Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

volgens mij heb ik last...

+6
Queen
Prosecco
Mida4you
Mamsie
Thunder
Lejow
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

volgens mij heb ik last... - Pagina 2 Empty Re: volgens mij heb ik last...

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:34

Ik voel dan de aandrang alsof ik ontlasting ga krijgen maar dan is het dus alleen bloed...
Nu schrik ik er niet meer van maar de eerste keer viel ik bijna flauw. Ik dacht echt dat ik dood ging Embarassed

Bij mij komt het echt van binnenuit. Vanuit mijn darmen.
Doordat die helemaal ontstoken zijn op dat moment. Normaal hebben je darmen de kleur van je nagelbed, bij mij is het is zo rood als een vuurtoren...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:36

He bah wat eng zeg! Kan me voorstellen dat je daar eerst heel erg van schrok.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:43

Haha, ja en nu is het voor mij de "normaalste" zaak van de wereld.
Je zou mijn man eens moeten zien. Die raakt al in paniek als ik zeg dat ik buikpijn heb. Dan moet ik meteen bloed laten prikken enzo... Ja hallo, ik kan ook best een keer gewooooooon buikpijn hebben hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Queen wo 23 maa 2011 - 8:16

Bloed bij je ontlasting is nooit goed. Je kan toch niet zien of er een scheurtje van buiten zit? Ik zou echt zeker weten naar de dokter gaan daarmee, je weet nooit wat het kan zijn. (ik heb zelf Colitis Ulcerosa, en te lang mee doorgelopen met precies jouw klachten, resulterend in een maand ziekenhuis)
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:18

Marin schreef:
Hazeltje schreef:Als ik echt een opvlamming heb (er ongeveer middenin zit) dan loopt er bij mij alleen nog maar helder rood bloed uit.

Maar misschien dat dat anders is dan wanneer je "nergens" last van hebt en ineens helder rood bloed hebt...

Oh bah dat klinkt echt heel akelig Hazeltje! Sad
Bij mij kan de wc pot en wc papier ook wel echt vol zijn van het bloed (dat kleurt volgens mij al vrij snel, dus lijkt het erger dan het is), maar komt het wel echt van buitenaf, niet binnenin zeg maar. Dat is bij jou dus anders, neem ik aan?

Hier af en toe hetzelfde. HA zei dat het geen kwaad kon.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:22

Oh gelukkig Giacomo, werd toch wel beetje bang gemaakt hierdoor. Maar ik ga zodra ik m'n nieuwe huisarts heb, maar eens voor een volledige check up.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:00

Ik heb toevallig ook pas een hele presentatie gehad over colitis ulcerosa en crohn, dus vandaar dat ik het ook even zei smile Hoorde toen ook van een collega dat haar man is overleden aan darmkanker omdat hij er veel te lang mee had gelopen, de arts had hem afgescheept (ook bloed bij de ontlasting). Wil je ook zéker niet bang maken natuurlijk, maar ik zou er voor de zekerheid maar eens naar laten kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 19:22

Giacomo schreef:Baar een baby en je krijgt er nog een tros cadeau.

lol! hahahahha JIP helemaal waar !!! Vooral als je 2 uur aan het persen bent dan schieten de aambeien er vanzelf wel uit hahaha

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik wo 23 maa 2011 - 21:43

Voor dit soort vervelende ongemakken gebruik ik altijd Hemoclinspray. Het werkt echt als een trein. Bestel het altijd online, want ik schaam ervoor in de winkel. Embarassed
Het verkoelt en zorgt voor een snellere genezing van kloofjes, scheurtjes, schraalheid, aambeien enzovoorts.

Echt een aanrader.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Susan do 24 maa 2011 - 0:50

Curanol is de zalf, Curanal was eerst de naam van de pillen, maar die heten nu ook gewoon Curanol. Een combinatie van zalf en pillen helpt heel goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:38

Nonnevot schreef:

lol! hahahahha JIP helemaal waar !!! Vooral als je 2 uur aan het persen bent dan schieten de aambeien er vanzelf wel uit hahaha

Ik heb twee baby's en geen aambeien :P

maar wel vervelend Lejow, maar echt zoveel mensen hebben er last van. Hopelijk ben je er gauw vanaf!

Gast
Gast

Bericht  Moezie do 24 maa 2011 - 1:43

Nu ik dit zie ben ik toch niet de enige..
Ik heb er ook last van.. en schaamde me er voor!
Maar er zijn meerdere mensen die hier last van hebben..
Ik heb er alleen last van als ik vaak naar het toilet ben geweest..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Sweety do 24 maa 2011 - 1:52

Marin schreef:Ik heb ook heel vaak echt rood (dus vers) bloed bij het afvegen. Komt volgens mij van scheurtjes in de huid, en niet zo zeer van echt grote aambeien ofzo. Ik doe er nooit wat aan, meestal gaat het wel weer over en het doet geen pijn. Maar het ziet er wel heel eng uit, al dat echt super helder rode bloed!
Dat lijkt me inderdaad er eng uitzien! Ik heb weleens dat ik met hard persen een streepje bloed heb met afvegen maar meer niet. Ik moet ook niet vaak drukken. Ga soms maar 1 keer in de 3 a 4 dagen. Schijnt slecht te zijn maar weet niet zo goed hoe ik vaker naar het toilet kan gaan om te gaan drukken. Bij mij is het dan ook altijd hard. Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 6:42

Sweety schreef:Dat lijkt me inderdaad er eng uitzien! Ik heb weleens dat ik met hard persen een streepje bloed heb met afvegen maar meer niet. Ik moet ook niet vaak drukken. Ga soms maar 1 keer in de 3 a 4 dagen. Schijnt slecht te zijn maar weet niet zo goed hoe ik vaker naar het toilet kan gaan om te gaan drukken. Bij mij is het dan ook altijd hard. Embarassed

Tijdens mijn zwangerschap had ik ineens ook veel meer moeite.
Ik dronk toen elke ochtend een groot glas roosvice laxo en dat hielp echt heel goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:09

Arden schreef:
Nonnevot schreef:

maar wel vervelend Lejow, maar echt zoveel mensen hebben er last van. Hopelijk ben je er gauw vanaf!

Ja hallo es, bij jou vloog je 2e er letterlijk uit! lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:19

Chocolade schreef:Bloed bij je ontlasting is nooit goed. Je kan toch niet zien of er een scheurtje van buiten zit? Ik zou echt zeker weten naar de dokter gaan daarmee, je weet nooit wat het kan zijn. (ik heb zelf Colitis Ulcerosa, en te lang mee doorgelopen met precies jouw klachten, resulterend in een maand ziekenhuis)

Mag ik vragen wat jouw klachten presies zijn als je een opvlamming hebt. Ik moet de volgende maand naar de MLD arts om te kijken of ik CU heb of dat ik een spatische darm heb. Ik klamp al jaren met darmklachten waaronder ook bloedverlies. Vorig jaar een week in het ziekenhuis gelegen met een darmonsteking waarvan ze dachten dat het CU was. Heb ook nog een colonscopie gehad. Maar op nacontrole toch een erg onduidelijk verhaal omdat ze ook een bacterie vonden en werd dus afgescheept van dat ik waarschijnlijk toch een spastische darm heb. Zucht best frusterend als je in de onzekerheid zit.

Heb(ben) jij en Hazeltjes trouwens continu last van je darmen of ook rustige normale periodes?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 8:53

Giacomo schreef:
Arden schreef:
Nonnevot schreef:

hahahahahahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 19:30

Nonnevot schreef:
Giacomo schreef:
Arden schreef:
Nonnevot schreef:

Haha maar de eerste niet hoor Wink toen flink moeten persen!

hahahahahahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: