Earth Hour
+11
Printje
Jerry
nina
ekiaam87
Inge
Bliss
Toet
Elsje
Caroow
Sarah1985
Zininzon
15 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Earth Hour
Marin schreef:Gatver nee, wat eng!
Ik vergeet eigenlijk altijd mijn voordeur op 't nachtslot te doen. Ik gooi 'm gewoon altijd dicht.
Met het opletten bedoelde ik meer op m'n lichtverbruik.
Daar letten wij ook heel goed op, en gasverbruik ook.
Dat van die jongen was heel eng ja. Ik was helemaal alleen en heb echt geluk gehad dat hij wegging.
Gast- Gast
Oh bedankt voor het topic! Ik wilde meedoen maar was het inmiddels weer vergeten. Ik wilde eigenlijk ook tv/laptop uitdoen, maar wat ga ik dan een uur in het donker doen?
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Oh bedankt voor het topic! Ik wilde meedoen maar was het inmiddels weer vergeten. Ik wilde eigenlijk ook tv/laptop uitdoen, maar wat ga ik dan een uur in het donker doen?
Nou inderdaad, kaarsjes aan en dan? Lezen met kaarslicht gaat niet lukken denk ik..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha slapen
Ik heb m'n kaarsjes alvast aangestoken, ziet er gezellig uit. Plaats zo wel een foto. Ik laat m'n tv en laptop wel aan, want ik wil Ik Hou van Holland kijken
Ik heb m'n kaarsjes alvast aangestoken, ziet er gezellig uit. Plaats zo wel een foto. Ik laat m'n tv en laptop wel aan, want ik wil Ik Hou van Holland kijken
Gast- Gast
Ik doe niet mee, heb geen zin om een uur in t donker te zitten! Maar ik heb wel spaarlampen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wilde wel meedoen, maar krijgen zo schoonouders op visite... Naja eens kijken of we het licht genoeg kunnen maken met kaarsjes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Hahaha slapen
Ik wil eigenlijk niet teveel kaarsjes aan tegelijk, dan verkleurd onze lange lichte muur, en dat wil ik niet Ik denk dat ik alle lampen uit doe, en gewoon de tv aan en Ik hou van holland, een uurtje slecht zicht is vast niet zo heel erg voor je ogen
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:vruchtenhagel schreef:Oh bedankt voor het topic! Ik wilde meedoen maar was het inmiddels weer vergeten. Ik wilde eigenlijk ook tv/laptop uitdoen, maar wat ga ik dan een uur in het donker doen?
Nou inderdaad, kaarsjes aan en dan? Lezen met kaarslicht gaat niet lukken denk ik..
Als ik nou een leuke buurjongen had ofzo dan had ik wel een idee
Ik denk dat ik de tv/laptop ook aan laat. De actie gaat immers om de lampen toch?
Gast- Gast
Ohhhhhh dan wordt het me vast vergeven dat ik net argeloos de wasmachine heb aangezet.
Gast- Gast
Maple schreef:Ohhhhhh dan wordt het me vast vergeven dat ik net argeloos de wasmachine heb aangezet.
Schone onderbroeken zijn de essentie
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Maple schreef:Ohhhhhh dan wordt het me vast vergeven dat ik net argeloos de wasmachine heb aangezet.
Schone onderbroeken zijn de essentie
Handdoeken, Tea-Leafje, handdoeken...
Gast- Gast
Mijn licht is ook uit!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Ik doe toch mee! Heb alleen niet zoveel kaarsen (6), dus het is vrij donker. Ik kijk wel gewoon tv en heb de laptop aan.
Bliss- Lady Post-a-lot
Het enige licht hier komt van de tv, computer en de oven. En dat is héél donker. Het voelt heel stiekem
Caroow- Lady Post-a-lot
Dat ziet er gezellig uit, Marin! Durf je dat wel, met Mitzi? Ik durf met mijn katten echt geen kaarsjes aan te zetten. Ja, in afgesloten windlichten en dingen die ze niet makkelijk om kunnen gooien, maar vooral Nova zou er zó mee aan de haal gaan, dat krengetje kent echt geen gevaar. En ik hoef niet per sé een brandend huis of een kat in de fik...
Maargoed, wat een domper hier, de straatlantaarns staan nog aan. Ga straks even aan de voorkant aan de galerijkant kijken hoe het daar zit. Bij de huizen aan m'n balkonkant in de wijk tegenover ons zie ik maar bij één woning licht branden. En hoe het bij ons in de flat zelf zit.... geen idee, heb geen zin om naar buiten te lopen in m'n joggingpak
Maargoed, wat een domper hier, de straatlantaarns staan nog aan. Ga straks even aan de voorkant aan de galerijkant kijken hoe het daar zit. Bij de huizen aan m'n balkonkant in de wijk tegenover ons zie ik maar bij één woning licht branden. En hoe het bij ons in de flat zelf zit.... geen idee, heb geen zin om naar buiten te lopen in m'n joggingpak
Gast- Gast
Ik ga zo plassen in het donker
Bliss- Lady Post-a-lot
Het is wel heel stil in huis.. een beetje eng ook.. en als ik naar buiten kijk zie uk overal lampen aan haha!
Gast- Gast
Ik ga zo een geroosterd broodje met sla en gesmolten kaas eten. Ik denk dat ik hem maar voor de oven ga smeren, daar brand licht
Laatst aangepast door Caroow op za 26 maa 2011 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: