Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 34 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 18:21

girli schreef:Zo, paar dagen niet geweest en ik weet niet meer waar ik moet beginnen Very Happy

De buurman krijgt last van mijn stepapparaat, omdat het hier heel gehorig is. Het is er zo één: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 34 1002064044.

Dikke (ski)sokken om de "pootjes" doen of een stukje rubbermat erop plakken, dat dempt het geluid Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 34 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 18:51

Dames ik wil jullie even bedanken voor jullie steun, ik heb gisteren door jullie weer op de hometrainer gezeten! De drive is weer terug Very Happy

Zo en nu ga ik zo werken, maar wilde dit even kwijt Wink

Oow trouwens girli zo'n step apparaat heb ik ook eens gehad, leuk ding! Bij mij is hij alleen snel gaan verstoffen Wink Maar toen had ik nog niet de knop op om af te vallen zoals nu. Ik hoop dat je een oplossing vind voor het geluid.

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 11 mei 2011 - 20:31

Ik woog net 96 ipv de 95 van maandag..... Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 21:36

@ Theedoosje: Waar wij al niet goed voor zijn :P Knap dat je toch gegaan bent, en nu volhouden he!
@ Antibes: Het kan wel dat je gewicht schommelt, dat heb ik ook hoor. En ik denk wel meer. Heeft er oa ook mee te maken of je naar het toilet bent geweest voor het wegen. Gewoon doorzetten, de volgende keer geeft de weegschaal weer minder aan!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 3:43

Mijn gewicht schommelt op het moment ook heel erg. Ik vind dat ook vervelend, maar kan er ook niks aandoen. Gister ben ik met een vriendin (weer) begonnen met start to run. We hebben gister les 1 gelopen en voor de rest hebben we verder gewandeld. In totaal zijn we 5 kwartier weggeweest. Het was heerlijk!
Vanavond ga ik bij mijn ouders eten, dus dat wordt een Hollandse pot met eten. Mijn vriend is werken, dus ben ik vanavond en vannacht alleen. Achja, dat ben ik ongeveer 1x per week.
Ik drink te weinig. Overdag probeer ik thee en water te drinken. Dan ben ik al blij als ik 2 koppen thee en een flesje water drink. En bij het avondeten drink ik een glas Spa (fruit etc.) of Christal Clear. En nee, ik heb daar geen "last" van.

Gast
Gast

Bericht  Puk do 12 mei 2011 - 6:17

Goedeavond!

Wat eeen heerlijke dag was het vandaag:-D Lekker gewerkt en geouwehoerd met de kinderen en collega's, ik hou ervan:) Me ook heel netjes gedragen qua eten, ik merk gewoon aan mezelf dat ik ervan baal als ik iets slechts eet, daarom doe ik het ook (bijna) nooit meer. Wel een lekker gevoel, ik heb ook echt het gevoel dat het me dit keer allemaal gaat lukken Very Happy

Vanavond lekker op de bank met GTST en echte meisjes in de Jungle, lekker zo'n tv avondje. Morgen een half dagje werken(ik heb vrijdagmiddags altijd adv) dan ga ik 's middags sporten, en morgenavond gaan mijn vriend en ik ff shoppen voor zijn outfit voor de bruiloft die we volgende week hebben.

Fijne avond allemaal! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:56

Ik ga zo ook heerlijk op de bank televisie kijken. Eerst gtst en daarna moet ik nog even kijken.
Morgenmiddag ga ik met mijn collega van groep 7/8 op de camping kijken, waar we volgende week gaan kamperen. Disndag t/m vrijdag ga ik met groep 7/8 mee op kamp. En ik heb er zin in!
Ik heb op vrijdagmiddag ook altijd ADV. Eigenlijk is dit officieel niet mijn groep, maar van iemand anders. Die ander is vorig jaar maart overspannen thuis komen te zitten. Zij heeft die ADV zo ingepland. Toen ik solliciteerde kon ik het ook niet veranderen en ik vind het wel lekker. Inmiddels is zij aan het re-integreren en kan ik gewoon blijven. Ik ga wel één dag kwijtraken, want ik heb nog één dag per week vervanging van haar, maar dat is pas volgend schooljaar. Ik vind het niet heel erg. Ik merk wel dat het best veel is. En fulltime werken en samenwonen. Ik ben altijd in het weekend aan het stofzuigen, dweilen, poetsen, etc. Hoe doen jullie dat?

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 12 mei 2011 - 9:09

Vandaag kwamen er weer kinderen met traktaties en heb ik zo'n heel klein Twixje gehad, maar verder gaat het deze week wel weer lekker! Laatst heb ik mn gewicht ook wekenlang elke dag opgeschreven, maar daar begin ik niet meer aan. Vanmorgen gaf de weegschaal volgens mij al wel een halve kilo minder aan dan maandag, dus dat is wel weer ff een lekker begin!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aagje! do 12 mei 2011 - 20:47

Ik laat ook weer eens van mij horen! Ben echt schandalig lang al niet geweest Embarassed ... voel/voelde me niet fit, dochtertje is nog ziek geweest, en had dus gewoon geen puf om te reageren. Heb wel meegelezen, maar daar bleef het ook bij.

Vanaf nu ga ik weer proberen regelmatig mee te schrijven want jullie motiveren me wel!

Ik zit nu op de 102. Dus er is nu totaal 7 kilo af! Nog 2,1 kilo en ik heb mijn eerste doel bereikt Very Happy ...

Ik heb een zumba set gekocht (ik denk dat sommige mensen me wel gaan uitlachen als ik dit vertel haha... maar dat boeit me niet) om thuis lekker in me eigen woonkamer wat meer aan beweging te doen.
Zumba lijkt me enorm leuk, en er zijn verschillende redenen waarom ik dat niet in de sportschool wil doen. 1) ik voel me niet zo prettig om te gaan staan hupsen waar nog 20 andere mensen omheen staan Embarassed 2) ik kan niet zo vaak in de avond weg van huis omdat mijn man ook twee dagen sport, en ik ook nog moet leren. 3) financieel, dit is gewoon veel goedkoper, en als ik het nou echt onwijs leuk vind dan kan ik altijd nog overwegen om er toch een keer op te gaan smile

Vinden jullie het suf dat ik dit lekker in me woonkamer ga staan doen? haha misschien heel stom maar ik ben nog al benieuwd naar wat mensen ervan vinden smile

met Pasen lekker weekendje weg geweest, niet veel gesnoept, maar in de avond vaak wel wat ongezonder gegeten. Ga bijna nooit een weekend weg, dus vond dat dit wel mocht Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Aagje! do 12 mei 2011 - 20:54

oh ja, appelstar vroeg nog of iedereen hier een relatie had.

ik ben a.s. zondag 2 jaar getrouwd en we zijn nu 7 jaar en 2 maanden samen Very Happy

zondag dus 2 jaar, nu heeft mijn man een verrassing voor mij smile ... ik wilde gezellig naar gourmetten (gewoon simpel wat vlees en een stokbroodje) met z'n tweetjes als de kleine op bed ligt, gewoon even wat samen tijd... maar nu heeft hij dus gezegd: nee ik zorg voor het eten!
ik ben dus heel benieuwd wat hij gaat maken smile, maar ik hoef niets te doen.... En het leuke is, normaal doet hij niet zo van die 'bijzondere' dingen, dus ik vind het super lief hihi Embarassed
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 12 mei 2011 - 21:48

Nope, ik heb geen relatie. Ik heb zelfs nog nooit een noemenswaardige relatie gehad (2 weken met een gozer die vreemdging toen ik 14 was is geen relatie toch :P ) en daar ben ik best onzeker over. Met name over mijn gewicht, want verder vind ik mezelf eigenlijk een heel leuk persoon, dus waarom zien mannen dat niet? scratch

Gisteren ging bij mij wel goed, ontbijt weer yoghurt, tussendoor cracker, twee zuurdesemboterhammen met plak 30+ kaas en komkommer, banaan en avondeten uit eten geweest. Had heel netjes gegrilde kip en tomaat erbij, rijst paar hapjes van gegeten. Toe thee (was Iraans, dus zat vast hoop suiker in) en kleinnn stukje baklava.

Nu mijn ontbijt weer braaf op en geen idee hoe ik de rest van de dag ga doen, ga namelijk zo naar Den Helder naar een vriendin en geen idee hoe en wat verder..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 0:33

Bliss, iets lekker moet kunnen, hoor. Ik neem af en toe ook wel wat.

Applestar, ik woon samen sinds een half jaar. Wij zijn 7 jaar en 4 maanden samen.

Annie, ik vind dat niet stom. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Antibes, ik vind baklava zo vies, haha! Mijn vriend vindt het erg lekker en ik snap er gewoon niks van. Hij wil dat meestal ook wel nemen als we bij de Griek zijn.

Ik ben nog op school. Ik ben allemaal dingen aan het regelen voor de spelletjesdag op 23 mei. Sinds een paar dagen ben ik daar coordinator van, dus dan komt er wel veel op je af ineens. vanmiddag gaan we op de kampbestemming kijken. Ik heb er wel zin in.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 13 mei 2011 - 0:36

Ik ben 23.. =)

En deze baklava was niet mierzoet en plakkerig, meer noterig. Superlekker!

Laatst aangepast door Antibes op vr 13 mei 2011 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 13 mei 2011 - 0:37

Annie, dan gaan we qua kilo's nu gelijk op Wink

Ik heb nu bijna 7jaar een relatie, volgend jaar gaan wij trouwen!

Antibes, klinkt netjes je eetlijstje!

Gister op mijn werk gebak en chocoladecake afgeslagen, hadden 2 traktaties. Collega's zeiden gister allemaal dat je zo goed kon zien dat ik afgevallen was, positief dus :p
Nu ook aan het werk, vandaar kort berichtje smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:56

Heey lieve meiden!

Ik ben ook alweer een tijdje niet geweest hier, het wil dan ook voor geen meter lukken! Ik heb het onwijs druk met afstuderen (ons onderzoek werd niet goedgekeurd en dus moeten we bijna opnieuw beginnen), maandag had ik tentamen en dat ging echt niet goed. Zo stom! Dit tentamen is het laatste voor het afstuderen maar stel je haalt dit tentamen niet, de herkansing is pas in augustus dus dan krijg ik mijn diploma dus niet Rolling Eyes. En ik ben deze week ook begonnen bij mijn nieuwe baan dus al met al is het zooo druk. Mijn nieuwe baan is echt helemaal fantastisch en ik ben de hele dag aan het rennen, vliegen etc. Ik hoop vanaf volgende week weer een beetje in een ritme te komen en dan ook weer te gaan afvallen. Ik ben de afgelopen periode gelukkig niet aangekomen. Ik zit nu op 101,5 dus nog maar 1,5 tot mijn eerste doel. Dat moet gaan lukken!
Jullie zijn allemaal onwijs goed bezig!

X

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:26

Ik ben vanavond met een collega op de camping wezen kijken. Het zag er gezellig en schoon uit. We hebben daar ook een hapje gegeten. De mensen waren vriendelijk en lieten ons zien waar we volgende week komen te staan. Ik heb er meer zin in gekregen dan dat ik had, haha!
Morgenvroeg ga ik steppen en voor de rest moet ik morgen boodschappen doen en ga ik met mijn vriend spulletjes kopen voor de computerkamer. We hadden nog niet alles, dus we moeten nog een aantal dingetjes kopen. Hij wordt steeds mooier.
Ik ben trouwens ook 23.

Een fijn weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 8:11

Oh en ik ben 23, ben nu ehm.. bijna 11 maanden samen met mijn vriend en we wonen officieel sinds 1 mei samen maar onofficieel al vanaf september. Bevalt echt helemaal super Very Happy I love you

Gast
Gast

Bericht  girli vr 13 mei 2011 - 8:31

Even een doorbraak melden Very Happy

Vriendje en ik waren boodschappen doen en hij heeft nu visite. We stonden dus bij nootjes e.d. en hij vroeg of ik nog chips wou en ik zei gelijk nee. Ik zei niet nee, omdat ik op dieet ben, maar omdat ik serieus gewoon niet hoefde cheers
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 10:41

girli schreef:Even een doorbraak melden Very Happy

Vriendje en ik waren boodschappen doen en hij heeft nu visite. We stonden dus bij nootjes e.d. en hij vroeg of ik nog chips wou en ik zei gelijk nee. Ik zei niet nee, omdat ik op dieet ben, maar omdat ik serieus gewoon niet hoefde cheers

Yes!! Super! Er komen echt nog meer van deze momenten. Ga zo door!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 13 mei 2011 - 20:38

You go GIRLi smile

Hier kort berichtje want druk weekend voor de boeg.... Vanmorgen al gewogen omdat ik er komende 3 dagen niet aan toe kom.... 101,8 smile -19,7 dus... de -100 komt steeds dichterbij Very Happy

Liv, klinkt goed... heerlijk hoor

Appeltje succes met je afstuderen... je kan het!

Meiden, fijn weekend
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  applestar vr 13 mei 2011 - 22:03

Hello meiden!

Ben ik ook weer eens. De afgelopen dagen waren erg druk, daardoor had ik eigenlijk geen tijd om te forummen. Nu heb ik lekker weekend en heb ik weer even de tijd.
De afgelopen dagen gingen bij mij super goed! Geeft echt weer een goed gevoel. Daarom mocht ik van mijzelf gister een ijsje ( 2 bolletjes ) en 2 handjes chips.

vanmorgen toen ik op een weegschaal stond werd ik helemaal blij. Ik weeg nu 94.8kg. Er is weer 0,4kg af en ik weeg nu onder de 95 !!!!!!!!!!!!!! Maakte zowat een vreugde dansje toen ik van de weegschaal afstapte.

Hier wel een moeilijk weekend voor de boeg met 2 verjaardagen en een high tea. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik op de verjaardagen niets lekkers neem zodat ik wel wat lekkers kan nemen bij de high tea.

@antibes: ik krijg wel last als ik te weinig drink. Dan krijg ik hoofdpijn en wordt ik erg duizelig. Dit verdwijnt weer als ik voldoende gedronken heb.

@_liv: balen dat je gewicht zo schommeld. Ik heb het vaak als ik ongesteld ben. Dan is er geen touw aan vast te knopen.

@xxanniexx: Ik heb ook zumba dvd’s thuis hoor. Ik vind het ook erg leuk maar zie het mijzelf nog niet echt in de sportschool doen. Wat goed dat er al 7kg af is!
Was je verrassing van je man nog leuk?

@inge: Wat goed dat je dat lekkers heb afgeslagen.

@appeltje: Ik ga voor je duimen dat je je examen haalt en dat je gewoon voor de zomervakantie je dipoma in handen hebt!

@girli: Yeahh yo go girl!

@all:

ik ga zo heerlijk met een goed boek op de bank en vanmiddag lekker een stuk fietsen. Ook moet ik nog een appeltaart bakken. Gelukkig is deze niet voor mijzelf. Mijn zusje moet hem morgen meenemen maar ze heeft zelf geen tijd om hem te maken.

Liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  girli vr 13 mei 2011 - 23:53

applestar schreef:vanmorgen toen ik op een weegschaal stond werd ik helemaal blij. Ik weeg nu 94.8kg. Er is weer 0,4kg af en ik weeg nu onder de 95 !!!!!!!!!!!!!! Maakte zowat een vreugde dansje toen ik van de weegschaal afstapte.
Jeeejj!!! Was dat een doel voor jezelf?
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! za 14 mei 2011 - 0:14

@ liv: ik ben 25 smile

@ inge: Wat leuk dat jullie volgend jaar gaan trouwen! Heb je al een jurk op het oog smile
Ja we gaan qua gewicht wel gelijk op, maar het aantal kilo's die jij bent afgevallen hoop ik nog te gaan bereiken! Vind het zo kanp! RESPECT smile

@ appeltje: wat balen van je opdracht die niet goedgekeurd werd, en dat je tentamen niet goed ging! Wanneer krijg je de uitslag? Hoe bevalt je nieuwe baan? Wat voor werk doe je?

@ girli: Wat goed dat je niet hoefde. Betekend toch dat je lichaam er minder behoeft aan heeft he smile

@ applestar: ik moet de verrassing nog krijgen smile... morgen! Dus ben heeeel benieuwd! Wat goed dat je onder de 95 weegt!

---------------------------------------------------------

Ik ben gister toch even langs de huisarts geweest om mijn klachten te bespreken. Voelde me al een tijdje helemaal niet fit. Heel gesprek gehad (waarin ze me ook best confronterende vragen stelde) en de uitkomst is dat ik bloed moet laten prikken voor me schildklier, en kijken of er verder nog rare dingen te zien zijn. Maar vooral me schildklier. En ik heb een verwijsbrief gehad voor de psycholoog. Vooral dat laatste schrok ik erg van. Ergens weet ik dat ze gelijk heeft en toch zat ik daar een potje te janken. Ik ben echt 24/7 met mijn gewicht bezig. Ik ben altijd bezig met wat andere daarvan vinden en trek alles in het negatieve door mijn overgewicht. Heb dus een negatief zelfbeeld. De dokter vond het verontrustend en drukte me op mijn hart dat ik echt met iemand erover moet gaan praten.

Gister avond gingen we op visite bij mijn nichtje en haar vriend, en ik heb het tegen haar verteld. Omdat ik wist dat zij mij 100% zou begrijpen, omdat zij hetzelfde heeft gehad als ik nu heb. wat ook wel weer een pittig gesprek, maar het luchte wel heel erg op! Maandag ga ik bellen en dan gaat het werken aan mezelf beginnen. Zie er enorm tegen op, ook omdat ik dingen uit mijn jeugd heb waar ik het gewoon liever niet meer over heb, maar die gaan hoe dan ook ter sprake komen omdat die dingen allemaal meespelen hierin. Ik weet dus dat het behoorlijk pittig gaat worden.

Gelukkig heb ik een lieve man en mijn nichtje die me 100% begrijpen en me dus zullen steunen I love you

Zo dat waren mijn gebeurtenissen tot zo ver! Vanavond eten bij mijn schoonouders en daarna naar een verjaardag en morgen dus the big surprise smile

Fijn weekend allemaal!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 0:25

Annie> heel veel succes ! Goed dat je er wat aan gaat doen en dat je bloed hebt laten prikken. Fijn dat je ook mensen om je heen hebt waar je mee kan praten en die je begrijpen smile

Hier gaat het niet zo goed nog met afvallen. Dagen gaat het goed en dagen minder. En dan voornamelijk het sporten. Ik ben s avonds vaak moe en ga dan niet meer. Maar laatst hadden die schoppen onder mijn kont wel geholpen Wink

Inge echt bij jou vliegen de kilo's er af wat heerlijk!

Applestar onder de 95, echt klasse! Ga zo door!

Super degenen bij wie het goed gaat, ga zo door!

Gast
Gast

Bericht  girli za 14 mei 2011 - 0:30

@ Annie: het zal vast niet gemakkelijk worden denk ik. Probeer je te richten op wat je zelf in je post zegt over dat je een pittig gesprek bij je nichtje hebt gehad, maar dat je je daarna wel opgelucht zal voelen. Ik heb altijd het idee dat het met een psycholoog zo ook zal werken. Het zal moeilijk zijn, maar het wordt er uiteindelijk alleen maar beter op. Het is uiteraard niet goed om 24/7 met je gewicht bezig te zijn en met wat je noemde in je post. Succes!!

Fijn dat ze ook naar lichamelijke klachten gaan kijken. Wie weet wat daar nog uitkomt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: