Een eerste bod doen
+9
Snoes
Pien
Oasis
Live Laugh Love
Zora
rianne287
Lynn_
Zininzon
Sterre
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Een eerste bod doen
Sterre schreef:245 is de vraagprijs, we hebben 235 geboden. Er was al eerder een bod gedaan vandaag en die is afgewezen, en er waren vandaag en morgen nog meer tweede bezichtigingen dus we wilden niet te laag gaan zitten. We hopen eigenlijk max op 238 uit te komen... We'll see!
Klinkt reeel! Ik ben benieuwd!!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend Sterre, duim voor je!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor jullie reacties trouwens Fijn om het even kwijt te kunnen, al mijn spieren staan strak en ik kan niet langer dan een paar tellen ergens mee bezig zijn.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
'Nog niks gehoord?????
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Toen ik mijn appartement ging kopen stond het te koop voor 175, en toen waren ze al gezakt vanaf 181. Ik heb een bod gedaan van 135 geloof ik, flink onder de vraagprijs dus. Toch zijn we mooi in het midden uitgekomen.
Ik denk dus dat jullier er prima uitkomen hoor Sterre! Jullie bod is bijna de vraagprijs.
Ik denk dus dat jullier er prima uitkomen hoor Sterre! Jullie bod is bijna de vraagprijs.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bij ons heeft tussen elk bod ook bijna 24 uur gezeten. Probeer gewoon rustig af te wachten.
Gast- Gast
Goed geslapen??
Haha NEE! Ik wil gewoon een tegenbod, dan zijn we in elk geval in onderhandeling. Mijn vriend ging om 5.30h de 'nieuwe' slaapkamer handig inrichten, dus die sliep ook niet zo goed.
Ik ben nu op mijn werk, maar kan het moeilijk loslaten. En jij?
Sterre- Ratel
Sterre schreef:Haha NEE! Ik wil gewoon een tegenbod, dan zijn we in elk geval in onderhandeling. Mijn vriend ging om 5.30h de 'nieuwe' slaapkamer handig inrichten, dus die sliep ook niet zo goed.
Ik heb vannacht de badkamer ingericht hahaahha!
We hebben net ons nieuwe tegenbod gedaan aan de makelaar en die zei... jullie hebben een max, de verkopers hebben een minimum. Ik ga hun voorstellen hun minimum gelijk op tafel te leggen.
Zal wel een of ander makelaarstrucje zijn. We wachten af. Ik denk niet dat ze nu gelijk met 190 komen. Wij willen echt niet meer dan 190 geven.. dus het wordt nog spannend
Hebben jullie een eindtijd aan je bod gegeven? Of wanneer verwacht je een reactie?
Nou, hun makelaar zei dat ze gisteravond nog terug zou bellen, maar dat is dus niet gebeurd. Wat ik wel weet, is dat ze vandaag nog een bezichtiging hebben. Dat maakt het zo zenuwslopend! Als zij wel in een keer de vraagprijs bieden, dan hangen wij. Terwijl dit niet ons eindbod is.
Voor jullie ook spannend zeg! Dit soort dagen moet je niet te vaak hebben in je leven, slecht voor je hart ;-)
Voor jullie ook spannend zeg! Dit soort dagen moet je niet te vaak hebben in je leven, slecht voor je hart ;-)
Sterre- Ratel
Spannend voor jullie beide zeg! Kan geloven dat het niet goed is voor je hart, haha!
Duim voor jullie beide!
Duim voor jullie beide!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pfff, nog steeds niks gehoord. Ik vind het stom, en denk dat het niet zo'n goed teken is en dat ze wachten op een hoger bod. Dat wordt waarschijnlijk pas morgen. STOMME DAG!
Sterre- Ratel
jaaa lekker dan hey! Kun je niet ff bellen en zeggen dat je het zo niet langer trekt?
Wij hadden vandaag voor de 3e (!!!!) x dat we een huis gingen bezichtigen, en dat er een paar uur van tevoren werd gebeld dat het al verkocht was en we hadden alle keren echt een van de eerste bezichtigingen...
Wij hadden vandaag voor de 3e (!!!!) x dat we een huis gingen bezichtigen, en dat er een paar uur van tevoren werd gebeld dat het al verkocht was en we hadden alle keren echt een van de eerste bezichtigingen...
Zora- Ratel
Dat is ook zuur ja! Hebben jullie nu nog wat op het oog n.a.v. de openhuizendag of is het wachten op nieuw aanbod?
Iedereen zegt wel dat het een kopersmarkt is, maar ik heb het idee dat de echt leuke en goed geprijsde huisjes er echt snel uit zijn.
Iedereen zegt wel dat het een kopersmarkt is, maar ik heb het idee dat de echt leuke en goed geprijsde huisjes er echt snel uit zijn.
Sterre- Ratel
Ik zou ook even bellen als ik jou was, Sterre. Dan had hij/zij niet moeten zeggen dat je gister al iets van ze zou horen. Je bent inmiddels al weer een uur of 24 verder en hebt nog steeds niks van ze vernomen. Je bent geen jojo
Spannend hoor!
Spannend hoor!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
De meeste mensen adviseren om toch nog af te wachten. Maar dat is niet makkelijk!! Als we morgen halverwege de dag nog niks weten gaan we toch bellen. PFF!
Sterre- Ratel
Sterre schreef:Dat is ook zuur ja! Hebben jullie nu nog wat op het oog n.a.v. de openhuizendag of is het wachten op nieuw aanbod?
Ja! Ik heb vandaag ook al een paar keer geroepen: "ja maar het is toch een kópersmarkt???!!" Dacht ik dus ook, maar niet met betrekking tot de huizen die wij willen ofzo...
We hebben nu niks meer op het oog, maar gelukkig ook geen haast ofzo, dat scheelt.
Zora- Ratel
Als ik jou was, zou ik een limiet aan je bod stellen. Dus zeggen het bod is geldig totmo rgen ochtend 12 uur. Gewoon beetje bluffen dat je meer huizen hebt etc.
Stom zeg... spannend hoor. Je mag ze best wat onder druk zetten, vind in!
Succes!
Stom zeg... spannend hoor. Je mag ze best wat onder druk zetten, vind in!
Succes!
Dit heb ik nu ook twee keer achter elkaar meegemaakt. Beide keren belde ze twee uren voor mijn tweede bezichtiging en beide keren was ik ook van plan te gaan bieden. Heel erg balen!Zora schreef:jaaa lekker dan hey! Kun je niet ff bellen en zeggen dat je het zo niet langer trekt?
De goed afgewerkte huizen, met een redelijke vraagprijs, gaan hier momenteel ook heel erg snel. Huizen die nog geen twee weken te koop staan zijn hier momenteel geen uitzondering. Je moet dus en heel snel reageren en beslissen en je krijgt weinig van de vraagprijs af.
TO, ik vind dat de verkopend makelaar niet een honderd procent eerlijk spelletje speelt. Probeer zakelijk te blijven en je niet te laten leiden door je emoties, het gaat tenslotte om veel geld. Ik duim voor jullie!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Als we morgen voor 12 uur niks hebben gehoord, gaan we inderdaad bellen met de vraag wanneer we een reactie kunnen verwachten omdat we nog een andere woning op het ook hebben en anders daar op willen reageren. Zoiets. Is nog zo ook, we hebben meer leuke woningen gezien op de Open Huizen Dag.
Of het spelletje eerlijk is weet ik niet, wij hebben gisteren het bod om 19.30h gedaan ongeveer. Misschien hebben ze hun reactie pas vanavond kunnen bespreken. Lijkt me niet hoor, maar het kan. Mochten ze nu een ander bod afwachten of ons tegen anderen uit gaan spelen vind ik dat minder fair. Grrrr... ik had vanavond al willen bellen maar mijn vriend vond dat we geduld moesten hebben.
Of het spelletje eerlijk is weet ik niet, wij hebben gisteren het bod om 19.30h gedaan ongeveer. Misschien hebben ze hun reactie pas vanavond kunnen bespreken. Lijkt me niet hoor, maar het kan. Mochten ze nu een ander bod afwachten of ons tegen anderen uit gaan spelen vind ik dat minder fair. Grrrr... ik had vanavond al willen bellen maar mijn vriend vond dat we geduld moesten hebben.
Sterre- Ratel
Ik vind het ook gewoon niet echt netjes, zeker niet omdat ze hadden gezegd (toch?) die avond nog terug te zullen bellen.
Gast- Gast
Nou, dat weet mijn vriend dus niet meer zeker
Ze zei: ik bel je snel of ik bel je straks. Beide is natuurlijk niet aan de orde, maar 'snel' is rekbaarder dan 'straks'.
Ze zei: ik bel je snel of ik bel je straks. Beide is natuurlijk niet aan de orde, maar 'snel' is rekbaarder dan 'straks'.
Sterre- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je zo gaat doen?
» Wat doen jullie met de eerste schoentjes?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Wat doen jullie met de eerste schoentjes?
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: