Hoe te combineren?! (chino)
Pagina 1 van 1
Hoe te combineren?! (chino)
Ik heb zojuist een chino gekocht (een wonder omdat ik niet van ´strakke´ broeken hou)
Maar nu weet ik niet echt hoe ik hem moet combineren...
Ik ben niet zo lang/groot 1.65cm en vrij stevig (vooral bovenbenen, kont en een buikje)
Het is voor mij een nogal ongewone kleur (heb 9 van de 10x iets zwarts aan!)
Plaatje plakken lukt niet dus dan maar een link: (het is niet deze broek maar wel deze kleur)
http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken/chino/edc-women-chino-broek/C21_1AE_A1X_524962/
Dus kom maar op met de ideeën!!
Maar nu weet ik niet echt hoe ik hem moet combineren...
Ik ben niet zo lang/groot 1.65cm en vrij stevig (vooral bovenbenen, kont en een buikje)
Het is voor mij een nogal ongewone kleur (heb 9 van de 10x iets zwarts aan!)
Plaatje plakken lukt niet dus dan maar een link: (het is niet deze broek maar wel deze kleur)
http://www.wehkamp.nl/damesmode/broeken/chino/edc-women-chino-broek/C21_1AE_A1X_524962/
Dus kom maar op met de ideeën!!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Hoe te combineren?! (chino)
Ja bij de bovenkant wel maar de onderkant niet!
Ik heb altijd een uitlopende of rechte pijp van broeken dus vandaar dat dit in mijn gedachten een ´strakke´ broek is
Flatjes heb ik
Ik zat te denken aan (mooie) zwarte pumps (die heb ik hier ook nog staan.)
Ik heb altijd een uitlopende of rechte pijp van broeken dus vandaar dat dit in mijn gedachten een ´strakke´ broek is
Flatjes heb ik
Ik zat te denken aan (mooie) zwarte pumps (die heb ik hier ook nog staan.)
Rose- Kletskop
Ik vind pumps bij een chino niet leuk maar misschien anderen hier wel hoor!
Gast- Gast
Het licht er maar net aan hoe je hem wilt dragen. "Stoer" of 'Netjes". Bij netjes passen pumps prima, ik doe het zelf eigenlijk alleen nooit. Ik draag mijn chino ook wel eens met sneakers er onder, nouja van alles eigenlijk!
Gast- Gast
Ik draag zelf pumps of ballerina's bij m'n chino, vind dat het mooiste staan.
En van boven een strak shirtje.
's zomers draag ik dan bijvoorbeeld een strapless shirtje erboven en dan slippertjes of pumps eronder.
En van boven een strak shirtje.
's zomers draag ik dan bijvoorbeeld een strapless shirtje erboven en dan slippertjes of pumps eronder.
Gast- Gast
Ik vind dat je met pumps onder chino's wel een beetje moet uitkijken.
Als ze chino echt strakker loopt rond je enkel maar wel los zit van boven dan vind ik een pump er best wel (ja ik weet eigenlijk niet) onder staan. Dan vind ik het mooier om het wat meer een geheel te maken met een sneakertje of misschien wel slippertjes ofzo.
Heel duidelijk verhaal dit
Als ze chino echt strakker loopt rond je enkel maar wel los zit van boven dan vind ik een pump er best wel (ja ik weet eigenlijk niet) onder staan. Dan vind ik het mooier om het wat meer een geheel te maken met een sneakertje of misschien wel slippertjes ofzo.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik vind dat je met pumps onder chino's wel een beetje moet uitkijken.
Het ligt er wat mij betreft ook wel aan of het zo'n dunne stof chino is of echt een dikkere spijkerachtige stof.
Gast- Gast
Het zit aan de bovenkant niet zo heel erg los (i.v.m. vrij dikke bovenbenen & dikke kont)
Hij is op zich niet zo heel dik maar wel een soort spijkerstof, hij was in de opruiming dus officieel een winterbroek.
Ik zal morgen eens gaan kijken met hakken en ballerina´s wat er leuk onder staat.
Wat voor kleur shirtje zouden jullie erbij doen?
En zou een effen (zwart?) shirtje met een donker blauwe blazer er ook leuk bij staan?
Staat überhaupt een blazer er leuk bij?
Hij is op zich niet zo heel dik maar wel een soort spijkerstof, hij was in de opruiming dus officieel een winterbroek.
Ik zal morgen eens gaan kijken met hakken en ballerina´s wat er leuk onder staat.
Wat voor kleur shirtje zouden jullie erbij doen?
En zou een effen (zwart?) shirtje met een donker blauwe blazer er ook leuk bij staan?
Staat überhaupt een blazer er leuk bij?
Rose- Kletskop
Ik heb er pumps onder, enigzins strak shirtje erboven en eventueel een colbertje erover. Ik ben zelf niet zo van de sneakers, maar ballerina's kunnen ook prima!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: