Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kind als model

+5
Rouge
Parisienne
Mamsie
PapillonRose
moepie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Je kind als model Empty Je kind als model

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 20:55

.

Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind als model Empty Re: Je kind als model

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:01

Tja als het bijvoorbeeld maar voor 1 shoot in de 2 maanden is voor een leuk blad zou ik het wel doen. Maar het moet wel leuk blijven. Niet dat je iedere week verplicht ergens naar toe moet voor een shoot.

Een van de jongens van Mamsie heeft ook een keer model gestaan voor de Kruidvat. Iedere keer als ik in Den Bosch voorbij de Kruidvat loop zie ik 'm echt super groot op de zijgevel staan. Volgens mij was dat ook eenmalig. Zoiets is wel leuk !

Gast
Gast

Bericht  moepie za 26 maa 2011 - 21:09

Als kinderen nog zo jong zijn dan hebben ze volgens mij maar 1 of 2 opdrachten per jaar. Heb er laatst eens een heel artikel over gelezen (weet niet meer waar).
Ik zou het denk ik wel doen, mits mijn dochter het leuk vind. Dit weet je natuurlijk pas als je het geprobeerd hebt. Zou ze alleen maar verdrietig zijn en niks willen dan is de keus makkelijk gemaakt en doen we het niet weer.
Het schijnt wel heel leuk te zijn en ze schijnen heel relaxed te doen met kinderen!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:13

Dat was Mamsie was niet eenmalig smile Zij staan ook ingeschreven bij een bureau.

Wij zijn zelf ook benaderd door een modellenbureau voor Tygo destijds. Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan. Het is wel een heel mooi compliment natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:24

Ik denk dat ik er minder problemen mee zou hebben als mij kind een keer op de gevel van een winkel, een commercial/folder of in een tijdschrift zou staan. Ik zou mijn kind alleen nooit opgeven voor iets met een wedstrijdelement erin, net zoals je in Amerika die miss-verkiezingen hebt voor kleine meisjes en je hier in Nederland volop fotowedstrijden hebt.

't Moet alleen inderdaad niet te vaak zijn, twee of drie shoots per jaar is méér dan voldoende. Een kindje van mijn oude werk heeft een sin de Zeemanfolder gestaan en twee kinderen die ik zo'n 3 jaar terug op de peutergroep had, hangen nog steeds, al jarenlang, als driejarige boeffies te pronken aan de gevel van de Hema op Schiphol. Iedere keer als we bij de Starbucks daar geweest zijn en we lopen er weer langs moet ik er wat van zeggen, mijn man wordt er inmiddels gek van :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:43

Wat was voor jullie uiteindelijk de reden om het niet te doen Lieskuh?
Camera's etc vinden ze allemaal wel reuze interessant. Moet er nog maar eventjes over nadenken. Ligt ook aan de inhoud van de opdracht denk ik.

Oh nee, Maple, die wedstrijden vind ik echt walgelijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:51

Er zaten wat haken en ogen aan het contract. Je kon niet zomaar een shoot afzeggen en was verplicht om zoveel shoots per jaar te doen. Ik vond dat er teveel dwang achter zat. Daarnaast leek het mij leuk om Tygo een keer in een foldertje te zien staan, maar verder niets.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 26 maa 2011 - 23:06

Ik vind het op zich wel een leuk idee, zeker als het maar voor af en toe is. Ook wel leuk om je kindje terug te zien in een blad of ergens anders.

Zelf zou ik het echter niet snel doen, ik vind het gewoon niet nodig. Als ze model zou kunnen staan en ze is groot genoeg om er zelf wat van te vinden, dan zou ik het misschien doen als zij het zelf zou willen. Maar nu kan ze niets zeggen en ik wil het niet doen omdat 'mama het zo leuk vindt'.

Er zijn natuurlijk nog wel meer redenen en het idee lijkt me niet verkeerd, alleen voor ons is het denk ik niets.
Ondanks dat ik ook al vaak te horen heb gekregen dat ze erg knap is, vooral door haar mooie grote ogen angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mamsie za 26 maa 2011 - 23:31

Hier staan de kinderen idd ingeschreven bij een bureau. Dat is per toeval begonnen met de oudste en nu staan ze alle 3 ingeschreven. Hier worden ook niet veel opdrachten gedaan. Misschien 2 3 x per jaar. Ligt een beetje eraan.
Zelf vond ik het erg belangrijk dat ze goed weten dat het om kinderen gaat en het dus altijd anders kan lopen dan ze in gedachte hadden. Gelukkig is dat altijd zo geweest, behalve bij een shoot en daar was ik dus ook niet zo over te spreken maar ik ben er altijd zelf bij dus dan heb je daar ook nog een zeggenschap in.

Lieskuh, wat raar dat ze zulke dingen van je verwachten, dat is bij ons bureau helemaal niet. Ook geen inschrijfkosten etc.

Coco, mag ik vragen welk bureau het is?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 23:58

Maple schreef:
't Moet alleen inderdaad niet te vaak zijn, twee of drie shoots per jaar is méér dan voldoende. Een kindje van mijn oude werk heeft een sin de Zeemanfolder gestaan en twee kinderen die ik zo'n 3 jaar terug op de peutergroep had, hangen nog steeds, al jarenlang, als driejarige boeffies te pronken aan de gevel van de Hema op Schiphol. Iedere keer als we bij de Starbucks daar geweest zijn en we lopen er weer langs moet ik er wat van zeggen, mijn man wordt er inmiddels gek van :P

Hee wat leuk daar ga ik de volgende keer eens op letten!

Ik vind 't nog altijd jammer dat ik V niet had gespot bij de Kruidvat.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 0:00

Haha, aan de aankomsthallenkant en dan de laatste foto, zegmaar bij die bloemenwinkel. Twee jongetjes die onder de vingerverf zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 0:03

Ah dat ga ik wel onthouden! Ga binnenkort weer eens naar die SB met wat vrienden, dus dan loop ik er wel langs.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 27 maa 2011 - 0:05

Ja V hangt maar bij een paar. In onze woonplaats ook niet.

G en V hebben paar weken terug ook een opdracht gehad voor verkleed kleren. Vonden ze super leuk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne zo 27 maa 2011 - 0:06

Ik zou het ook wel leuk vinden als N. gevraagd zou worden als model. Toen ik vroeger klein was ben ik ook model geweest, o.a. voor de bladen van Center Parcs. Als klein meisje heb ik er weinig van meegekregen, maar toen ik wat ouder was weet ik dat ik het altijd heel leuk heb gevonden. Ik ging dan met mijn moeder een dag naar een Center Parcs park en dat was een leuk dagje uit. Ik kreeg dan een 'nep-mama, nep-papa en nep-broertje' en samen moesten we een gezin spelen. Er werden foto's gemaakt in het water, binnenin de grote hal (tussen de planten enzo) en daarna mocht ik altijd iets leuks uitkiezen in een van de winkeltjes. Ik weet van mijn moeder dat ik er leuk geld mee verdiend heb. Dit geld hadden ze voor mij opgespaard, maar toen mijn ouders gingen scheiden had mijn moeder het helaas (voor haar, zelf zit ik er niet mee) zelf heel hard nodig.

Mocht N. gevraagd worden zou ik het wel doen. Ten eerste omdat ik het zelf gedaan heb en ik het heel leuk heb gevonden. Daarnaast zijn de bijverdiensten ook erg leuk. Een leuke manier om zo wat extra geld voor haar op te sparen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 0:42

Ik heb V wel gezien idd bij Kruidvat. Hier in DH (meen in de Fahrenheitstraat of op het Wateringse Veld) hangt hij dus wel.

Gast
Gast

Bericht  Rouge zo 27 maa 2011 - 0:51

Ik zou het gewoon doen, als het niks is (of je kindje reageert er niet goed op) kun je altijd nog ermee stoppen. Het zal niet schadelijk zijn zolang je het houdt bij hooguit een paar opdrachten in het jaar (als dat al lukt). Ik vind het een ander verhaal wanneer ouders hun kind daarin teveel pushen en alleen nog maar daar mee bezig zijn. Maar eens in de zoveel tijd lijkt me wel kunnen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Teddyaapje zo 27 maa 2011 - 0:57

Zolang er geen gekke dingen in het contract staan en je dus zelf mag bepalen hoeveel opdrachten je doet en je ook opdrachten mag weigeren zou ik het gewoon eens proberen. Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat ze het wel leuk doen met kinderen/ baby's. Nu kunnen ze er nog geen mening over geven maar ik denk dat als mijn moeder mij vroeger had laten meedoen als model ik het nu wel heel leuk zou vinden om die blaadjes waar ik in zou staan te hebben.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:51

Teddyaapje schreef:Nu kunnen ze er nog geen mening over geven maar ik denk dat als mijn moeder mij vroeger had laten meedoen als model ik het nu wel heel leuk zou vinden om die blaadjes waar ik in zou staan te hebben.

In dat opzicht vind ik het idd wel heel erg leuk.
Ik ga er eerst een tijdje over nadenken, ik wil niet te snel toegeven. Dus de gezamelijke opdracht laat ik sowieso aan de neus voorbij gaan, denk ik.

Hangt V ook in Uithoorn Mamsie? Of weet je niet welke filialen?
Het is een bureau in A'dam.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 6:06

Mamsie schreef:Ja V hangt maar bij een paar. In onze woonplaats ook niet.

Hier in Maastricht hangen er 2 grote foto's bij de Kruidvat in de Grote Straat.

Gast
Gast

Bericht  mama van Mila zo 27 maa 2011 - 6:11

In tilburg hangt V. ook bij een parkeergarage, heel GROOT!

mama van Mila
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11

Bericht  Mamsie zo 27 maa 2011 - 6:14

Coco schreef:
Teddyaapje schreef:Nu kunnen ze er nog geen mening over geven maar ik denk dat als mijn moeder mij vroeger had laten meedoen als model ik het nu wel heel leuk zou vinden om die blaadjes waar ik in zou staan te hebben.

Ik ga er eerst een tijdje over nadenken, ik wil niet te snel toegeven. Dus de gezamelijke opdracht laat ik sowieso aan de neus voorbij gaan, denk ik.

Ja klopt in uithoorn hangt hij ook. Aan de buitenkant en ook in de winkel. Toen was hij nog mini. Zelf vind ik het overigens geen mooie foto's maar ach. Dat was een 2 daagse shoot en alles werd verzorgd. Ook kon V gewoon zijn slaapjes doen etc.

Als je me een pm wilt sturen over het bureau mag dat hoor. Misschien is het wel hetzelfde bureau.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie zo 27 maa 2011 - 6:16

mama van Mila schreef:In tilburg hangt V. ook bij een parkeergarage, heel GROOT!

Ja de meeste zijn best groot hoorde ik haha. Ook in rijen en geloof in Rotterdam ook. Ook hing hij dat jaar loeigroot op de 9 maanden beurs. Dat was wel leuk want dan krijg je gewoon weer betaald.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 7:21

Als het allemaal goed geregeld is (dus dat ze daar kan slapen en op tijd de voedingen kan krijgen e.d.) zou ik het denk ik wel doen, mits er geen dwang achter zit, zoals bij lieskuh wel het geval was. Het geld wat ze daarmee verdient zal ik dan lekker op haar spaarrekening zetten.

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje zo 27 maa 2011 - 8:39

Mamsie schreef:
Coco schreef:

Ja klopt in uithoorn hangt hij ook. Aan de buitenkant en ook in de winkel. Toen was hij nog mini. Zelf vind ik het overigens geen mooie foto's maar ach. Dat was een 2 daagse shoot en alles werd verzorgd. Ook kon V gewoon zijn slaapjes doen etc.

Als je me een pm wilt sturen over het bureau mag dat hoor. Misschien is het wel hetzelfde bureau.

Welk bureau staan jouw kindjes ingeschreven Mamsie? ( je mag het ook pm-en hoor).

Wij zijn voor I.lyèn in de Mcdonalds in Parijs gevraagd voor een shoot. Wij moesten toen direct beslissen ( mijn Frans is ook niet al te best haha) .. wij hebben het niet gedaan. Een Nederlands bedrijf ( waarbij ik zelf de kleine lettertjes wel begrijp Wink ) zou ik eerder aanvaarden! Lijkt me wel superleuk, wij krijgen ook vaak te horen dat we haar echt moeten inschrijven omdat ze oa zulke mooie ogen heeft enzo...
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 9:02

Mamasapje schreef:
Mamsie schreef:
Coco schreef:

Welk bureau staan jouw kindjes ingeschreven Mamsie? ( je mag het ook pm-en hoor).

Wij zijn voor I.lyèn in de Mcdonalds in Parijs gevraagd voor een shoot. Wij moesten toen direct beslissen ( mijn Frans is ook niet al te best haha) .. wij hebben het niet gedaan. Een Nederlands bedrijf ( waarbij ik zelf de kleine lettertjes wel begrijp Wink ) zou ik eerder aanvaarden! Lijkt me wel superleuk, wij krijgen ook vaak te horen dat we haar echt moeten inschrijven omdat ze oa zulke mooie ogen heeft enzo...

Ik ben ook wel benieuwd waar je kindjes ingeschreven staan Mamsie.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: