Iemand verstand van Firefox?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand verstand van Firefox?
Ik gebruik al tijden Firefox en dat bevalt heel goed. Ik heb meestal meerdere tabbladen tegelijk openstaan omdat ik vaak op meerdere sites tegelijk aan het surfen ben.
Nu had ik gister ineens (ik weet echt niet waar het ineens vandaan kwam) een werkbalk erbij (volgens mij van Frostwire, maar dat weet ik niet zeker) maar die heb ik verwijderd want dat wil ik niet. En daarna viel het me op dat ik geen nieuwe tabbladen kan openen!
Geen idee of het iets te maken heeft met die verwijderde werkbalk, het lijkt me haast niet. Er staat wel een plusje, waarmee ik normaalgesproken een nieuw tabblad open, maar als ik daar nu op klik, gebeurt er niets. Ook niet als ik rechtsklik en dan op 'nieuw tabblad' klik.
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen? Heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ook niet via Google of via Firefox Help.
Nu had ik gister ineens (ik weet echt niet waar het ineens vandaan kwam) een werkbalk erbij (volgens mij van Frostwire, maar dat weet ik niet zeker) maar die heb ik verwijderd want dat wil ik niet. En daarna viel het me op dat ik geen nieuwe tabbladen kan openen!
Geen idee of het iets te maken heeft met die verwijderde werkbalk, het lijkt me haast niet. Er staat wel een plusje, waarmee ik normaalgesproken een nieuw tabblad open, maar als ik daar nu op klik, gebeurt er niets. Ook niet als ik rechtsklik en dan op 'nieuw tabblad' klik.
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen? Heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ook niet via Google of via Firefox Help.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand verstand van Firefox?
Heel simpel, maar heb je het programma en desnoods de computer al opnieuw opgestart?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Yup, al meerdere keren! Dat doe ik altijd als eerste als er iets niet helemaal werkt zoals het hoort. Maar dat helpt dus helaas ook niet
Desnoods je systeem terug zetten tot het moment dat het wel werkte?
Gast- Gast
CTR+T? Dat is in ieder geval 'nieuw tabblad openen'...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Gewoon firefox even opnieuw installeren! Eerst er af gooien (Start > configuratiescherm > software) en dan opnieuw downloaden en installeren.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Er is een nieuwe versie, kijk je wel goed? De tabbladen staan nl nu helemaal bovenaan en het menu van je rechtermuisknop is verwisseld. Openen nieuw tabblad staat nu helemaal bovenaan en de tweede keuze is nu nieuw venster openen. Dus voor je gevoel kan het zijn dat je nieuw tabblad doet maar dit klopt dus niet meer. Of heb je de nieuwe versie nog niet? Die kreeg ik nl gister aangeboden dus als je die nog niet hebt zou ik dat gewoon installeren en hopen dat dat ook helpt met je probleem .
Gast- Gast
Superbedankt voor het meedenken!
@Megara: systeem terugzetten??? Geen idee hoe dat werkt
@Zora: CTRL-T gebruik ik ook vaak, werkt nu ook niet
@AngelNyn: die optie had ik ook al bedacht, was meer mijn 'laatste redding' hihi... Ik hoop wel dat ik mijn bladwijzers goed heb opgeslagen en dat het me nog lukt om die dan terug te importeren. Heb dat nog nooit eerder gedaan en t zou zonde zijn als ik al mijn bladwijzers kwijtraak!
@ZvB: Ik heb momenteel versie 3.6.16, volgens mij is Firefox een paar dagen geleden nog geüpdatet maar ik kan me niet herinneren of dat samenhangt met het begin van mijn probleem.
Denk dat ik toch maar even opnieuw moet gaan installeren. Ga er straks eens mee aan de gang want moet nu even ontbijten en dan ervandoor.
Thanx ladies!
@AngelNyn: die optie had ik ook al bedacht, was meer mijn 'laatste redding' hihi... Ik hoop wel dat ik mijn bladwijzers goed heb opgeslagen en dat het me nog lukt om die dan terug te importeren. Heb dat nog nooit eerder gedaan en t zou zonde zijn als ik al mijn bladwijzers kwijtraak!
@ZvB: Ik heb momenteel versie 3.6.16, volgens mij is Firefox een paar dagen geleden nog geüpdatet maar ik kan me niet herinneren of dat samenhangt met het begin van mijn probleem.
Denk dat ik toch maar even opnieuw moet gaan installeren. Ga er straks eens mee aan de gang want moet nu even ontbijten en dan ervandoor.
Thanx ladies!
Sjaantje schreef:Superbedankt voor het meedenken!
Thanx ladies!
Bladwijzers opslaan is niet zo moeilijk.
http://www.websonic.nl/pctips/firefox/firefox_favorietenexporteren.php
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Thanx, dan had ik het bijna goed... ik had geklikt op 'reservekopie maken' geloof ik. Straks even opnieuw doen!
Versie 4 is een aantal dagen uit, maar dan moet je even naar http://www.firefox.com/ gaan. Als je die instaleert is het probleem denk ik ook al opgelost!
En je raakt je bookmarks etc. niet kwijt als je 4.0 instaleert
En je raakt je bookmarks etc. niet kwijt als je 4.0 instaleert
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Whoeoe! Ik heb de upgrade naar 4.0 gedaan en ik kan weer tabblaadjes openen
Ik zie nu ook wat ZvB bedoelde, dat ze helemaal bovenaan staan. Even wennen, maar dat komt wel goed!
Ik zie nu ook wat ZvB bedoelde, dat ze helemaal bovenaan staan. Even wennen, maar dat komt wel goed!
Soortgelijke onderwerpen
» iemand verstand van auto's???
» Iemand verstand van erfenissen?
» Iemand verstand van stoppenkast?
» Iemand verstand van contracten ?
» iemand verstand van cavia's?
» Iemand verstand van erfenissen?
» Iemand verstand van stoppenkast?