Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau voor iemand die op reis gaat

+3
Zininzon
Marin
Kimm*
7 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Kimm* ma 1 okt 2012 - 23:22

Hallo iedereen!

Ik vroeg me af of jullie me konden helpen! Een vriendin van mij gaat een paar maanden reizen en geeft een afscheidsfeestje, maar ik heb geen idee wat voor cadeau te geven!:O We zijn met een paar meiden, dus het kan ook een beetje een groter/duurder (groter zal niet meevallen hihi) cadeau..

Iemand tips/ideeën? Thanks alvast!
Kimm*
Kimm*
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 17
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Marin ma 1 okt 2012 - 23:56

Als ze gaat backpacken ofzo is een groter cadeau niet heel handig natuurlijk Wink Niet in de zin van groot qua formaat in elk geval!

Misschien kan je een leuk pakketje samenstellen van een fotoboekje van jullie allemaal wat ze mee kan nemen, een notitieboekje voor op reis, een tegoedbon voor een high tea met z'n allen als ze weer terug is, etc.

En als je echt veel geld hebt, kan je voor 200 euro natuurlijk een mooie compactcamera kopen als ze daar wat aan heeft op reis, maar dan moet je inderdaad wel veel geld verzamelen (is wel duurder cadeau), en moet ze dat nog niet hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Zininzon di 2 okt 2012 - 4:27

Wij hadden voor een vriendin die naar het buitenland ging een kussensloop bedrukt met op de voorkant foto's van vriendinnen en de opdruk 'sweet dreams'.
Toen mijn broertje later naar het buitenland ging, hebben mijn ouders en ik dit ook gedaan, maar dan met foto's van ons, het huis, zijn brommer etc en dan 'Groeten uit [plaatsnaam]'.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  mzcharlotte di 2 okt 2012 - 5:25

Geen boeken. Dikke kans dat ze al boeken heeft (gelezen) over plaats van bestemming en het is vaak onwijs onhandig. De ideeën van Marin en ZininZon vind ik echt superleuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Blond di 2 okt 2012 - 5:41

Inderdaad een kussensloop, met of lieve teksten van jullie voor haar, of met een foto. Weegt niets en persoonlijk smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Poubelle di 2 okt 2012 - 5:55

Ik heb een fotoboekje van een vriendin gekregen, met leuke foto's en herinneringen erin, een kalender van een groepje vriendinnen, ook met foto's en herinneringen, zo kon ik de dagen aftellen tot ik ze weer zou zien. En ik heb een plakboek gehad waarin iedereen iets liefs had geschreven en leuke foto's erbij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Bacio di 2 okt 2012 - 6:20

Ik had een notitie boekje gekregen, waar al mn vrienden een berichtje in hadden gezet en fotootjes hadden geplakt. Ook handig:

- muskietennet

- lonely planets

- stekker converter

- medicijnen kit

- playlist

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:24

een e-reader als ze die nog niet heeft? Maar is ook best prijzig, wat is jullie budget?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor iemand die op reis gaat Empty Re: Cadeau voor iemand die op reis gaat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum