Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nutrilon forte

2 plaatsers

Ga naar beneden

nutrilon forte Empty nutrilon forte

Bericht  koNijntje ma 22 aug 2011 - 21:54

zijn er hier moeders die ook nutrilon forte (voor hongerige baby's) gebruiken of hebben gebruikt?
hebben/hadden jullie het idee dat dit hielp?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon forte Empty Re: nutrilon forte

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 22:53

Wij hebben wel een tijdje forte voeding gebruikt, maar niet van nutrilon. Het is alweer een poosje geleden, maar volgens mij heeft het hier niet noemenswaardig geholpen. De tijd tussen de voedingen werd ietsje langer, maar vervolgens werd er wel meer gedronken, waardoor we uiteindelijk toch op dezelfde hoeveelheid uit kwamen.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 di 23 aug 2011 - 0:05

Ik heb hier een tijdje de forte voeding van friso gebruikt, maar heb nooit het idee gehad dat het echt hielp. Gebruikte dat, omdat mijn zoontje nogal hongerig was en ook omdat ik hoopte dat hij dan 's nachts iets langer zou slapen. Maar uiteindelijk is hij pas gaan doorslapen toen ik er al lang en breed mee gestopt was.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 6:01

Mijn beide zoontjes hebben forte (gehad). Ik heb zeker het idee dat het hielp. Ze sliepen meteen beter en waren ook tevredener als ze wakker waren.

Gast
Gast

Bericht  koNijntje di 23 aug 2011 - 19:19

dank jullie voor de reacties!
ik vraag me namelijk ook af of het echt helpt..

dan nog een vraagje: hoe hebben jullie het gebruikt? in combinatie met standaard voeding of alleen forte?
rejoy: hoezo dronk hij meer door deze voeding?

mijn zoontje krijgt nu 150 water + 2 schepjes standaard voeding + 3 schepjes fortevoeding..
hierop wisselen de tijden nog heel erg, soms komt hij na 3uur alweer, soms haalt hij de 4uur met gemak en 's avonds kan hij gerust 5 uur wachten..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  koNijntje wo 24 aug 2011 - 5:06

(even uppen)
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 5:08

Een vriendin van mij heeft het gebruikt voor haar dochter.
Maar ze had niet het idee dat het hielp.

Na een paar maanden proberen is ze ermee gestopt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 5:20

koNijntje schreef:

dan nog een vraagje: hoe hebben jullie het gebruikt? in combinatie met standaard voeding of alleen forte?
rejoy: hoezo dronk hij meer door deze voeding?

We hadden uiteindelijk wel minder voedingen op een dag, maar uiteindelijk wel dezelfde hoeveelheid. Wij zijn forte gaan gebruiken doordat mijn kindje meer honger had dat officieel mocht. Wij wilden uitkomen op minder voedingen, doordat fortevoeding meer verzadiging geeft. We kwamen inderdaad uit op minder voedingen, maar er werd wel meer gedronken, waardoor het voor ons geen zin heeft gehad.

Wij hebben de forte alleen gebruikt, niet gemengd met gewone voeding (op de eerste dagen na, om te wennen).

Gast
Gast

Bericht  koNijntje wo 24 aug 2011 - 21:45

hmm.. ik heb dus ook geen idee of het echt helpt. (wij gebuiken het nu ruim 1 maand)
de afgelopen week had mijn zoontje veel moeite om genoeg tijd tussen de voedingen te laten,
maar ik denk toch dat het door een sprongetje kwam, want sinds gisteren gaat het heel goed en vanmorgen heeft hij zelfs zijn fles niet leeggedronken!
dus als het vandaag zo door gaat, ga ik morgen 1 schepje minderen met de forte-voeding (en als dat goed gaat weer minder), gewoon kijken of het verschil maakt.. maar bedankt voor de reacties allemaal!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 1:49

Wij hebben het bij beide kinderen ook gebruikt en het hielp wel degelijk. Alleen gaven wij het niet al 1 maand na de geboorte. Wij deden er iets langer over om te ontdekken of het nu huilen van de krampjes, poep- plasluier of honger was. Je moet je kindje nog zo leren kennen en de eerste maanden staat het hele lijfje natuurlijk nog op z'n kop.

Gast
Gast

Bericht  koNijntje vr 2 sep 2011 - 3:59

gisteren even aan het expirimenteren geweest.. maar met een fles met alleen maar standaardvoeding deed hij langer dan toen ik forte-voeding erbij gebruikte.. confused
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud