Earth Hour
+11
Printje
Jerry
nina
ekiaam87
Inge
Bliss
Toet
Elsje
Caroow
Sarah1985
Zininzon
15 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Earth Hour
Mag ik trouwens vragen hoe het met je gaat Marin? Of is dat teveel off-topic?Marin schreef:Ik zie trouwens nog best veel licht buiten bij anderen.
(ik heb bijna alle lichten uitgedaan, maar mijn vriend is aan het schrijven dus dat licht hebben we nog aan..
Heb mn laptop wel uit t stroom gehaald trouwens... (dat was ook gewoon om beneden te zitten ipv boven )
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
nina schreef:Mag ik trouwens vragen hoe het met je gaat Marin? Of is dat teveel off-topic?Marin schreef:Ik zie trouwens nog best veel licht buiten bij anderen.
)
Haha het is wel heel erg offtopic, maar het mag wel. Het gaat wel ok. Ben wel heel snel vermoeid nog, en kan niet veel aan, maar ik kom wel tot rust en weer een beetje tot leven. Maar ik mag / hoef voorlopig nog niet te werken, dat is nog te zwaar.
Gast- Gast
Ok, tv staat inmiddels weer aan... Ik vond het donker + stilte + enge geluiden te eng worden :-).
Gast- Gast
mag voor het doen van de afwas wel een klein lampje aan? Anders is het water koud als ik nog een half uur moet wachten...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Marin schreef:nina schreef:Mag ik trouwens vragen hoe het met je gaat Marin? Of is dat teveel off-topic?Marin schreef:Ik zie trouwens nog best veel licht buiten bij anderen.
)
Haha het is wel heel erg offtopic, maar het mag wel. Het gaat wel ok. Ben wel heel snel vermoeid nog, en kan niet veel aan, maar ik kom wel tot rust en weer een beetje tot leven. Maar ik mag / hoef voorlopig nog niet te werken, dat is nog te zwaar.
Fijn dat het steeds beter gaat...
Denk je wel weer ooit in het onderwijs aan het werk te gaan?
En het verbaast me dat je zo weinig contact hebt met je werk (niet dat het erg is hoor) ik had verwacht dat ze je meer zouden bellen of mailen..
maar misschien hebben ze contact met je arboarts..?
nina- Kletskop
Ja zij hebben sowieso contact met de arbo arts. En ik heb 1 a 2 keer per week contact met m'n leidinggevende hoor, dus dat is wel prima.
Jerry, ja vooruit, 1 lichtje aan tijdens de afwas mag wel. Maar dan wel lauw water he, om te compenseren
Jerry, ja vooruit, 1 lichtje aan tijdens de afwas mag wel. Maar dan wel lauw water he, om te compenseren
Gast- Gast
Jerry schreef:mag voor het doen van de afwas wel een klein lampje aan? Anders is het water koud als ik nog een half uur moet wachten...
Ja dat is een dilemma :-). Nieuw water pakken is ook niet goed voor het milieu haha!
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Jerry schreef:mag voor het doen van de afwas wel een klein lampje aan? Anders is het water koud als ik nog een half uur moet wachten...
Ja dat is een dilemma :-). Nieuw water pakken is ook niet goed voor het milieu haha!
Zo lang het maar een spaar- of ledlamp is.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ha Earth Hour @ Ik hou van Holland!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Linda de Mol zegt het ook bij IHVH: Doe het licht uit, maar laat de tv aan
Daar ging het licht net ook even uit
Daar ging het licht net ook even uit
Gast- Gast
Marin schreef:Ja zij hebben sowieso contact met de arbo arts. En ik heb 1 a 2 keer per week contact met m'n leidinggevende hoor, dus dat is wel prima.
Oooh ik dacht dat je nog maar twee keer contact had gehad met school..... maar dit is wat anders.....
Ga je denk je wel weer in t onderwijs aan t werk?
nina- Kletskop
Nee 2 x met de arbo people.
En ik heb echt nog geen idee. Voorlopig niet denk ik. Ben er een beetje bang voor geworden. Ga liever wat anders met onderwijs doen, de onderzoekskant op bijvoorbeeld.
En ik heb echt nog geen idee. Voorlopig niet denk ik. Ben er een beetje bang voor geworden. Ga liever wat anders met onderwijs doen, de onderzoekskant op bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Hier ook, op 2 lampjes na, alles uit en kaarsjes aan...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou ja dat zie je idd wel als je je wat beter voelt.Marin schreef:Nee 2 x met de arbo people.
Veel sterkte nog in ieder geval!
nina- Kletskop
Hier in huis heb ik de laptop en kaarsjes aan. Ik doe dus een beetje mee.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik ging gisteravond op de fiets door het dorp en zag 2 huizen waar alle lichten uit waren en kaarsen brandden, verder zag ik een paar huizen waar het helemaal donker was, maar ik had meer de indruk dat die mensen er gewoon niet waren
Verder was overal het licht (volop) aan. Toen ik op de verjaardag kwam en (als grapje zei) dat het licht uit moest, wist niemand waar ik het over had. Nee, ik had niet de indruk dat het bij ons in het dorp nou zo leefde.
Verder was overal het licht (volop) aan. Toen ik op de verjaardag kwam en (als grapje zei) dat het licht uit moest, wist niemand waar ik het over had. Nee, ik had niet de indruk dat het bij ons in het dorp nou zo leefde.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik zou gisteravond naar Amsterdam gaan naar de Earth Tour naar het optreden van Ferry Corsten. Nu kon ik helaaaas niet heen want ik ben vanaf vrijdag al ziek. Ik balen want me man had de kaarten gewonnen op de radio....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij waren zelf niet thuis gister, dus hier was het donker Maar toen ik het zei bij vrienden, hadden ze inderdaad geen idee waar ik het over had.. 'is dat voor Japan ofoz?'
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: