Earth Hour
+9
Sarah1985
TukTuk
TwistedAngel
Monte
juffie001
Angela_1986
Beachgirl
Siem
Red Velvet
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Earth Hour
Op dit moment (van 20.30-21.30) is het wereldwijde Earth Hour weer bezig...
Wie doet er mee en heeft zijn lampen uit gedaan?
Wie doet er mee en heeft zijn lampen uit gedaan?
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: Earth Hour
ik niet studeert zo lastig
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik smokkel met 1 lampje aan...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl_24 schreef:Ik smokkel met 1 lampje aan...
Ik ook! Buitenlamp heb ik wel bewust uit gelaten.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb geen lampen aan maar dat is meer toevallig, had nl geen idee dat het alweer zover was.
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Hier zijn alle lampen nog aan, wist niet eens dat het vandaag was(al had ik dan ook niet meegedaan). Heb er niet zo veel mee.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
staan allemaal uit
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ben het door mijn werk helemaal vergeten, was later thuis dan verwacht. Had wel de intentie om "mee" te doen, geldt dat ook?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Geen idee dat het nu is. Hier brand gewoon de lamp. Net zoals in de hele straat
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelf mijn lampen gewoon aan. Maar of de overburen doen mee of ze zijn op visite gegaan De rest van de straat heeft wel een lamp aan.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Bij mij ook alles uit. Moest net wel plassen en deed automatisch het licht aan, oeps haha..
Edit: voor de mensen die bewust niet meedoen, waarom niet? Het is toch even kleine moeite en ook ergens wel gezellig? Het is even uurtje bewust stilstaan toch?
Edit: voor de mensen die bewust niet meedoen, waarom niet? Het is toch even kleine moeite en ook ergens wel gezellig? Het is even uurtje bewust stilstaan toch?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:
Als ik het had geweten, had ik het gedaan, maar had geen idee dat het vandaag was.
Gast- Gast
Wij waren pas tegen 21u thuis en toen moesten de kindjes nog naar bed.
Een een luier om doen in het donker bij een wildplasser zie ik niet zo zitten
Een een luier om doen in het donker bij een wildplasser zie ik niet zo zitten
Gast- Gast
Marsy28 schreef:Bij mij ook alles uit. Moest net wel plassen en deed automatisch het licht aan, oeps haha..
Ik ben me altijd bewust van het zuinig omgaan met energie. Ik zie het nut er niet van in om een uurtje in het donker te gaan zitten.
Gast- Gast
Ik heb ook niet mee gedaan.
Ik ben mij er liever dagelijks bewust van en verspil dan niet onnodig energie, dan dat ik een uur in het jaar er bij stil sta door alle lampen uit te doen.
Ik ben mij er liever dagelijks bewust van en verspil dan niet onnodig energie, dan dat ik een uur in het jaar er bij stil sta door alle lampen uit te doen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ok, ergens snap ik het wel. Maar dan is dodenherdenking dus ook niet echt nodig. Als je er regelmatig bij stilstaat, waarom dan die 2 minuten? Het is symbolisch, het met zijn allen op 1 moment even bij stilstaan. Dat vind ik wel goed. En uurtje in het donker, ach, ik vond het wel leuk. Ik let ook altijd op energie maar doe graag mee aan dit soort acties.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Dodenherdenking sta ik stil bij wat gebeurd is en waar ik niets meer aan kan veranderen.
Bij Earth Hour kan je zelf nog veel veranderen. Ik verander dan zelf liever dingen, dan dat ik er enkel een uur bij stil staan.
Bij Earth Hour kan je zelf nog veel veranderen. Ik verander dan zelf liever dingen, dan dat ik er enkel een uur bij stil staan.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Nee heb niet meegedaan want ik was gisteren niet thuis. Ik denk dat de lampen gewoon automatisch al uit stonden. Tenzij mijn vriend ze na het verlaten van het huis ze aan heeft gelaten haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind de dodenherdenking iets heel anders. Daar sta ik namelijk niet het hele jaar bij stil. Met energie heb je de hele dag te maken.
Gast- Gast
Marsy28 schreef:
Het is een kleine moeite en ook gezellig, maar daarna gaan plop de lichten weer aan, stap je in je benzineslurpende auto en laat je de kraan stromen tijdens het tandenpoetsen. Als voorbeeld dan, he. Het lijkt me handiger als er elke dag bewust met energie wordt omgegaan, dat ene uurtje is gezellig en samenhorig, maar ook wel een beetje schijnheilig vind ik. Zal vast niet voor iedereen gelden, maar ik denk dat het merendeel de rest van het jaar er niet zo over nadenkt.
Misschien bereikt deze campagne wel mensen en dat is wel goed.
Gast- Gast
Als ik thuis was geweest had ik het wel gedaan denk ik, nu waren we bij mensen op visite en we hebben gewoon lekker met het licht aan gezeten.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Marsy28 schreef:Bij mij ook alles uit. Moest net wel plassen en deed automatisch het licht aan, oeps haha..
Ik ben me altijd bewust van het zuinig omgaan met energie. Ik zie het nut er niet van in om een uurtje in het donker te gaan zitten.
Je kan het natuurlijk ook gewoon zien als een extra uurtje in het donker...En dus een extra uurtje minder energie 'verspillen'
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: