002
Leeftijd 23
tot 12.000 km per jaar
Weet ik, ik vind het zelf ook erg veel. Heb ik het verleden wel een schadegeval gehad, met mijn vorige auto. Weet niet of dat meetelt?
Als ik zelf ga kijken op die vergelijkingssites schrik ik ook omdat ik zie dat ik voor 40 euro in de maand ook klaar kan zijn.
Ik zit btw bij ASR en heb een tussenpersoon Betaal je dan ook meer?
Beachgirl- Kletskop
Volgens mij is met een tussenpersoon wel wat duurder, dat heb ik ook.
Mijn situatie:
Toyota Prius uit 2006
12.000-15.000 km per jaar.
25 jaar
4 schadevrije jaren = al 75% korting
All risk met inzittenden verzekering en rechtsbijstand.
66 euro en een beetje per maand.
Mijn situatie:
Toyota Prius uit 2006
12.000-15.000 km per jaar.
25 jaar
4 schadevrije jaren = al 75% korting
All risk met inzittenden verzekering en rechtsbijstand.
66 euro en een beetje per maand.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Nee het is ook niet duur, ben dr ook blij mee en is goede verzekering, met een zeker erg goede tussenpersoon. Mijn ouders hebben daar al jaren de inboedel enz lopen dus die kennen ze ook al langer.
Maar als ik dan bij dezelfde verzekering ga kijken als waar ik verzekerd ben zonder tussenpersoon dan is dat wat goedkoper. Maar goed ik weet wat ik aan die tussenpersoon heb, dus dan mogen ze er ook wat aan verdienen
Maar als ik dan bij dezelfde verzekering ga kijken als waar ik verzekerd ben zonder tussenpersoon dan is dat wat goedkoper. Maar goed ik weet wat ik aan die tussenpersoon heb, dus dan mogen ze er ook wat aan verdienen
JustMeDaan- Prater
Mijn vader raadde me de autoverzekering aan van de ZLM omdat die volgens hem het goedkoopst is. Ik heb even een premieberekening gedaan en kom voor mijn auto uit op 14,39 WA en 30,76 All Risk.
http://www.zlm.nl/particulier/vervoer/autoverzekering/premieberekening/?execution=e2s1
http://www.zlm.nl/particulier/vervoer/autoverzekering/premieberekening/?execution=e2s1
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit bij Ohra.
Heb een Seat Arosa uit 2000
Heb 3 schadevrije jaren 60 %
Ben 24 jaar en heb mijn auto WA + verzekerd met inzittende verzekering en rectbijstand.
Ik betaal € 27, 50 per maand
Heb een Seat Arosa uit 2000
Heb 3 schadevrije jaren 60 %
Ben 24 jaar en heb mijn auto WA + verzekerd met inzittende verzekering en rectbijstand.
Ik betaal € 27, 50 per maand
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Toevallig net afgelopen weken problemen gehad met de autoverzekering. Is afgesloten via netpolis en papieren en afschrijving gaan dan via Voogd& Voogd. En de verzekering zelf is van ASR.
Zit er ook hard aan te denken om hem op te gaan zeggen. Ben verhuisd en ze hadden mijn adres verkeerd in de computer gezet, polisblad en groene kaart lagen dus bij iemand anders. Ze gebruiken ook steevast mijn oude emailadres, wat ik tegelijk heb gewijzigd.
Kreeg dus mijn polisblad en groene kaart (degene die hem had ontvangen had hem netjes teruggestuurd naar de verzekering). Maar goed, staat dus een bedrag op wat niet klopt met wat afgeschreven is, had ook al aangegeven dat ik na 2 weken nog steeds niets had ontvangen dus 2 dagen later kreeg ik wederom een polisblad en groene kaart..met weer een ander bedrag wat ook afgeschreven is. Na al dat gepruts zit ik dan ook rond te kijken om elders te gaan verzekeren. Daarnaast is mijn verzekering duurder geworden (assurantiebelasting is hoger geworden, maar de verzekering zelf ook). Als ik dan op internet dezelfde verzekering samenstel bij notabene dezelfde maatschappij kom ik goedkoper uit. Rara. Maar goed, kijk het even aan of ik mijn auto uberhaupt nog hou en zo ja, dan ga ik waarschijnlijk mijn verzekering opzeggen. Nu heb ik niet het idee dat Voogd&Voogd hier een hele grote rol in speelt, maar dat Netpolis er een potje van maakt.
Zit er ook hard aan te denken om hem op te gaan zeggen. Ben verhuisd en ze hadden mijn adres verkeerd in de computer gezet, polisblad en groene kaart lagen dus bij iemand anders. Ze gebruiken ook steevast mijn oude emailadres, wat ik tegelijk heb gewijzigd.
Kreeg dus mijn polisblad en groene kaart (degene die hem had ontvangen had hem netjes teruggestuurd naar de verzekering). Maar goed, staat dus een bedrag op wat niet klopt met wat afgeschreven is, had ook al aangegeven dat ik na 2 weken nog steeds niets had ontvangen dus 2 dagen later kreeg ik wederom een polisblad en groene kaart..met weer een ander bedrag wat ook afgeschreven is. Na al dat gepruts zit ik dan ook rond te kijken om elders te gaan verzekeren. Daarnaast is mijn verzekering duurder geworden (assurantiebelasting is hoger geworden, maar de verzekering zelf ook). Als ik dan op internet dezelfde verzekering samenstel bij notabene dezelfde maatschappij kom ik goedkoper uit. Rara. Maar goed, kijk het even aan of ik mijn auto uberhaupt nog hou en zo ja, dan ga ik waarschijnlijk mijn verzekering opzeggen. Nu heb ik niet het idee dat Voogd&Voogd hier een hele grote rol in speelt, maar dat Netpolis er een potje van maakt.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
ik zit bij de ZLM, deze was voor ons het goedkoopst (was een beginnen bestuurder en dus waren overal de verzekeringen superduur) geloof dat ik 24 of 27 euro per maand betaal en heb een WA en inzittendenverzekering. Owja en ik rij al 3 of 4 jaar schadevrij.
Gast- Gast
Ik zit bij Allianz en betaal 31 per maand. Heb de auto nu bijna een jaar en dan ook bijna een jaar schadevrij
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Mimpie schreef:xxjojootjexx schreef:Mimpie schreef:Wat je betaalt ligt helemaal aan je auto (leeftijd, gewicht, etc) en aan of je WA, Allrisk, WA+ verzekerd wil zijn.
Mijn situatie:
Peugeot 206 uit 2002
Leeftijd 23
tot 12.000 km per jaar
Weet ik, ik vind het zelf ook erg veel. Heb ik het verleden wel een schadegeval gehad, met mijn vorige auto. Weet niet of dat meetelt?
Als ik zelf ga kijken op die vergelijkingssites schrik ik ook omdat ik zie dat ik voor 40 euro in de maand ook klaar kan zijn.
Ik zit btw bij ASR en heb een tussenpersoon Betaal je dan ook meer?
Heb vandaag met mijn tussenpersoon gebeld en gevraagd waar het bedrag van 280 euro vandaan komt. Hij zou het uit gaan zoeken en me mailen.
Kreeg vanmiddag antwoord: Ik blijk al 2 jaar lang veels teveel te betalen omdat bij mij al 2 jaar lang in hun gegevens staat dat ik pas 1 jaar mijn rijbewijs heb (ipv 5 jaar).
Ik betaalde het afgelopen jaar 140 euro per kwartaal teveel! Ik krijg nu alles wat ik teveel heb betaald vanaf 2009 terug, dat is ruim 1000 euro!!
Financiele meevaller voor mij dus!! Ben zo blij dat ik gebeld heb!!
Ik ga nu 150 euro per kwartaal betalen. Dus 50 euro per maand.
Beachgirl- Kletskop
Ik las dit topic en toen bedacht ik me eens dat ik eigenlijk best wel veel betaal (€55,62 p/m, dit is voor een VW Lupo uit 2001, 2 schadevrije jaren, 22 jr., en ik dacht tot 12.000 km p/j (dit haal ik niet eens) en daarnaast heb ik nog WA en rechtsbijstand). Na wat reacties hier zag ik dat het ook goedkoper kan. Dus ik ben nu even flink aan het rondkijken naar een goedkopere!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Dat is lekker zoveel terug krijgen.
Ik ben verzekerd bij allianz/voogd en voogd en dan met tussenpersoon.
Ik ben verzekerd bij allianz/voogd en voogd en dan met tussenpersoon.
JustMeDaan- Prater
En is er ook iemand die goede/slechte ervaringen heeft met Ditzo? Ik heb lang op internet rondgekeken en dit zou voor ons de goedkoopste zijn.
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
nah m`n verzekering is afgeschreven en ben zelfs nog minder kwijt, het is 20.90 (20 euro en een paar cent weet niet precies hoeveel)
Gast- Gast
Ik zit ook bij Netpolis en tussenpersoon is Voogd/Voogd Verzekeringen BV
Ze waren toen de goedkoopste dus vandaar dat ik bij hun ben aangesloten.
Ik heb Wa beperkt Casco (heet het geloof ik bij hun) en een inzittende en rechtsbijstand. De rechtsbijstand heet dan weer Arag.
Het bedrag weet ik zo even niet uit mijn hoofd maar betaal niet teveel.
Nooit problemen met deze autoverzekering gehad, ze doen bijna alles alleen via het internet dus dat is soms wel onhandig. Vrijwaring moest ik toen inscannen en via de mail sturen ipv ff een telefoontje en per post.
Ze waren toen de goedkoopste dus vandaar dat ik bij hun ben aangesloten.
Ik heb Wa beperkt Casco (heet het geloof ik bij hun) en een inzittende en rechtsbijstand. De rechtsbijstand heet dan weer Arag.
Het bedrag weet ik zo even niet uit mijn hoofd maar betaal niet teveel.
Nooit problemen met deze autoverzekering gehad, ze doen bijna alles alleen via het internet dus dat is soms wel onhandig. Vrijwaring moest ik toen inscannen en via de mail sturen ipv ff een telefoontje en per post.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Autoverzekering, welke?
» Autoverzekering, op welke naam?
» autoverzekering
» Waar heb jij je autoverzekering?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Autoverzekering, op welke naam?
» autoverzekering
» Waar heb jij je autoverzekering?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: