Chino
+19
Caresses
loura
Toet
Koffieleut
Feline
Melis_je
Muffin
minoessepoes
Sterre
Zwerver
Bliss
Zora
Lien
Burn
Suus
Jeanette
BJA
Blond
VanillaRose
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Chino
Bliss schreef:Ik vind ze leuk! Wil er ook wel één, maar a) ik weet niet of ik daar nou wel het juiste figuur voor heb en b) zijn ze volgens mij allemaal te kort voor mij...
Ja, bij mij zijn ze ook te kort. En ik ben veel te recht gebouwd, dus verdwijnt gelijk het beetje vorm wat ik wel heb. Ik vind ze leuk bij anderen, maar ik heb zelf toch een strakkere broek nodig.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind ze leuk, ik heb er van het weekend een paar aangehad maar ze zaten allemaal niet mooi, dus ik heb er geen gekocht.
Me wel op zitten vreten over een verkoopster die vond dat de broek zo ontzettend mooi zat, terwijl mijn vriend en ik alle twee vonden dat het helemaal nergens naar zat, heel fijn zo'n verkoop praatje, daar heb je echt wat aan.
Ik ben sowieso een ramp met het kopen van broeken hoor, lijkt wel of ik er niet voor gebouwd ben!
Me wel op zitten vreten over een verkoopster die vond dat de broek zo ontzettend mooi zat, terwijl mijn vriend en ik alle twee vonden dat het helemaal nergens naar zat, heel fijn zo'n verkoop praatje, daar heb je echt wat aan.
Ik ben sowieso een ramp met het kopen van broeken hoor, lijkt wel of ik er niet voor gebouwd ben!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Draag ze al twee maanden non-stop, vind ze zó fijn! Heb een lichtroze, lichtbeige, taupe, en een zwarte. Wist alleen niet dat het ook een naam had.
Muffin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10
Bliss schreef:Ik vind ze leuk! Wil er ook wel één, maar a) ik weet niet of ik daar nou wel het juiste figuur voor heb en b) zijn ze volgens mij allemaal te kort voor mij...
Wat voor figuur moet je er eigenlijk voor hebben? Bij een recht figuur is het dus niets (zie ik hierboven) maar als je erg rond bent, lijkt het me ook niets. Of is dit de zoveelste trend geschikt voor iedereen met een perfect figuur?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Wat voor schoenen draag je er nu onder? Voor de zomer weet ik dat slippertjes leuk staan maar nu heb ik geen idee.. Heb alleen maar sneakers, flatjes of laarzen!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Vandaag heb ik er één aangehad bij de WE in een camel kleur.
Hij zit wat wijder ja, maar heb er geen rare kont in.
Ik vind het wel prettig dat het allemaal niet zo strak hoeft te zitten.
Ik heb ook nog ontzettend gave bruine pumps gezien met een hoge hak, en die combinatie vind ik het mooist denk ik, met hakken.
Woensdag ga ik shoppen, dus heb hem even laten liggen.
Bij de Zara heb ik er 4 gepast, echter waren ze allemaal te klein.
Hij zit wat wijder ja, maar heb er geen rare kont in.
Ik vind het wel prettig dat het allemaal niet zo strak hoeft te zitten.
Ik heb ook nog ontzettend gave bruine pumps gezien met een hoge hak, en die combinatie vind ik het mooist denk ik, met hakken.
Woensdag ga ik shoppen, dus heb hem even laten liggen.
Bij de Zara heb ik er 4 gepast, echter waren ze allemaal te klein.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Sleehakjes? Pumps? Sneakers en laarzen niet denk ik.Feline schreef:Wat voor schoenen draag je er nu onder? Voor de zomer weet ik dat slippertjes leuk staan maar nu heb ik geen idee.. Heb alleen maar sneakers, flatjes of laarzen!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ja, ik kan dus niet op hakken lopen.. en zo'n klein hakje vind ik echt niet mooi. Zou Allstars iets zijn? Of zo'n herenschoen (damesmodel dan he)
Heb net zo'n broek gekocht en heb 'm nu even aan maar moet wel even wennen hoor. Voel me er reusachtig in. Heb trouwens jeansmaat 31, behoorlijk heupen en kont maar geen buik. En mij schijnt ie te staan (al ben ik nog niet helemaal overtuigd)
Heb net zo'n broek gekocht en heb 'm nu even aan maar moet wel even wennen hoor. Voel me er reusachtig in. Heb trouwens jeansmaat 31, behoorlijk heupen en kont maar geen buik. En mij schijnt ie te staan (al ben ik nog niet helemaal overtuigd)
Feline- Kletskop
Ik draag er nu enkellaarsjes onder, met hak. Of mijn zwarte pumps. Vind ze niet zo mooi staan met platte schoenen eerlijk gezegd.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja, chance... ik ben het met je eens maar met slippertjes vind ik 't wel weer leuk voor de zomer.. Pijpen omgekruld en dan mooie sandaaltjes. Alleen moet ik dan nog zo lang wachten voor ik 'm aan kan!
Feline- Kletskop
Ik vind ze ook wel leuk met van die lage gympjes, en dan de pijpen iets opgerold. Heel preppy, maar dat zijn ze natuurlijk ook.
Met pumps of enkellaarsjes vind ik ze denk ik ook het leukst, dan is het ook nog een beetje sexy/stoer.
Qua figuur is het denk ik het mooist als je rondingen nog wel een klein beetje ziet. En als je dus niet te lang bent, anders is het heel erg hoogwater, ook als je de pijpen niet hebt opgerold.
Met pumps of enkellaarsjes vind ik ze denk ik ook het leukst, dan is het ook nog een beetje sexy/stoer.
Qua figuur is het denk ik het mooist als je rondingen nog wel een klein beetje ziet. En als je dus niet te lang bent, anders is het heel erg hoogwater, ook als je de pijpen niet hebt opgerold.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Feline schreef:Ja, ik kan dus niet op hakken lopen.. en zo'n klein hakje vind ik echt niet mooi. Zou Allstars iets zijn? Of zo'n herenschoen (damesmodel dan he)
Ik wilde idd ook zeggen dat ie denk ik het mooist staat bij wat vollere heupen/kont en een plattere buik. Qua volle heupen zit ik goed, maar qua platte buik helaas niet Maar wil weer wat afvallen en sluit niet uit dat ik er ooit nog één koop, als ik er tenminste één vind die lang genoeg is!
Ik draag ook geen hakken, maar bij H&M had zo'n pop een chino aan met daaronder deze schoenen (die ik zelf ook heb):
Stond wel leuk! Verder idd slippers of misschien ballerina's.
Feline, ben wel benieuwd naar een foto van jou in de broek Is dat mogelijk?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nee, lukt niet Bliss.. Heb wel een webcam dus je kan me eventueel even toevoegen op msn ofzo.. Of Skype!
Feline- Kletskop
Feline schreef:Wat voor schoenen draag je er nu onder? Voor de zomer weet ik dat slippertjes leuk staan maar nu heb ik geen idee.. Heb alleen maar sneakers, flatjes of laarzen!
Ik vindt ze erg mooi staan met allstars ofzo eronder, flatjes vind ik ook mooi trouwens.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Bliss... ontdekte ineens een timerfunctie op m'n webcam.. Stuur je wel even een pm met foto!
Feline- Kletskop
Heel kort even hier de foto.. Alleen zie je amper hoe de broek zit..
Laatst aangepast door Feline op ma 28 maa 2011 - 5:10; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
Leuke broek! Je ziet idd nog niet heel goed hoe hij zit, maar voor zover ik het kan zien staat hij erg leuk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb een beige van Zara en een donkergroene van de newyorker. Draag ze nu met enkellaarsjes en als het nog beter weer is met pumps.
Ik heb alleen geen aan-foto's..
Ik heb alleen geen aan-foto's..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Feline schreef:Ja, chance... ik ben het met je eens maar met slippertjes vind ik 't wel weer leuk voor de zomer.. Pijpen omgekruld en dan mooie sandaaltjes. Alleen moet ik dan nog zo lang wachten voor ik 'm aan kan!
Eens, met slippertjes of ballerina's vind ik ze ook leuk. Ik vind ze alleen niet zo leuk met laarzen of all stars.
Ik heb trouwens best wel heupen en een platte
buik, misschien dat het daarom leuk staat
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb er 1 van de H&M. Ik heb heupen en maat 38. Ik draag 'm met sportieve gympen eronder en van de zomer denk ik met een teenslipper.
Gast- Gast
Ja vorig jaar van River Island een beige Ik droeg hem vorige jaar over het algemeen met Vans. Ik heb er nu een paar besteld via Zalando 1 van Levi en 1 van vero moda. Ik ben benieuwd! Ik vind ze wel stoer hoor! Maar ik draag er wel een wat langer shirtje op anders vind ik dat ik zn dikke reet erin heb
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil er ook een halen, het liefst lichtblauw of roze. maar die ik tot nu toe heb gepast staan me niet mooi.
Nou heb ik wel een mooi passende gevonden in het beige, maar ik ben zelf nogal wit en lichtblond en twijfel heel erg of ik hem moet nemen omdat ik misschien anders zo flets eruit zie (helemaal als ik er een wit shirtje boven doe).
Ook was hij er in het zwart, maar dat vind ik geen leuke kleur voor de zomer.
Nou heb ik wel een mooi passende gevonden in het beige, maar ik ben zelf nogal wit en lichtblond en twijfel heel erg of ik hem moet nemen omdat ik misschien anders zo flets eruit zie (helemaal als ik er een wit shirtje boven doe).
Ook was hij er in het zwart, maar dat vind ik geen leuke kleur voor de zomer.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er 1 van Object. Helaas na 1 x dragen slobbert hij om mn benen en wordt mn kont 2 x groter. Zelfs naar een x wassen en in de droger blijft hij slobberen :S
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik snap nogsteeds niet zo goed wat nou precies het principe van een chino is
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3