Autoverzekering, welke?
+4
Jade
GreenGrass
Elliot
Rush
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Autoverzekering, welke?
Welke hebben jullie?
Via Independer.nl kom ik op Klik & Go uit als goedkoopste. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het is een onderdeel van ASR Verzekeringen.
Ik heb het op mijn naam geprobeerd (23 jaar, sinds 18e mijn rijbewijs en 'al' 4 schadevrije jaren) en op mijn vriends naam (25 jaar, sinds 24e zijn rijbewijs en 1 schadevrij jaar) en kom via mijn vriend op een lagere premie (scheelt ongeveer 5-10 euro per maand). Eigenlijk is dat toch krom? Alleen maar omdat ik jonger ben, want ik heb wel meer rijervaring dan hij.
Via Independer.nl kom ik op Klik & Go uit als goedkoopste. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het is een onderdeel van ASR Verzekeringen.
Ik heb het op mijn naam geprobeerd (23 jaar, sinds 18e mijn rijbewijs en 'al' 4 schadevrije jaren) en op mijn vriends naam (25 jaar, sinds 24e zijn rijbewijs en 1 schadevrij jaar) en kom via mijn vriend op een lagere premie (scheelt ongeveer 5-10 euro per maand). Eigenlijk is dat toch krom? Alleen maar omdat ik jonger ben, want ik heb wel meer rijervaring dan hij.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Autoverzekering, welke?
Ja dat komt door je leeftijd. Je vriend is boven de 23 en heeft daar dan geen last meer van . Zodra jij aan 5 schadevrije jaren zit en boven de 23 bent, zal je premie mogelijk ook een stuk zakken.
Ik ben verzekerd bij de Noord Hollandsche van 1816 via het verzekeringskantoor in m`n woonplaats.
Ik ben verzekerd bij de Noord Hollandsche van 1816 via het verzekeringskantoor in m`n woonplaats.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben verzekerd bij ZLM, deze was het goedkoopst als beginnend bestuurder.
Gast- Gast
Bij mij komt Achmea met €28 als goedkoopste op Independer, maar dat is wel zonder inzittendenverzekering en al die andere belangrijke dingen.
Op de website van Achmea heb ik nu alles aangeklikt wat ik nu ook heb en dan komt het uit op €39,86 en ik betaal nu €40,22.
Jippiedepippie. Geweldig, dat independer.
Op de website van Achmea heb ik nu alles aangeklikt wat ik nu ook heb en dan komt het uit op €39,86 en ik betaal nu €40,22.
Jippiedepippie. Geweldig, dat independer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha ik weet dat het komt doordat ik jonger ben, maar ik vind het zo oneerlijk! Ik rijd al veel langer dan hij, hij is eigenlijk gewoon nog beginnend bestuurder. Maarja, dan maar verzekeren op zijn naam. Hij zal er ook vaker in rijden dus dan is het ook wel beter misschien.
Ik zat met mijn vorige auto bij Onna-Onna, maar daar heb ik een soort conflict gehad dus ik wil eigenlijk niet meer naar die verzekering. Al vond ik de handtasdekking en pechhulp wel ideaal!
Ik zat met mijn vorige auto bij Onna-Onna, maar daar heb ik een soort conflict gehad dus ik wil eigenlijk niet meer naar die verzekering. Al vond ik de handtasdekking en pechhulp wel ideaal!
Elliot- Ratel
Ik heb gister bij Onna-Onna verzekering afgesloten, die was voor mij het goedkoopst en is onderdeel van een van de grote maatschappijen.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Onna-onna is op zich ook wel betrouwbaar hoor, maar ik heb een conflict gehad over mijn jaarpremie (was ineens ten opzichte van het jaar ervoor verdubbeld). De klacht is heel onbeschoft afgehandeld dus ik wil liever naar een andere verzekering.
Elliot- Ratel
mijn vriend is verzekerd bij Polisdirect en wij betalen veeelste veel per maand!
Wij gaan overstappen op FBTO.
Wij gaan overstappen op FBTO.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik zit bij Allsecur, en ik vind hun service echt super. Ik heb verder nog nooit iets gehad, maar als ik ze bel (ook om 21.00 uur 's avonds) om iets te wijzigen, hoef ik nooit lang te wachten.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik zit bij reaal, maar dan collectief via mijn werkgever. Echt supergoedkoop. Maar reaal particulier zal wel duur zijn...
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:Ik ben verzekerd bij ZLM, deze was het goedkoopst als beginnend bestuurder.
Ik ben hier ook verzekerd! Was eerst bij de ING verzekerd, en betaal nu 15 euro per maand minder bij ZLM (45 bij ING en nu 30 euro). Heb bijna 3 jaar mijn rijbewijs en ben 24 jaar.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Verdorie, ik wilde net een verzekering afsluiten maar ik heb geen meldcode! Ik had de verkoper al gebeld, maar hij heeft momenteel de papieren niet bij de hand en kan mij dus ook niet helpen. Ik dacht altijd dat je al wel een verzekering af kon sluiten en dan later de meldcode kon doorbellen, maar dat kan schijnbaar niet meer. Ik heb net AllSecur gebeld (inderdaad super goeie service!), en nu kan ik morgenochtend voor vertrek bellen en dan sluiten ze de verzekering direct af. Alsnog goed geregeld dus, maar ik vind het toch ergens een onprettig gevoel dat het nu nog niet geregeld is.
Elliot- Ratel
Fijn dat het wel geregeld is Ik kon het bij Onna-Onna wel van te voren regelen, maar dat is wel al 2 jaar geleden.
Gast- Gast
All secur heeft idd fijne service, ik heb laatst een aanrijding gehad met de auto van mijn vriend, en belde toen om te vragen wat ik kon doen omdat ik de tegenpartij niet geloofde. Hebben ze een aantekening in het dossier gemaakt. En er een schade expert op afgestuurd. Daar belde ik vorige week over en de vragen die ik had die zij niet wist ging ze gelijk navragen. Echt fijn
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Welke autoverzekering?
» Autoverzekering, op welke naam?
» autoverzekering
» Waar heb jij je autoverzekering?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Autoverzekering, op welke naam?
» autoverzekering
» Waar heb jij je autoverzekering?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: