Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana wo 23 maa 2011 - 22:58

ik zit nou echt huilend achter de pc omdat ik maar weer is voor de zoveelste keer in ben getrapt.
Omdat ik geloofde dat hij met eerlijke antwoorden kwam.
Maar het is klaar mijn hart voelt nou echt gebroken aan en ik trek het nou echt niet meer.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:02

Inderdaad.. Je bent zoveel meer waard.. En ook al wil je het niet horen en heb je hier helemaal geen zin in; er zijn zoveel leuke mannen die wel eerlijk tegen je zijn en die jou liefde waard zijn.. Maar eerst tot rust komen voor jezelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try wo 23 maa 2011 - 23:07

_Donnaa schreef:Inderdaad.. Je bent zoveel meer waard.. En ook al wil je het niet horen en heb je hier helemaal geen zin in; er zijn zoveel leuke mannen die wel eerlijk tegen je zijn en die jou liefde waard zijn.. Maar eerst tot rust komen voor jezelf!
Mee eens, wat iemand hierboven al zei: Jij moet nummer 1 zijn in jouw leven en je bent zo veel meer waard!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:09

Kun je ergens naartoe vanavond? Ouders, vriendin ...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie wo 23 maa 2011 - 23:11

Alex schreef:Kun je ergens naartoe vanavond? Ouders, vriendin ...?

Dat vroeg ik mij ook net af
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana wo 23 maa 2011 - 23:17

Ik moet nog effe regelen waar ik vanavond toe kan.

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:19

Ik was even douchen, maar ik sluit me helemaal aan bij de meiden.
Heel heel veel sterkte vanavond jordana!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:20

En nog steeds geen rekening op Hi.nl. Volgens de site zijn er op dit moment helemaal geen rekeningen beschikbaar, altijd fijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:23

_Donnaa schreef:En nog steeds geen rekening op Hi.nl. Volgens de site zijn er op dit moment helemaal geen rekeningen beschikbaar, altijd fijn..

had ik vd week ook al, maar t geld is er al wel af gehaald...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:23

nog steeds niet :shock: paar dagen geleden toch ook al niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:25

Sannie89 schreef:
_Donnaa schreef:En nog steeds geen rekening op Hi.nl. Volgens de site zijn er op dit moment helemaal geen rekeningen beschikbaar, altijd fijn..

had ik vd week ook al, maar t geld is er al wel af gehaald...
Klopt.. En normaal boeit het me niet zo, maar in feb is m`n abbo overgezet van m`n moeders gegevens op de mijen en dat is allemaal goed gegaan, maar nu is die periode anders en zat ik behoorlijk over m`n bundel heen. En ik wil dat graag even checken, maar dat kan dus niet.. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:26

Lily schreef:nog steeds niet :shock: paar dagen geleden toch ook al niet.
Nope.. Toen kon ik oude rekeningen wel bekijken, maar nu helemaal niks meer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:27

_Donnaa schreef:
Sannie89 schreef:
_Donnaa schreef:En nog steeds geen rekening op Hi.nl. Volgens de site zijn er op dit moment helemaal geen rekeningen beschikbaar, altijd fijn..

had ik vd week ook al, maar t geld is er al wel af gehaald...
Klopt.. En normaal boeit het me niet zo, maar in feb is m`n abbo overgezet van m`n moeders gegevens op de mijen en dat is allemaal goed gegaan, maar nu is die periode anders en zat ik behoorlijk over m`n bundel heen. En ik wil dat graag even checken, maar dat kan dus niet.. silent

lekker dan..:S ik ben vorig jaar overgestapt van t-mobile naar kpn/hi... maar ik merk dat ik t-mobile toch prettiger vond! alleen niet qua klantenservice.. wij moesten ook de gegevens overzetten van mn moeder naar mij, zijn we een jaar mee bezig geweest!!! en nog steeds lukte het niet :S:S:S dus toen naar hi overgestapt en gewoon mijn gegevens gebruikt.. dus denk dat ik volgend jaar toch weer terug ga naar t-mobile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:28

Tot nu toe is Hi de enige aanbieder die mij echt goed bevalt, behalve op dit punt dus.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:32

_Donnaa schreef:Tot nu toe is Hi de enige aanbieder die mij echt goed bevalt, behalve op dit punt dus.. Neutral

balen....... Sad
Ik had toen een bb... maar die ben ik na 3 mnden verloren.. en o wat mis ik die nog steeds Sad nu een simpel ding Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:33

Ik moet vanavond voor het eerst oppassen bij een nieuw gezin, vind het best wel spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:34

Sannie89 schreef:
_Donnaa schreef:Tot nu toe is Hi de enige aanbieder die mij echt goed bevalt, behalve op dit punt dus.. Neutral

balen....... Sad
Ik had toen een bb... maar die ben ik na 3 mnden verloren.. en o wat mis ik die nog steeds Sad nu een simpel ding Sad
Ik wil ook wel graag een BB, maar die scherpe aanbiedingen (internet voor goedkoper de hele periode etc.) zijn alleen geldig als je een 2-jarig abbo neemt en dat wil ik dus absoluut niet..

Ik denk daarom dat ik voor een HTC ga in juni..

Ik zou al eerder een nieuwe telefoon halen, maar die ik nu heb heeft de Heineken duik toch redelijk overleefd en aangezien ik even geen contact heb met de dader laat ik dat maar even :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:36

_Donnaa schreef:
Sannie89 schreef:
_Donnaa schreef:Tot nu toe is Hi de enige aanbieder die mij echt goed bevalt, behalve op dit punt dus.. Neutral

balen....... Sad
Ik had toen een bb... maar die ben ik na 3 mnden verloren.. en o wat mis ik die nog steeds Sad nu een simpel ding Sad
Ik wil ook wel graag een BB, maar die scherpe aanbiedingen (internet voor goedkoper de hele periode etc.) zijn alleen geldig als je een 2-jarig abbo neemt en dat wil ik dus absoluut niet..

Ik denk daarom dat ik voor een HTC ga in juni..

Ik zou al eerder een nieuwe telefoon halen, maar die ik nu heb heeft de Heineken duik toch redelijk overleefd en aangezien ik even geen contact heb met de dader laat ik dat maar even :P

haha:) tsja ik heb nu een lg... beetje bb achtig, maar t scheelt zoveel in gebruik en kwaliteit!! en mn abbonement duurt nog tot volgend jaar april.. zucht
HTC is ook goed trouwens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:36

Donnaa, Hi Sucks (ja met een hoofdletter S). Maaaaanden geleden heb ik verzocht om mijn rekening een paar dagen later af te schrijven, omdat het anders nét afgeschreven wordt voordat mijn salaris er is. Ik kreeg elke keer herinneringen daardoor (want onvoldoende saldo op mijn rekening), onwijs irritant. En nog steeds schrijven ze het elke maand gewoon weer rond de 20ste af (en mijn salaris is er rond de 22/23ste).

Anousch, spannend! Zou leuk zijn als je daar terecht kunt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:37

Ja HTC lijkt mij ook wel wat! Waarschijnlijk moet ik wel wat bij betalen, maargoed heb dan net vakantiegeld en ik ga niet op vakantie, dus kan ik mezelf wel wat cadeau doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:38

Groot gelijk Donna, Zo af en toe jezelf verwennen met een cadeautje mag gewoon Wink
Ik zit er sterk over na te denken om de goedkopere bb aan te schaffen.........

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:38

Alex schreef:Donnaa, Hi Sucks (ja met een hoofdletter S). Maaaaanden geleden heb ik verzocht om mijn rekening een paar dagen later af te schrijven, omdat het anders nét afgeschreven wordt voordat mijn salaris er is. Ik kreeg elke keer herinneringen daardoor (want onvoldoende saldo op mijn rekening), onwijs irritant. En nog steeds schrijven ze het elke maand gewoon weer rond de 20ste af (en mijn salaris is er rond de 22/23ste).
Zwaar vervelend is dat, maar kunnen/mogen ze dat wel veranderen? Maar zo heeft iedereen wel met een aanbieder problemen denk ik..

Ik ken heel veel mensen die zweren bij Vodafone terwijl ik daar zulke slechte ervaringen mee heb dat ik er niet eens mee wil bellen als ik er geld op toe krijg..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:39

Sannie89 schreef:Groot gelijk Donna, Zo af en toe jezelf verwennen met een cadeautje mag gewoon Wink
Ik zit er sterk over na te denken om de goedkopere bb aan te schaffen.........
Even goed kijken of er wel 3G op zit Wink..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:39

_Donnaa schreef:
Sannie89 schreef:Groot gelijk Donna, Zo af en toe jezelf verwennen met een cadeautje mag gewoon Wink
Ik zit er sterk over na te denken om de goedkopere bb aan te schaffen.........
Even goed kijken of er wel 3G op zit Wink..

mn zusje heeft m ook en die werkt prima met internet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:41

Sannie89 schreef:
_Donnaa schreef:
Sannie89 schreef:Groot gelijk Donna, Zo af en toe jezelf verwennen met een cadeautje mag gewoon Wink
Ik zit er sterk over na te denken om de goedkopere bb aan te schaffen.........
Even goed kijken of er wel 3G op zit Wink..

mn zusje heeft m ook en die werkt prima met internet Wink
Welk type is dat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum