tijd verzetten
+8
Teddyaapje
loesje
Filoria
bella
Flip Fluitketel
PapillonRose
Printje
duckie
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: tijd verzetten
Hier geen last van gehad, maar dat komt ook omdat dochterlief een ritme van 0,0 heeft.
Pussycat, ik vond hem wel erg grappig, schoonbroer..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons is het ook goed gegaan, ik heb gewone ons normale schema aangehouden, 9 uur wakker gemaakt (ook al is het dan eigenlijk 8.00) en hij is gewoon om 19.30 naar bed gegaan, zoals normaal.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Linda schreef:Hier geen last van gehad, maar dat komt ook omdat dochterlief een ritme van 0,0 heeft.
Haha ja dat zeg ik eigenlijk altijd
Totdat ik iemand hoor lachen of zeggen dat, dat wel apart is haha
Dan denk ik ow ja... maar ja de volgende keer zeg ik het weer..
Krijg het niet uit m'n systeem
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Arden schreef:Mama_van2 schreef:Maple schreef:Toch merken we op werk wel, en dan vooral bij de kindjes die strak in een schema zitten, dat ze echt een uur eerder of later honger hebben of naar bed wille , de eerste paar dagen nadat de klok verzet is.Mama_van2 schreef:Nee joh als ze daar al 'last' van moeten hebben ?
Echt waar ? Daar hebben wij bij beide kinderen nog nooit last van gehad. Ik kan me ook niet voorstellen wat dat ene uurtje nu zal uitmaken ? En waar ze dan 'last' van moeten hebben ? Vandaag waren ze beide gewoon op normale tijd wakker.
Volwassenen kunnen daar ook door van slag raken, je kan zo'n sterk bioritme hebben dat het omschakelen dan heel moeilijk is.
Van de ene uurtje ? Dan ben ik blij dat ik daar geen last van heb met mijn wisselende diensten, ik heb vaak 3 nachtddiensten tot 08.00 dan even naar bed en de dag erop weer om 07.00 beginnen. Ik had er echt nog nooit van gehoord dat iemand van de klok verzetten van slag kan raken.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Arden schreef:Mama_van2 schreef:Maple schreef:Toch merken we op werk wel, en dan vooral bij de kindjes die strak in een schema zitten, dat ze echt een uur eerder of later honger hebben of naar bed wille , de eerste paar dagen nadat de klok verzet is.Mama_van2 schreef:Nee joh als ze daar al 'last' van moeten hebben ?
Echt waar ? Daar hebben wij bij beide kinderen nog nooit last van gehad. Ik kan me ook niet voorstellen wat dat ene uurtje nu zal uitmaken ? En waar ze dan 'last' van moeten hebben ? Vandaag waren ze beide gewoon op normale tijd wakker.
Volwassenen kunnen daar ook door van slag raken, je kan zo'n sterk bioritme hebben dat het omschakelen dan heel moeilijk is.
Van de ene uurtje ? Dan ben ik blij dat ik daar geen last van heb met mijn wisselende diensten, ik heb vaak 3 nachtddiensten tot 08.00 dan even naar bed en de dag erop weer om 07.00 beginnen. Ik had er echt nog nooit van gehoord dat iemand van de klok verzetten van slag kan raken.
De kans op een hartaanval wordt zelfs sterk vergroot...was op het nieuws.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Yara heeft geen last van het verzetten van de klok en ik al helemaal niet. Want de laatste tijd werd ze elke ochtend tussen 6.30 en 7.00 uur wakker en vandaag werd ze pas om 8.15 uur wakker. Last heb ik er dus niet van, van mij mag het zo blijven, haha.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De tijd vliegt....
» stoel smart trike verzetten?
» Dat is op tijd reserveren bij Bol.com
» Verdeling van je tijd
» Tijd voor een potje?
» stoel smart trike verzetten?