Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:50

Reva schreef:Nee de vorige keer dat ik echt dacht dat ie weg was en politie etc had gebeld, toen was ie weer boven water he. Nu wist ik dat hij gewoon in huis was, in 1 van mn tassen..maar had nog geen zin had gehad om te kijken. Ik ben in al die jaren nog nooit om mn rijbewijs gevraagd, dus ach. De laatste keer dat alle auto's aan de kant moesten dacht ik wel KUT, want ik had geen rijbewijs, geen ID en geen autopapieren bij me qua verzekering etc..plus de ruitenvloeistof was op haha. Maar toen mocht ik na 'hoi angel' al doorrijden.

Ow dat, van Do.. Volgens mij had ik dat wel gelezen ja! Ik had het niet als liefdesverklaring gelezen. Excuus.

Blikje cola gevonden I love you En voorlopig hoef ik geen shampoo, wasspul etc te halen...

boodschappen te doen

Edit: een winkel van binnen te zien, wat voor winkel dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:51

Reva schreef:
Reva schreef:Nee de vorige keer dat ik echt dacht dat ie weg was en politie etc had gebeld, toen was ie weer boven water he. Nu wist ik dat hij gewoon in huis was, in 1 van mn tassen..maar had nog geen zin had gehad om te kijken. Ik ben in al die jaren nog nooit om mn rijbewijs gevraagd, dus ach. De laatste keer dat alle auto's aan de kant moesten dacht ik wel KUT, want ik had geen rijbewijs, geen ID en geen autopapieren bij me qua verzekering etc..plus de ruitenvloeistof was op haha. Maar toen mocht ik na 'hoi angel' al doorrijden.

Ow dat, van Do.. Volgens mij had ik dat wel gelezen ja! Ik had het niet als liefdesverklaring gelezen. Excuus.

Blikje cola gevonden I love you En voorlopig hoef ik geen shampoo, wasspul etc te halen...

boodschappen te doen

Edit: een winkel van binnen te zien, wat voor winkel dan ook.
Laughing Handig hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:53

Wat leuk Vmn! Waar gaan jullie wonen?
Ik ben pas mijn huis in gegaan toen echt alles alles alles alles klaar was tot op het laatste dingetje. Anders komt het er nooit meer van, mij kennende :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:54

Smikkie, wat heb je gedaan in die kast dat er glas ligt?

Reev, snap ik wel hoor dat je het niet zo zag. Maar ik kan jou nooit overtreffen met je huwelijksaanzoek voor het oog (letterlijk ;D ) van 1000 man (vrouw lijkt me aannemelijker).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:55

Reva schreef:Wat leuk Vmn! Waar gaan jullie wonen?
Ik ben pas mijn huis in gegaan toen echt alles alles alles alles klaar was tot op het laatste dingetje. Anders komt het er nooit meer van, mij kennende :P

nja wij moesten ook een beetje in een bouwput wonen, hebben gezorgd dat onze slaapkamer af was en tussendoor `s avonds de rest gedaan. Anders moesten we dubbel huur betalen en tja dat gaan we niet doen natuurlijk

dames ik ben klaar met werken, tot morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 5:59

Alex schreef:Smikkie, wat heb je gedaan in die kast dat er glas ligt?

Ik kreeg iets naar mijn hoofd gesmeten wat ik nog net kon ontwijken. Helaas sneuvelde wel de mooie vaas van Reva. Het zal haal leren om zomaar spullen in de kast te smijten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:04

Zo, na een hele tijd zeuren bij de balie van de HTM is het opgelost met mijn OV chipkaart. Ze hadden hem, onterecht, weer geblokkeerd. En nu heb ik zin om dat ding doormidden te breken, en nooit meer te gebruiken nerd

En nu heb ik hoofdpijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:05

hoi allemaal!!

hebben jullie een fijne werkdag gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:07

Jade schreef:hoi allemaal!!

hebben jullie een fijne werkdag gehad?

goedenavond, ik ben er ook weer ongeveer een halfuurtje smile
Ik was vandaag vrij, dus ja een heerlijke dag gehad.. en jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:10

ja ik heb lekker gewerkt!

ik ga nu even naar de stad, heb daar met mijn moeder afgesproken. Ik wil bij het prijzencircus van V&D kijken naar een leuk zomer jurkje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:11

Smikkell schreef:
Alex schreef:Smikkie, wat heb je gedaan in die kast dat er glas ligt?

Ik kreeg iets naar mijn hoofd gesmeten wat ik nog net kon ontwijken. Helaas sneuvelde wel de mooie vaas van Reva. Het zal haal leren om zomaar spullen in de kast te smijten..

Haha, wijze les ja. Nu ook weer een wijze les erbij. Ik dacht ik haal ALLES uit de kast. Maar nu is hij halverwege leeg en ligt alles dus in de hal. Alleen is die echt helemaal vol en ga ik dat natuurlijk nooit halen vanavond op te ruimen :S Naar de wc gaan gaat ook nog een missie worden, denk dat de badkamerdeur niet meer open kan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:11

*


Laatst aangepast door Anousch op wo 23 maa 2011 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:13

Jade schreef:ja ik heb lekker gewerkt!

ik ga nu even naar de stad, heb daar met mijn moeder afgesproken. Ik wil bij het prijzencircus van V&D kijken naar een leuk zomer jurkje.

gezellig smileVery Happy koopavond of alleen v&d open?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:16

Waar ben ik aan begonnen (en zeker op welk tijdstip) *huil*
Ik vind echt tientallen flessencranberrysap, blikjes cola, potten pastasaus, sixpacks bier, volle en lege wijnflessen, ontiegelijk veel doosjes diepvrieszakken, rolllen vuilniszakken (kan ik wel gebruiken), schaamteloos veel flessen shampoo, bussen haarlak, nieuwe kleding, laarzen, dichte zakken hamstervoer, hamsterwatten, hamstersnoepjes, geurzakjes in plastic, zakken soep, megaveel wcrollen etc....

Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:16

met opruimen of hamsteren? :P:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai wo 23 maa 2011 - 6:17

Reva schreef:
Smikkell schreef:
Alex schreef:Smikkie, wat heb je gedaan in die kast dat er glas ligt?

Ik kreeg iets naar mijn hoofd gesmeten wat ik nog net kon ontwijken. Helaas sneuvelde wel de mooie vaas van Reva. Het zal haal leren om zomaar spullen in de kast te smijten..

Haha, wijze les ja. Nu ook weer een wijze les erbij. Ik dacht ik haal ALLES uit de kast. Maar nu is hij halverwege leeg en ligt alles dus in de hal. Alleen is die echt helemaal vol en ga ik dat natuurlijk nooit halen vanavond op te ruimen :S Naar de wc gaan gaat ook nog een missie worden, denk dat de badkamerdeur niet meer open kan..

De oplossing: Toch vanavond alles opruimen? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:20

Anousch schreef:*

huh, waarom haal je jouw tekst ineens weg? Er stond niet echt iets bijzonders toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:23

Isabella schreef:
Anousch schreef:*

huh, waarom haal je jouw tekst ineens weg? Er stond niet echt iets bijzonders toch?


*


Laatst aangepast door Anousch op wo 23 maa 2011 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara wo 23 maa 2011 - 6:24

Hoi!

Reva, je mag best uitdelen hoor, ik wil je wel helpen met opmaken angel

Oei, Anousch, dan wordt het inderdaad wel tijd om naam + avatar aan te passen.


Laatst aangepast door Qiara op wo 23 maa 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:24

Reev we verhuizen naar Maasmechelen! Zal als we verhuisd zijn wel een keer foto's van voor en na plaatsen. Heb nu geen kaartlezer bij de hand :P

We verhuizen nu toch maar vast in verband met de dubbele lasten. De verhuizing en verbouwing zijn toch wel behoorlijk duur, dus we kunnen alle extra beetjes goed gebruiken. Maar datgene wat nog moet gebeuren om het voorlopig af te maken, is op zich niet veel meer hoor. Badkamer is wel veel werk natuurlijk, maar die niet afmaken is hoe dan ook geen optie, zelfs niet voor lakse mensen, haha. En verder alleen nog wat schilderwerk en dan is het voorlopig klaar. Uiteindelijk willen we nog wel meer doen, maar daar is nu nog geen geld voor en bovendien is het niet nodig, omdat we ruimte zat hebben. De hele bovenverdieping laten we nu buiten beschouwing (er zit zelfs geen vaste trap meer in het huis) en is dus ook nog niet opgeknapt, maar dat komt ooit wel een keer. In ieder geval zeker niet binnen een jaar.

Maareuh... wat er allemaal uit jouw kast komt... Ik zou een winkel beginnen! Of inderdaad voorlopig niets meer kopen. Heb je een goedkope maand deze maand Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:25

Waar bemoeit die persoon zich mee?? Neutral


Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op wo 23 maa 2011 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:25

Hmm, dat is vervelend Anousch; dan zou ik inderdaad erg goed opletten met alles nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:26

Vergeet-me-nietje schreef:
Anousch schreef:
Isabella schreef:
Anousch schreef:*

huh, waarom haal je jouw tekst ineens weg? Er stond niet echt iets bijzonders toch?

*

Duss ik ben bang dat ik maar eens mn naam + avatar aan moet gaan passen.
Waar bemoeit die persoon zich mee?? Neutral

Denk niks beters te doen ...
Word er wel aardig moe van dat ik niet eens meer dingen op een forum kan zetten, toch te gek voor woorden eigenlijk.


Laatst aangepast door Anousch op wo 23 maa 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:27

Anousch, je kan natuurlijk ook de gegevens van de persoon uit je msn-lijst met ons delen. Het is blijkbaar iemand die op het forum komt. Kunnen we samen op jacht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 6:27

Zou je mijn quote even uit je bericht willen halen v-m-n?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum