Flirt jij?
+12
Sterre
Jeanette
Qiara
Melis_je
VeryCherry
Snoes
Feline
Cheesegirl
Lotus
Kabouter
Try
Blond
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: Flirt jij?
Alleen als ik dronken ben.
Onbewust trouwens.
Onbewust trouwens.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hoor. Iedereen flirt toch wel eens. Flirten hoeft toch niet perse meteen te betekenen dat je iets van iemand wilt..
Gast- Gast
Ik geloof het wel, maar vaak onbewust
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ooit 1 keer echt knetterhard geflirt. Daar hoefde ik niets voor te doen, dat gebeurde gewoon. Was totaal niet onzeker en wist gewoon dat hij me ook leuk vond. Heerlijk was dat. Alweer bijna twee jaar geleden, jeetje.
Maar verder kan ik niet echt goed flirten. Wel een beetje, maar ik durf gewoon meestal echt niet, ik kan het niet goed.
Maar verder kan ik niet echt goed flirten. Wel een beetje, maar ik durf gewoon meestal echt niet, ik kan het niet goed.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik heb ooit 1 keer echt knetterhard geflirt. Daar hoefde ik niets voor te doen, dat gebeurde gewoon. Was totaal niet onzeker en wist gewoon dat hij me ook leuk vond. Heerlijk was dat. Alweer bijna twee jaar geleden, jeetje.
Dit dus..ben ook altijd bang dat mannen me lelijk vinden en het dus maar raar vinden dat ik met ze ga flirten omdat het toch geen zin heeft. Al heb ik een vriend en hoeft het dus ook nergens voor.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dus jij flirt sowieso niet in een relatie met anderen?Kabouter schreef: Al heb ik een vriend en hoeft het dus ook nergens voor.[/color]
Gast- Gast
Purple schreef:Dus jij flirt sowieso niet in een relatie met anderen?Kabouter schreef: Al heb ik een vriend en hoeft het dus ook nergens voor.[/color]
Ik bedoelde het vanuit die mannen gezien..ik ben bang dat zij denken dat ik iets van ze wil (als ik dan een keer probeer te flirten ofzo), terwijl ik überhaupt niks van ze wil omdat ik een vriend heb, maar het dan meer doe om de leuke aandacht zeg maar.
Hmm ik ben een slechte uitlegger.
Kabouter- Kletskop
Tussen de regels door snap ik je nog wel geloof ik.Kabouter schreef:
Hmm ik ben een slechte uitlegger.[/color]
Gast- Gast
Kabouter schreef:Marin schreef:Ik heb ooit 1 keer echt knetterhard geflirt. Daar hoefde ik niets voor te doen, dat gebeurde gewoon. Was totaal niet onzeker en wist gewoon dat hij me ook leuk vond. Heerlijk was dat. Alweer bijna twee jaar geleden, jeetje.
Dit dus..ben ook altijd bang dat mannen me lelijk vinden en het dus maar raar vinden dat ik met ze ga flirten omdat het toch geen zin heeft. Al heb ik een vriend en hoeft het dus ook nergens voor.
Ja ik ben daar ook wel bang voor.
Ik was 1 keer met een jongen in een club aan het flirten, en uiteindelijk durfde ik op 'm af te stappen en maakte een praatje met 'm. Liep ie halverwege ons gesprek ineens weg. Ouch.
Dus ik ben er gewoon onzeker over.
Gast- Gast
Ook al heb ik een relatie, flirt ik ook wel een beetje. Maar dit ligt er natuurlijk wel aan wat je onder flirten verstaat. Er zijn grenzen, maar hierdoor blijft het vaak leuk vind!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Purple schreef:Waarom niet?Lotus schreef:Nee, nooit.
Omdat ik helemaal niet bezig ben met dat soort dingen. Ik ben nog nooit verliefd geweest en heb ook nog nooit de behoefte gevoeld om te flirten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook niet zo goed in flirten.. Durf niet te flirten met mannen die in mijn ogen knap zijn want die zijn 'natuurlijk' way out of my league! En flirten met, in mijn ogen, onaantrekkelijke mannen vind ik vrij nutteloos..
En daarom zit ik dit jaar in mijn vrijgezelle jubileumjaar
En daarom zit ik dit jaar in mijn vrijgezelle jubileumjaar
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Dus je hebt ook nog nooit eens een beetje geflirt om iets voor elkaar te krijgen? Ik noem maar een voorbeeld hoor: dat je een beetje flirtte met de meneer van de telefoons om die telefoon goedkoper te krijgen?Lotus schreef:Omdat ik helemaal niet bezig ben met dat soort dingen. Ik ben nog nooit verliefd geweest en heb ook nog nooit de behoefte gevoeld om te flirten.
Gast- Gast
Purple schreef:Tussen de regels door snap ik je nog wel geloof ik.Kabouter schreef:
Hmm ik ben een slechte uitlegger.[/color]
Lekker wazig ja..en zo gaat dat dus ook in mijn hoofd . Laten we het maar houden op onzekerheid .
Kabouter- Kletskop
Onbewust misschien wel, maar ik voel niet de behoefte om bewust met iemand te gaan flirten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Telt aardig doen en lief lachen ook als flirten?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Purple schreef:Dus je hebt ook nog nooit eens een beetje geflirt om iets voor elkaar te krijgen? Ik noem maar een voorbeeld hoor: dat je een beetje flirtte met de meneer van de telefoons om die telefoon goedkoper te krijgen?Lotus schreef:Omdat ik helemaal niet bezig ben met dat soort dingen. Ik ben nog nooit verliefd geweest en heb ook nog nooit de behoefte gevoeld om te flirten.
Nee. Dat zou ik trouwens niet eens durven.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Telt aardig doen en lief lachen ook als flirten?
Denk t wel.. daar schijn ik best wel goed in te zijn :P
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Telt aardig doen en lief lachen ook als flirten?
Denk t wel.. daar schijn ik best wel goed in te zijn :P
Nou, dan flirt ik dus.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ja hoor, soms bewust, soms onbewust, ook als ik een relatie heb. Beetje flirten is niks mis mee! Als mijn vriend het doet vind ik het ook geen probleem, zolang ik er maar niet naast sta Heerlijk toch, flirten!
Zo kreeg ik altijd gratis cappucinno bij Café T en mag ik weleens gratis met de bus
Zo kreeg ik altijd gratis cappucinno bij Café T en mag ik weleens gratis met de bus
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: