Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?

+3
Lady4
Olijfje
Tullow
7 plaatsers

Ga naar beneden

'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?  Empty 'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 22:57

Ik lees zojuist de krant en vind dit artikel (AD):
'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?  Scaled.php?tn=0&server=611&filename=9xbjb

Ik vind dit dus helemaal niets, een man in een kleur... het lijkt wel vervrouwelijking!

Wat vinden jullie? Is dit hip of hebben zien jullie liever een andere outfit? Kortom wat ik jullie geliefde kledingstijl voor de man (evt. met foto)?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?  Empty Re: 'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?

Bericht  Tullow vr 25 maa 2011 - 23:18

Haha, als mijn vriend dit ziet krijgt ie een hartverzakking! Mijn vriend is helemaal niet van zulke kleuren. Natuurlijk heeft ie ook wel een paars shirt (voorbeeld), maar om nou een roze rokje aan te trekken... Rolling Eyes Lekker met zijn harige benen er onder uit. Of is het dan ook de bedoeling dat ie z'n benen moet gaan scheren?
lol!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?  Empty Re: 'Hippe Mannenmode' wat vinden jullie?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:20

Zie ik daar nou hákken voor mánnen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:22

Nee, ik vind het helemaal niets.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:23

Neee.. Goede jeans zijn veel hipper en tijdloos Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Olijfje vr 25 maa 2011 - 23:24

Dit zijn toch maar modellen op een catwalk. De kleren diue daar worden geshowd worden toch niet in het dagelijks leven gedragen. Bij vrouwenkleren is dat ook zo, of heb jij deze winter soms mensen zien lopen in zo´n harig yeti-pak? smile
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 vr 25 maa 2011 - 23:24

Foto 2, de kakker, vind ik best leuk!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:24

Die linkse is een vrouw hoor! Alhoewel ik die outfit ook niet mooi vind.

Geef mij maar man met goede jeans & leuk overhemd/shirt erop!

Gast
Gast

Bericht  Tullow vr 25 maa 2011 - 23:28

O, ik had serieus niet gezien dat die linkse een vrouw was!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  M-G za 26 maa 2011 - 2:23

Afschuwelijk... als mijn vriend ik dat soort kleren gaat lopen, ren ik gillend weg.
Gelukkig denkt hij er net zo over.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 3:32

Niks mis met een beetje kleur, maar dit vind ik helemaal niks.

Laatst aangepast door Birgit op za 26 maa 2011 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 26 maa 2011 - 3:36

afschuwelijk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond za 26 maa 2011 - 4:32

Dit vind ik niet mooi. Maar wat iemand hier al eerder zei: catwalk kleding is over het algemeen niet draagbaar. Ook de vrouwencollectie niet. Het is meer een impressie van wat er komend seizoen in is.

Ik vind chino's bij mannen trouwens niet mooi, geef mij maar een man in een goede jeans.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S za 26 maa 2011 - 5:40

Haha, ik had eerst ook echt niet door dat die linkse een vrouw was, dat vond ik anders wel heel afschuwelijk. Die andere dingen dingen vind ik nou niet bepaald schokkend. Tsja, mooi is anders (in mijn ogen), maar ach, het kan erger.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:55

Uitgaande van de openingspost vind ik die linker echt so not mannelijk!

Mijn vriend draagt wel kleur, hij heeft zelfs wat roze en andere pastelkleurige bloesjes en gekleurde stropdassen. Maar die zijn alleen voor feestjes, hij draagt meestal een spijkerbroek en trui of t-shirt, gewoon lekker basic.
Ik hoef geen metro man in het extreme, vind hem leuker in oude broek en op klompen Embarassed Very Happy

Edit: die linker is een vrouw? Nah, dat scheelt weer :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: