Straks sollicitatiegesprek
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Straks sollicitatiegesprek
Ik heb straks een sollicitatiegesprek voor een serieuze bijbaan!
Ik heb altijd in de horeca gewerkt maar ik studeer SPH. Momenteel loop ik stage bij een instelling. Mijn stage is in juni afgelopen. Nu heb ik vandaag een sollicitatiegesprek bij de invalpool van deze instelling. Voor een aantal uurtjes per week. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik heb een gesprek met iemand van P&O die ik niet ken verder. Zij vroeg wel of ik eventuele diploma's mee kon nemen. Is mijn propedeuse van de SPH ook een soort diploma?
Nou ja, Wens me succes! En alle tips zijn welkom!
Ik heb altijd in de horeca gewerkt maar ik studeer SPH. Momenteel loop ik stage bij een instelling. Mijn stage is in juni afgelopen. Nu heb ik vandaag een sollicitatiegesprek bij de invalpool van deze instelling. Voor een aantal uurtjes per week. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik heb een gesprek met iemand van P&O die ik niet ken verder. Zij vroeg wel of ik eventuele diploma's mee kon nemen. Is mijn propedeuse van de SPH ook een soort diploma?
Nou ja, Wens me succes! En alle tips zijn welkom!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Straks sollicitatiegesprek
Succes! En hopelijk wordt het wat
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Straks sollicitatiegesprek
Heey!
Ik zou gewoon alles wat je hebt meenemen naar zo'n gesprek. Vragen ze er niet naar jammer, maar dan heb je het gewoon.
Wat ik altijd voorbereid bij zo'n gesprek is een casus.... Ik weet niet precies wat je gaat werken, maar bereid bepaalde onverwachte situaties voor.
Succces!!!!
Ik zou gewoon alles wat je hebt meenemen naar zo'n gesprek. Vragen ze er niet naar jammer, maar dan heb je het gewoon.
Wat ik altijd voorbereid bij zo'n gesprek is een casus.... Ik weet niet precies wat je gaat werken, maar bereid bepaalde onverwachte situaties voor.
Succces!!!!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Straks sollicitatiegesprek...
» Volgens mij kom ik straks op tv
» Sollicitatiegesprek
» Solliciteren: Help, straks word ik aangenomen!
» Sollicitatiegesprek
» Volgens mij kom ik straks op tv
» Sollicitatiegesprek
» Solliciteren: Help, straks word ik aangenomen!
» Sollicitatiegesprek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: