Is dit echt zo?
+22
Roos
Jelin
Smaragdje
L!ND@
Famke
Limburg85
Bruintje Beer
Kat1980
Parisienne
M@niek
Printje
meisjesmama
Muppetje
Ezzer
PapillonRose
juffie001
Lindsya
Mida4you
Susan
Filoria
nisavi
mauwmauw
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is dit echt zo?
Ik heb nu al verschillende keren gehoord, dat je bij een jongen totaal niet misselijk bent, en bij een meisje juist wel. De meeste bakerpraatjes hoor je nooit iets van, maar juist deze hoor ik vaker.
Dus, heb je een jongen of een meisje, en klopt dit bakerpraatje? Gewoon nieuwsgierigheid, ik ga nu niet denken "Oh ik ben totaal niet misselijk geweest, ik krijg vast een jongen"
Dus, heb je een jongen of een meisje, en klopt dit bakerpraatje? Gewoon nieuwsgierigheid, ik ga nu niet denken "Oh ik ben totaal niet misselijk geweest, ik krijg vast een jongen"
Gast- Gast
Re: Is dit echt zo?
Nee, dat klopt niet. Is echt een bakerpraatje, als het zo simpel zou zijn waren geslachtsecho's ook niet meer nodig.
Gast- Gast
nou hier een jongen in de wieg liggen en de hele zwangerschap kots misselijk geweest zelfs tijdens het inleiden nog liggen kotsen(al komt dat meer van de gel dan door hem)
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
2 meiden hier en bij beide weinig tot niet misselijk geweest..spugen is bij beide op 1 hand te tellen.... mooi bakerpraatje
Gast- Gast
Hier een jongen en een meisje en in geen van beide gevallen misselijk geweest.
Wat mij betreft onzin dus!
Wat mij betreft onzin dus!
Gast- Gast
Ik ben vanaf een week of 10 tot het eind misselijk geweest. En we hebben nu een dochter
Maar mijn zus was de eerste maanden extreem misselijk (spugen ook) en die heeft een zoontje gekregen, dus het zegt in mijn ogen niets
Maar mijn zus was de eerste maanden extreem misselijk (spugen ook) en die heeft een zoontje gekregen, dus het zegt in mijn ogen niets
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik al die bakerpraatjes moet geloven dan hadden wij nu een jongetje gehad.
Toen ik haar vanavond ging verschonen had ze nog altijd geen piemeltje...
Toen ik haar vanavond ging verschonen had ze nog altijd geen piemeltje...
Gast- Gast
Tja, het zijn bakerspraatjes maaaaar....ik ben geen minuut misselijk geweest bij beide en mijn schoonzus is tot 3 keer toe zo misselijk geweest als ik weet niet wat en die heeft 3 meiden
Gast- Gast
hahaha Dat zou toch wat zijn!Hazeltje schreef:Toen ik haar vanavond ging verschonen had ze nog altijd geen piemeltje...
En de puntbuik dan? Hadden de mama's van jongens hier een puntbuik?
Ik had een puntbuik én ik was niet misselijk, dus bij mij kloppen de bakerpraatjes
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik was de tweede keer (toen ik dus zwanger was van een meisje) misschien iets misselijker, maar dat kwam denk ik ook omdat ik toen al een dreumes rond had lopen en dus wat minder gelegenheid had om uit te rusten. Ik heb in beide zwangerschappen geen enkele keer overgegeven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja hier meld zich nog een moeder met 2x puntbuik en o keer misselijkFiloria schreef:
En de puntbuik dan? Hadden de mama's van jongens hier een puntbuik?
Ik had een puntbuik én ik was niet misselijk, dus bij mij kloppen de bakerpraatjes
Gast- Gast
Wij hebben een meisje gekregen en ik ben totaal niet misselijk geweest.... dus of het nou echt is ??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb twee keer in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging omdat ik extreem misselijk was en ik ben bevallen van een jongen.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
ik ben vanaf week 8 tot week 18 en vanaf week 27 tot week 36 extreem misselijk geweest. En toch echt een jongetje
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Bij mij klopt het bakerpraatje helemaal! Ben kotsmisselijk geweest en zelfs opgenomen geweest in het ziekenhuis. Plus dat ze zeggen dat je bij een meisje sneller last krijgt van puistjes, ook weer zo'n bakerpraatje natuurlijk maar ook dit klopte bij mij.
Verder ook regelmatig verhalen gehoord van mensen die zowel een jongen als een meisje hebben en waarbij het ook klopte. Maar het zal vast ook vaak genoeg niet kloppen, zoals ik hier al lees
Verder ook regelmatig verhalen gehoord van mensen die zowel een jongen als een meisje hebben en waarbij het ook klopte. Maar het zal vast ook vaak genoeg niet kloppen, zoals ik hier al lees
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Onzin wat mij betreft, ik heb beide, en ik ben beide zwangerschappen, en deze trouwens ook, goed misselijk geweest tot de 20 weken, ook veel overgegeven. En nu heb ik dat nog steeds af en toe. Maar heb dus echt een jongen en een meisje.
Gast- Gast
Hier zwanger van een jongetje. Maar ben tot 12/13 weken behoorlijk misselijk geweest!
Heb wel een 'puntbuik', draag alles naar voren.
Heb wel een 'puntbuik', draag alles naar voren.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben 2 keer een meisje gekregen en bij beide zwangerschappen was ik onwijs misselijk en heb ontelbaar veel keer overgegeven ook had ik beide keer een enorme punt buik en zag je van de achterkant niet dat ik zwanger was.
Gast- Gast
Mijn moeder werkte vroeger in een babywinkel. Hoe ze het ded deed ze het, maar ze kon altijd aan de vrouw zien wat het zou worden. Ze vroeg altijd heel vriendelijk of de mensen haar een kaartje wilden sture, meestel deden ze dat dan wel. Mn moeder had het dan eigenlijk nooit fout, heb ik altijd heel bijzonden gevonden....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat mijn buik betreft klopte het dan weer niet als ik het zo lees. Aan de achterkant kon je echt niet zien dat ik zwanger was, echt al het gewicht zat voorop mijn buik
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben 2 meiden maar ik heb echt 2 verschillende zwangerschappen....
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik heb een misselijke vrije zwangerschap gehad, beter gezegd nog ik heb echt 0,0 kwaaltjes gehad. En ben idd mama van een zoontje! Maar de ene zei tegen mij aan je buik kan ik zien een jongen de andere zei aan je buik kan ik zien een meisje.... dus tsja zou het allemaal niet zo geloven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ben extreem misselijk geweest met ziekenhuisopname ivm uitdroging en ik heb wel een meisje gehad!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof niet zo in die bakerpraatjes. Het enige wat hier 'klopte' was dat ze zeggen dat een meisje de schoonheid van haar mama wegneemt. Ik had wat meer pukkeltjes in mijn gezicht en 'straalde' niet zoals veel zwangeren wel doen. Maargoed, ik geloof er toch niet zo in. Ik wijdt het gewoon aan het feit dat ik me totaal niet goed voelde tijdens mijn zwangerschap (niet misselijk o.i.d., maar was gewoon TE moe door mijn ziekte).
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het gaat dus niet op Ik geloof ook niet in de bakerpraatjes hoor, het kwam puur doordat het me opviel dat ik het al meerdere keren gehoord heb. Mijn moeder was bij 3 van de 4 kinderen misselijk. Wij zijn met 3 meiden en 1 jongen, dus wat ons thuis betreft klopt het weer wel. Toch gek.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En hoe ben je echt?
» En nu echt...
» Het is echt mis
» Benieuwd in het echt?
» Bah.. ik kan echt wel huilen
» En nu echt...
» Het is echt mis
» Benieuwd in het echt?
» Bah.. ik kan echt wel huilen