Hoelaat de laatste voeding?
+17
Mikki
mauwmauw
Julia
Fiwen
loesje
Flip Fluitketel
Parisienne
Teddyaapje
ekjir@M
Bloem86
Mida4you
PapillonRose
Thunder
frolic
Printje
meisjesmama
Mamsie
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoelaat de laatste voeding?
Hoelaat kreeg/krijgt jullie kind de laatste avond voeding ( als ze die nog krijgen dan)
S is nu 6 maanden en ik blijf een beetje rommelen met de voedingen.
S is nu 6 maanden en ik blijf een beetje rommelen met de voedingen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoelaat de laatste voeding?
Tot 2 weken geleden nog om 22:30.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
R heeft echt al maanden geen fles meer rond 23 uur. Volgens mij was die er al af rond 6 mnd ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hmmm, met 6 maanden volgens mij rond 21u.
Ik geloof dat ze met 8 maanden ofzo overging naar 19u.
Ik geloof dat ze met 8 maanden ofzo overging naar 19u.
Gast- Gast
vandaag is het om 00.30 uur , heb hier geen vroege vogels die graag tot een uurtje of 9 slapen 's morgens , dus tja .. dan is de late fles ook wel echt láát
M.iek is 5 maanden trouwens ..
M.iek is 5 maanden trouwens ..
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Gek eigenlijk, maar ik heb werkelijk geen idee meer wanneer die hele late voeding (22.30-23.00 uur) eraf ging. Volgens mij met een maand of 10, maar dat weet ik niet zeker.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Gek eigenlijk, maar ik heb werkelijk geen idee meer wanneer die hele late voeding (22.30-23.00 uur) eraf ging. Volgens mij met een maand of 10, maar dat weet ik niet zeker.
Snel vergeet je dat soort dingen he?
Bij mij is het amper een jaar geleden en over sommige dingen moet ik echt heel hard nadenken haha.
Gast- Gast
Hier zit ik ook nog een beetje te zoeken.. Ze komt sowieso bijna nooit uit zichzelf voor de laatste fles, moet haar negen van de tien keer wekken. De laatste fles gaat er alleen echt nog niet af, want ze zit op 4 en anders worden het er te weinig.
Tot nu toe bevalt rond 22:00 de laatste fles geven het beste en dan wordt ze de volgende morgen tussen 7 en 8 wakker. Hoewel ze dat soms ook zomaar weer verandert, van de week gaf ik hem een keer om 23:00 en toen werd ze om 6 uur al wakker!
Tot nu toe bevalt rond 22:00 de laatste fles geven het beste en dan wordt ze de volgende morgen tussen 7 en 8 wakker. Hoewel ze dat soms ook zomaar weer verandert, van de week gaf ik hem een keer om 23:00 en toen werd ze om 6 uur al wakker!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hazeltje schreef:Rataplan schreef:Gek eigenlijk, maar ik heb werkelijk geen idee meer wanneer die hele late voeding (22.30-23.00 uur) eraf ging. Volgens mij met een maand of 10, maar dat weet ik niet zeker.
Snel vergeet je dat soort dingen he?
Bij mij is het amper een jaar geleden en over sommige dingen moet ik echt heel hard nadenken haha.
Ik ben die dingen echt vergeten ja, best maf haha.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
PapillonRose schreef:Hier zit ik ook nog een beetje te zoeken.. Ze komt sowieso bijna nooit uit zichzelf voor de laatste fles, moet haar negen van de tien keer wekken. De laatste fles gaat er alleen echt nog niet af, want ze zit op 4 en anders worden het er te weinig.
Krijgt ze nu nog 4 flessen ? Zie dat jou dochtertje 5 dagen scheelt met die van mij en ik zit gewoon nog op 5
frolic- Fluisteraar
Z. krijgt haar laatste fles tussen 19.30 / 19.45 uur. Het is ook nog rommelig met haar want ik moet er 's nachts soms toch nog wel 2 a 3x eruit. Niet omdat ze honger heeft. Dan slaapt ze verder tot 05.30/ 06.15, dat is toch best vroeg.
We hebben al een paar keergeprobeerd om de fles toch iets later te geven maar dit helpt helemaal niets en vervolgens wordt ze nog een paar keer wakker in de nacht en is ze in de ochtend ook gewoon rond 05.30/ 06.15 wakker.
Zo heel af en toe slaapt ze de nacht door.....
We hebben al een paar keergeprobeerd om de fles toch iets later te geven maar dit helpt helemaal niets en vervolgens wordt ze nog een paar keer wakker in de nacht en is ze in de ochtend ook gewoon rond 05.30/ 06.15 wakker.
Zo heel af en toe slaapt ze de nacht door.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
frolic schreef:PapillonRose schreef:Hier zit ik ook nog een beetje te zoeken.. Ze komt sowieso bijna nooit uit zichzelf voor de laatste fles, moet haar negen van de tien keer wekken. De laatste fles gaat er alleen echt nog niet af, want ze zit op 4 en anders worden het er te weinig.
Krijgt ze nu nog 4 flessen ? Zie dat jou dochtertje 5 dagen scheelt met die van mij en ik zit gewoon nog op 5
Ja, ze krijgt er 4. Ze heeft het zelf een beetje zo geregeld, op een gegeven moment is ze een fles over gaan slaan. Maar ze krijgt wel grotere flessen sindsdien, ik geef haar nu 4 x 210cc met 7 schepjes voeding erbij. En in de laatste fles ook rijstebloem.
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:frolic schreef:PapillonRose schreef:Hier zit ik ook nog een beetje te zoeken.. Ze komt sowieso bijna nooit uit zichzelf voor de laatste fles, moet haar negen van de tien keer wekken. De laatste fles gaat er alleen echt nog niet af, want ze zit op 4 en anders worden het er te weinig.
Ja, ze krijgt er 4. Ze heeft het zelf een beetje zo geregeld, op een gegeven moment is ze een fles over gaan slaan. Maar ze krijgt wel grotere flessen sindsdien, ik geef haar nu 4 x 210cc met 7 schepjes voeding erbij. En in de laatste fles ook rijstebloem.
Dat kreeg H ook zo. Ze dronk heel slecht om de 4u flessen van 180cc.
Toen heb ik ze na 5u verzet en 210cc van gemaakt en dat ging als een speer.
Overigens, om even op je tijden terug te komen. Hier was het zo: Hoe later de fles, hoe eerder ze wakker was
Gast- Gast
Laatste voeding? Welke laatste voeding? Meneer drinkt 's nachts nog steeds om de 2,5/3 uur.
En nu ga ik hem (weer) even voeden
Gast- Gast
Hier is de laatste voeding om 19.00 / 19.30 uur.
Toen ze 6 maanden was, kreeg ze de laatste net ietsje later. Ong 20.00 uur!
Toen ze 6 maanden was, kreeg ze de laatste net ietsje later. Ong 20.00 uur!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Minneke schreef:Laatste voeding? Welke laatste voeding? Meneer drinkt 's nachts nog steeds om de 2,5/3 uur.
Hoeveel maanden is je kleine dan?? Aangezien je hem nog zoveel moet voeden in de nacht?? Tenzij hij nog heel jong is. Zie ik het trouwens goed dat hij van augustus is?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik moest J. rond de 3 maanden iedere keer wakker maken voor de laatste voeding. Dit vond ik zo zielig dat ik daar mee gestopt ben. Volgens het CB mocht dat niet maar omdat hij boven gemiddeld groeide was het geen probleem. Het was ook altijd een heel gedoe om hem daarna weer in z'n bedje te krijgen want dan was hij wakker en als ik hem liet liggen om 23.00 sliep hij gewoon door tot 7.00.
Komt hij ook echt zelf voor die voeding of maak je hem wakker?
Komt hij ook echt zelf voor die voeding of maak je hem wakker?
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Dat idee kreeg ik ook al, dat ze elke keer eerder wakker wordt wanneer ik haar de avond ervoor later de fles heb gegeven. Je zou toch denken dat ze dan juist later wakker moeten wordenHazeltje schreef:PapillonRose schreef:frolic schreef:PapillonRose schreef:Hier zit ik ook nog een beetje te zoeken.. Ze komt sowieso bijna nooit uit zichzelf voor de laatste fles, moet haar negen van de tien keer wekken. De laatste fles gaat er alleen echt nog niet af, want ze zit op 4 en anders worden het er te weinig.
Overigens, om even op je tijden terug te komen. Hier was het zo: Hoe later de fles, hoe eerder ze wakker was
PapillonRose- Ratel
Hmmm oké .. t was meer omdat ik ook af en toe twijfel wat ik ermee doe .. aar ik vrees dat ik er dan weer vrolijk o een uurtje of 4 uit kan.
M.iek is ook behoorlijk flink ( 63 cm en ruim 8 kilo ) dus echt hard nodig heeft ze het niet ofzo maar goed ..
M.iek is ook behoorlijk flink ( 63 cm en ruim 8 kilo ) dus echt hard nodig heeft ze het niet ofzo maar goed ..
frolic- Fluisteraar
Nou hij krijgt meestal rond 8 uur een papfles. Soms is het 7 uur soms half 9. Daarna is hij al wel moe maar gaat niet slapen. Dus zit ik meestal met een mopperende baby op schoot. Dan heef ik hem zelf tegen half 11 11 uur maar de borst en valt hij na een halve voeding in slaap. Dan gaat hij naar bed.
Zo heeft hij vorige week 4 nachten doorgeslapen. Maar nu is het zo dat hij vaak om 9 uur toch al gaat slapen. Maar hij heeft nog wel een late voeding nodig om de nacht door te kunnen.
Zo heeft hij vorige week 4 nachten doorgeslapen. Maar nu is het zo dat hij vaak om 9 uur toch al gaat slapen. Maar hij heeft nog wel een late voeding nodig om de nacht door te kunnen.
Mamsie- Ratel
Mirjam4you schreef:Minneke schreef:Laatste voeding? Welke laatste voeding? Meneer drinkt 's nachts nog steeds om de 2,5/3 uur.
Hoeveel maanden is je kleine dan?? Aangezien je hem nog zoveel moet voeden in de nacht?? Tenzij hij nog heel jong is. Zie ik het trouwens goed dat hij van augustus is?
Ja, dat zie je goed. Hij is bijna 7 maanden.
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Dat idee kreeg ik ook al, dat ze elke keer eerder wakker wordt wanneer ik haar de avond ervoor later de fles heb gegeven. Je zou toch denken dat ze dan juist later wakker moeten wordenHazeltje schreef:PapillonRose schreef:frolic schreef:PapillonRose schreef:Hier zit ik ook nog een beetje te zoeken.. Ze komt sowieso bijna nooit uit zichzelf voor de laatste fles, moet haar negen van de tien keer wekken. De laatste fles gaat er alleen echt nog niet af, want ze zit op 4 en anders worden het er te weinig.
Herkebnaar, ik maakte he vorige week wakker om 12 uur omdat hij om 8 uur maar heel weinig had gegeten ( borst ). Nou hij dronk de papfles zo leeg en sliep verder, om daarna weer elke 2 uur wakker te worden.
Mamsie- Ratel
T krijg om 23u de laatste voeding en dan moeten we hem om 7u wakker maken voor de eerste. We hebben al vaker geprbeerd de laatste voeding te vervroegen, want als we hem sochtends zelf laten ontwaken is dat tussen 8 en 9u maar hij werd telkens rond 5u wakker als we de laatste voeding om 22u gaven. Vanavond hebben we het weer eens geprobeerd...ik hoop dat hij het deze keer wel redt tot 7u!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje mina .. dan denk je dat je het wel weet met een 2e ( of 3e )
Hoe vervroegen jullie dan ?? Hier had M.iek bijvoorbeeld om half 9 een fles dus dan + 4 uur is half 1 dan geven jullie die van half 1 - zeg maar - vroeger , of laten jullie die dan gewoon vallen ??
Hoe vervroegen jullie dan ?? Hier had M.iek bijvoorbeeld om half 9 een fles dus dan + 4 uur is half 1 dan geven jullie die van half 1 - zeg maar - vroeger , of laten jullie die dan gewoon vallen ??
frolic- Fluisteraar
frolic schreef:Jeetje mina .. dan denk je dat je het wel weet met een 2e ( of 3e )
haha echt he!
Ik geef borst en 1x per dag een papfles dus ik kan wel wat schuiven.
Mamsie- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat laatste voeding?
» hoelaat gaan jullie savonds slapen?
» Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed?
» Nav hoelaat halen jullie de kindjes van dagverblijf.
» hoelaat gaan jullie savonds slapen?
» Nav hoelaat halen jullie de kindjes van dagverblijf.
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: