Is dit echt zo?
+22
Roos
Jelin
Smaragdje
L!ND@
Famke
Limburg85
Bruintje Beer
Kat1980
Parisienne
M@niek
Printje
meisjesmama
Muppetje
Ezzer
PapillonRose
juffie001
Lindsya
Mida4you
Susan
Filoria
nisavi
mauwmauw
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is dit echt zo?
Heb hier 2 jongens, bij de eerste niet misselijk geweest en bij de tweede wel. Was daarom ook er van overtuigd dat de tweede een meisje zou worden, maar nee hoor! Bij de 20 weken echo zag ik toch echt overduidelijk een piemeltje in beeld.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Die bakerspraatjes zijn onzin
Maar goed ik kreeg een jongen en was tot 18 weken kotsmisselijk elke ochtend.
Maar goed ik kreeg een jongen en was tot 18 weken kotsmisselijk elke ochtend.
Gast- Gast
Absoluut een bakerspraatje!!!
Ik heb een meisje en ben totaal niet misselijk geweest.
Ik heb een meisje en ben totaal niet misselijk geweest.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Daar is echt niks van waar! Bij mijn eerste zoon was ik totaal niet misselijk, maar bij de tweede was ik hondsberoerd tot 18 weken.
Gast- Gast
Alle bakerpraatjes kloppen niet bij mij, wij verwachten een jongen en ik ben al vanaf het begin tot heden misselijk, heb puistjes gehad in het begin (normaal nooit last van) en geen puntbuik.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb een meisje: Totaal niet misselijk geweest.
Nu in verwachting van een jongen: 3 maanden misselijk en overgeven...
Dus hier klopt er geen bal van.. heb beide keren niet echt een puntbuik maar draag het wel naar voren (beide keren dus..)
Nu in verwachting van een jongen: 3 maanden misselijk en overgeven...
Dus hier klopt er geen bal van.. heb beide keren niet echt een puntbuik maar draag het wel naar voren (beide keren dus..)
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Ik ben niet een keer misselijk geweest in mijn zwangerschap en heb een zoontje gekregen.
Gast- Gast
Nee, helaas.. Ik was echt héél erg misselijk met veel overgeven en heb een zoon.
Gast- Gast
Bij me klopten de praatjes wel, behalve die buik. Die droeg ik echt van voren en was echt mega. Je kon het aan de achterkant ook niet zien en volgens mij heb ik mensen regelmatig een hartverzakking bezorgt als ik me omdraaide hahaha! Ik geloof trouwens geen snars van al die verhaaltjes, ik reageer altijd al erg sterk op hormonen, ook als ik ongesteld ben. Maar wie weet gaat het anders als we ooit nog een ander kindje mogen krijgen. Ik zou er meteen voor tekenen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Bij mij klopt dat praatje over overgeven in iedergeval niet, want misselijk ben ik vaak genoeg geweest en het wordt een jongen. Dat van die buik weet ik niet echt. De ene die hem ziet zegt door de vorm dat het een meisje wordt en de ander zegt een jongen. Dus bij die van mij is het niet echt duidelijk denk ik
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Ik ben tijdens mijn zwangerschap geen moment misselijk geweest en droeg mijn buik naar voren. Ik heb een dochter. Het enige bakerpraatje dat klopte was van de schoonheid. Had ook meer pukkeltjes tijdens mijn zwangerschap.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Geen enkele keer misselijk geweest en had een echte (enorme!) puntbuik; resultaat een prachtige zoon!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Alleen in het begin misselijk geweest en had een enorme buik naar voren; resultaat een mooie gezonde zoon!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Bij mij was dat wel zo, maar of ik wel misselijk was geweest als het een meisje was geweest denk ik niet.
Ook zeggen ze dat je "mooier" wordt als je een jongen krijgt, en "lelijker" als je een meisje krijgt. Ook dat was bij mij het geval, ik heb een best vette huid met veel onzuiverheden ondanks de goede verzorging, maar tijdens de zwangerschap was mn huid een stuk "rustiger" en minder vet dan ervoor en nu.
Ook zeggen ze dat je "mooier" wordt als je een jongen krijgt, en "lelijker" als je een meisje krijgt. Ook dat was bij mij het geval, ik heb een best vette huid met veel onzuiverheden ondanks de goede verzorging, maar tijdens de zwangerschap was mn huid een stuk "rustiger" en minder vet dan ervoor en nu.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Ik heb dus een meisje en een jongen en had wel een groot verschil in de manier van dragen. Bij Fenne werd ik overal wat voller (ik kwam ook iets van 15 kilo aan geloof ik) en ik kreeg een behoorlijke bolle kop. Bij Thije droeg ik alles naar voren en kwam ik nauwelijks aan (misschien 5 kilo in totaal) (en ik at er echt niet minder om haha).
Gast- Gast
Haha grappig hoor die bakerpraatjes..
Ik was ontzettend misselijk had een mooie ronde buik en zat onder de pukkels.... en tada een Zoon
Ik was ontzettend misselijk had een mooie ronde buik en zat onder de pukkels.... en tada een Zoon
Gast- Gast
3 x misselijk. 2x ronde buik 1x puntiger. 3x onder de pukkels.
3 zonen.
3 zonen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof niet zo in die bakerpraatjes. Ik ben niet misselijk geweest, had geen last van pukkels o.i.d.. Had wel een dikker gezicht en een mooie ronde buik. Resultaat een mooie dochter.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En hoe ben je echt?
» En nu echt...
» Het is echt mis
» Benieuwd in het echt?
» Bah.. ik kan echt wel huilen
» En nu echt...