Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Merai schreef:Jordana schreef:En waarom denk ik na over verliefdheid en wat dat nou in houdt?
Dat kan ik me best voorstellen in jouw situatie!
Ja maar toch, Wat moet een mens voelen als ze verliefd zijn?
Maar verliefdheid is een breed begrip, ik ben nu niet elke dag meer verliefd op mijn vriend, want het is houden van geworden.
Houden van weet ik maar ik vraag me nou echt oprecht wat je nou moet voelen voor de stempel verliefd te krijgen? Snap je?
Ik denk dat niets moet, iedereen beleeft het op zijn/haar eigen manier. Wat doet het er toe wanneer een ander je het stempel geeft?
Ik bedoelde meer zelf wanneer zeg je zelf ik ben verliefd. En dan vraag ik me af wat moet je dan voelen voor te zeggen ik ben verliefd.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Jordana schreef:Alex: Kan je iets van boekhouding of niet?
Nee, haha. Dat wordt echt dikke drama als ik boekhouding ga doen.
Jammer anders wist ik nog wel wat
Jordana- Ratel
Gast- Gast
Jordana: dat kán je toch simpelweg niet zeggen. Dat is voor niemand hetzelfde en ik vind zelfs voor dezelfde persoon per keer niet hetzelfde. Er is voor niemand een dit + dit + dit + dit = verliefd.
Gast- Gast
Jordana schreef:Merai schreef:
Ik denk dat niets moet, iedereen beleeft het op zijn/haar eigen manier. Wat doet het er toe wanneer een ander je het stempel geeft?
Ik bedoelde meer zelf wanneer zeg je zelf ik ben verliefd. En dan vraag ik me af wat moet je dan voelen voor te zeggen ik ben verliefd.
Ik ben verliefd als hij de hele dag in mijn hoofd zit, ik het liefst alleen maar over hem praat, ik uren naar foto's kan staren zonder verder iets te doen, ik kriebels in mijn buik heb, ehm.. zoiets denk ik En na ruim 2,5 jaar ben ik dat nog steeds Gelukkig kan ik me wel weer wat beter op andere dingen concentreren dan in het begin Maar ik ben al eerder verliefd geweest en toen was het anders dus tja.. lastige kwestie.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wat een schatjes Smikkell! *Onderdrukt rammelende eierstokken*
Merai- Ratel
Awwww Smikkie, hoe lief!
Jordana, eens met Reva. Je voelt dat zelf het beste aan, wij kunnen wel zeggen wat wíj voelen als we verliefd zijn, maar daar schiet jij niks mee op.
Jordana, eens met Reva. Je voelt dat zelf het beste aan, wij kunnen wel zeggen wat wíj voelen als we verliefd zijn, maar daar schiet jij niks mee op.
Gast- Gast
Dat is zeker bij deze kindjes (ze hebben ook nog een broertje) moeilijk. Het zijn zulke fijne mensen en kinderen.. Pff.. een paar dagen per week bij hen in huis is echt een uitputting voor je eierstokken!!Merai schreef:Wat een schatjes Smikkell! *Onderdrukt rammelende eierstokken*
Gast- Gast
Alex schreef:Awwww Smikkie, hoe lief!
Nee dat weet ik maar ik vroeg me echt af wat onder verliefdheid valt, De knikkende knieeen, het niet eten of alleen maar aan hem denken?
(ik zeg niet dat ik verliefd ben, Ik houd van mijn vriend maar ik vroeg me me oprecht af, of is dat nou raar)
Jordana- Ratel
Smikkell schreef:Dat is zeker bij deze kindjes (ze hebben ook nog een broertje) moeilijk. Het zijn zulke fijne mensen en kinderen.. Pff.. een paar dagen per week bij hen in huis is echt een uitputting voor je eierstokken!!Merai schreef:Wat een schatjes Smikkell! *Onderdrukt rammelende eierstokken*
Haha leuk omschreven
Mijn vriend, die liedjes aan het uitschrijven is, vraagt: Vermaak je je een beetje?
Dus ik: Ja hoor, we hebben het over rammelende eierstokken
Hij: Wat zei je, goede schroevendraaier kopen?
Merai- Ratel
Jordana schreef:Alex schreef:Awwww Smikkie, hoe lief!
Nee dat weet ik maar ik vroeg me echt af wat onder verliefdheid valt, De knikkende knieeen, het niet eten of alleen maar aan hem denken?
(ik zeg niet dat ik verliefd ben, Ik houd van mijn vriend maar ik vroeg me me oprecht af, of is dat nou raar)
Wat jij opnoemt kan allemaal onder verliefdheid vallen. Maar ben je verliefd/denk je verliefd te zijn op iemand anders of op je vriend? Ik volg het even niet, sorry.
Gast- Gast
J, opzich is het niet raar om je dat gewoon af te vragen en een topic over te openen. Maar er gelijk over doorgaan in een ander topic en eerst aangeven dat je het niet voelt ofzo, maar vervolgens wel ook hier vragen over stellen, dan zit er toch meer achter lijkt me. Maar opzich is er met de vraagstelling, welke reden die ook heeft, niks mis. Ik vind het alleen niet echt te beantwoorden.
Gast- Gast
Reva schreef:J, opzich is het niet raar om je dat gewoon af te vragen en een topic over te openen. Maar er gelijk over doorgaan in een ander topic en eerst aangeven dat je het niet voelt ofzo, maar vervolgens wel ook hier vragen over stellen, dan zit er toch meer achter lijkt me. Maar opzich is er met de vraagstelling, welke reden die ook heeft, niks mis. Ik vind het alleen niet echt te beantwoorden.
+1
Merai- Ratel
Alex schreef:Jordana schreef:Alex schreef:Awwww Smikkie, hoe lief!
Wat jij opnoemt kan allemaal onder verliefdheid vallen. Maar ben je verliefd/denk je verliefd te zijn op iemand anders of op je vriend? Ik volg het even niet, sorry.
Nee dat zeker niet. Ik had het gewoon met een vriendin over wat nou echt verliefdheid is.
Jordana- Ratel
Ik bijt me snel in onderwerpen en zij en ik konden daar samen niet echt antwoord op geven vandaar dan de vragen naar jullie.
Slechte eigenschap om me zo in dingen te bijten
Maar ik ga ook maar slapen, truste!!
Slechte eigenschap om me zo in dingen te bijten
Maar ik ga ook maar slapen, truste!!
Jordana- Ratel
Ik denk dat echte verliefdheid zich voor iedereen anders uit. De een zoals Merai omschreef, een ander ervaart dat heel anders. En velen geven aan na een langere periode niet meer 'verliefd' te zijn maar te 'houden' van hun partner. Maar wat is houden van dan? Waarin verschilt dat met het houden van een broer of zus, of van je ouders, of vriendinnen? Ook dat is voor iedereen anders
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Maar Jordana, je hebt dus gevoelens voor die vriend waarmee je laatst hebt besloten om afstand te nemen? En je twijfeld aan de relatie met je man??
Gast- Gast
Trusten allemaal!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Smikkell schreef:Maar Jordana, je hebt dus gevoelens voor die vriend waarmee je laatst hebt besloten om afstand te nemen? En je twijfeld aan de relatie met je man??
Nee ik heb geen gevoelens voor die vriend,Hij kreeg gevoelens voor mij.
En mijn twijfels aan mijn vriend zijn andere dingen.
Jordana- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: