Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bel mij niet.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Bel mij niet.

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:38

Wij hebben een met 4 woningen een gezamenlijk portiek die afgesloten is en als er iemand komt moeten ze dus aanbellen zodat wij dmv op de knop te drukken de deur kunnen openen.

Omdat de bovenburen beweren nog maar 1 sleutel te hebben (toen die deur er kwam waarmee het portiek werd afgesloten er kwam kreeg ieder gezin 3 sleutels) belde ze erg vaak hier aan.

Toen was ik het zat en heb een briefje opgehangen dat nr 111 niet 222 is en dat we dus niet opendoen.

Het is een tijd dus goed gegaan en sinds kort word er weer steeds gebeld.
Als ik boven zit en de hond is beneden dan hoort hij die bel natuurlijk (boven hoor je slecht tot niet).

Ben het zat, doe toch niet open en vind dat ze maar eens bij de woningbouw nieuwe sleutels moeten vragen, want nu vallen ze ons en anderen buren (denk ik ook) lastig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:43

Daar zou ik ook gek van worden. Ze moeten idd bij de woningbouw dan aankloppen voor de sleutels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:45

Mijn man en ik hadden afgesproken niet meer open te doen,maar toen mijn man de bovenbuurjongen zag staan met een tas vol met zware boodschappen heeft hij wel open gedaan en dat vind ik ook niet erg.

Maar ik heb geen zin om naar beneden te hollen om open te doen als er weer eens gebeld word.
Heb het echt meer wel, dan niet meegemaakt dat diegene die belde al weg was en ik dus voor niks heb lopen rennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Pien ma 21 maa 2011 - 23:47

een sleutel bij maken kost maar 7 euro ofzo....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Ugly Betty ma 21 maa 2011 - 23:48

Ze kunnen toch gewoon een sleutel bij laten maken? Snap dat je het zat bent!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 0:07

Dat kan niet omdat het zo speciale is en anders gaat iedere bewoner er tig bij laten maken.
Het moet worden aangevraagd bij de woningbouw, maar daar zijn ze te lui voor.

N.a.v. dat briefje kwam ik de wijnlenende bovenbuurvrouw tegen en dus vroeg ze ernaar.
Ze zei dat vrienden van haar zoon wel wisten op welk nr zij woonde dus vond ze het raar dat er bij ons werd aangebeld.
Was ik vergeten te zeggen dat bezoek van hun ook bij ons aanbelde als er bij hun geen gehoor was.

Dat jochie zat een toen een keer met vrienden op de trappen in de portiek te roken dus het stond helemaal blauw.
Die ranzige lucht gaat ons halletje in dus ruiken onze jassen ernaar.
Ik heb toen netjes tegen hem gezegd dat de portiek daar niet voor was en hij zei dat hij dat niet deed (hij rookt zelf ook, 14 jaar is hij).

Dus zijn moeder zei dat het een openbare plek is wat het dus niet is simpelweg omdat het is afgesloten. Ik zei dat het niet een hang/rookplek is, maar als men er al rokend doorheen loopt vind ik het niet erg.

Nu heb ik lopen sprayen met een wc spray omdat het gewoon stonk!

Later flikte hij het weer en toen ben ik echt boos geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 0:31

Steeds naar beneden hollen is wel goed voor de lijn. :P

Maar nee, ik zou daar ook knettergek van worden. Ik doe sowieso nooit open als ik niemand verwacht. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 0:33

Haha ja wie weet en als ik weer boven ben is er 1 kilo vanaf haha nou dan ren ik wel hoor.

Zij zei dat het tegen haar zoon zou zeggen, maar of ze heeft dat nooit gedaan of wel en hij luisterd gewoon niet.
Het is een vreemd gezin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 2:40

Heel irritant! Ik woonde naast een drugsdealer. Mensen waren blijkbaar te waus ofzo, belden ook steeds bij mij aan. (flat) ook 's nachts, schrok me elke keer de pleuris! En nog bijdehand doen ook door de telefoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 2:47

Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 2:52

Powerbabe schreef:Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Was het ook! Hij was wel heel aardig Very Happy Kreeg champagne in de discotheek op mijn verjaardag voor al m'n vrienden. Ik was nogal naief, ik dacht 'wat aardig zeg!' Mijn moeder later 'dat is een dealer hoor'. Ik zag veel mensen in en- uit lopen, dacht dat ie gewoon veel vrienden had, en heel sociaal was nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 2:55

Lijkt mij ook zo suuuper vervelend. Vond het in mn oude studentenflat al verschrikkelijk vervelend dat er elke keer voor huisgenoten werd aangebeld (had er 9) op de meeste rare tijden.. de bel was zo hard dat je die gewoon door het hele studentenhuis heen hoorde.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 3:07

Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Was het ook! Hij was wel heel aardig Very Happy Kreeg champagne in de discotheek op mijn verjaardag voor al m'n vrienden. Ik was nogal naief, ik dacht 'wat aardig zeg!' Mijn moeder later 'dat is een dealer hoor'. Ik zag veel mensen in en- uit lopen, dacht dat ie gewoon veel vrienden had, en heel sociaal was nerd

Haahaahaha oh sorry, ik heb vandaag al meerdere malen hard om je moeten lachen haha. Ik zou denk ik ook gewoon heel naief denken goh wat is hij sociaal en drukbezocht:P. Nouja, wel fijn dat hij aardig was, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 3:32

Powerbabe schreef:
Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Was het ook! Hij was wel heel aardig Very Happy Kreeg champagne in de discotheek op mijn verjaardag voor al m'n vrienden. Ik was nogal naief, ik dacht 'wat aardig zeg!' Mijn moeder later 'dat is een dealer hoor'. Ik zag veel mensen in en- uit lopen, dacht dat ie gewoon veel vrienden had, en heel sociaal was nerd

Haahaahaha oh sorry, ik heb vandaag al meerdere malen hard om je moeten lachen haha. Ik zou denk ik ook gewoon heel naief denken goh wat is hij sociaal en drukbezocht:P. Nouja, wel fijn dat hij aardig was, haha.

Haha! Ja toch, ben ik niet de enige die zo zou denken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:58

Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:
Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Was het ook! Hij was wel heel aardig Very Happy Kreeg champagne in de discotheek op mijn verjaardag voor al m'n vrienden. Ik was nogal naief, ik dacht 'wat aardig zeg!' Mijn moeder later 'dat is een dealer hoor'. Ik zag veel mensen in en- uit lopen, dacht dat ie gewoon veel vrienden had, en heel sociaal was nerd

Haahaahaha oh sorry, ik heb vandaag al meerdere malen hard om je moeten lachen haha. Ik zou denk ik ook gewoon heel naief denken goh wat is hij sociaal en drukbezocht:P. Nouja, wel fijn dat hij aardig was, haha.

Haha! Ja toch, ben ik niet de enige die zo zou denken!

haha oohh ik zou dat echt gelijk super eng vinden.. dat er allemaal crackheads voor me deur zouden hangen laughcry .. maar goed ik ben ook een schijtluis Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:36

Het zal best irritant zijn, maar als je weet dat je buren voor de deur staan doe je toch gewoon open?

Als het nou een onbekende is, oké. Ik doe zelf ook niet open als ik niemand verwacht ( maar we hebben dan ook een eengezinswoning )

Maar ik vind dat je best even open kan doen, als de mogelijkheid daar voor is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:37

Caribbeanlover schreef:Wij hebben een met 4 woningen een gezamenlijk portiek die afgesloten is en als er iemand komt moeten ze dus aanbellen zodat wij dmv op de knop te drukken de deur kunnen openen.

Omdat de bovenburen beweren nog maar 1 sleutel te hebben (toen die deur er kwam waarmee het portiek werd afgesloten er kwam kreeg ieder gezin 3 sleutels) belde ze erg vaak hier aan.

Toen was ik het zat en heb een briefje opgehangen dat nr 111 niet 222 is en dat we dus niet opendoen.

Het is een tijd dus goed gegaan en sinds kort word er weer steeds gebeld.
Als ik boven zit en de hond is beneden dan hoort hij die bel natuurlijk (boven hoor je slecht tot niet).

Ben het zat, doe toch niet open en vind dat ze maar eens bij de woningbouw nieuwe sleutels moeten vragen, want nu vallen ze ons en anderen buren (denk ik ook) lastig.

Maar waarom doet hij niet ff open dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:49

Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Was het ook! Hij was wel heel aardig Very Happy Kreeg champagne in de discotheek op mijn verjaardag voor al m'n vrienden. Ik was nogal naief, ik dacht 'wat aardig zeg!' Mijn moeder later 'dat is een dealer hoor'. Ik zag veel mensen in en- uit lopen, dacht dat ie gewoon veel vrienden had, en heel sociaal was nerd

Dat is hier een huis verderop ook zo. Heb daar eens een topic over geopend en er werd gezegd dat het niet zo hoeft te zijn.
Kom op zeg die gozer heeft elk jaar een andere auto en dan niet van die simpele.
Laatst zagen we iemand hier in de buurt rijden echt vlakbij dat huis van die vage gast en ik dacht al ''die gaat naar dat huis''.
En ja hoor, eenmaal thuis zagen wij die auto bij hun voor de deur.
Die gasten zien er allemaal fout uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:50

Atelier Madame schreef:Lijkt mij ook zo suuuper vervelend. Vond het in mn oude studentenflat al verschrikkelijk vervelend dat er elke keer voor huisgenoten werd aangebeld (had er 9) op de meeste rare tijden.. de bel was zo hard dat je die gewoon door het hele studentenhuis heen hoorde.

Die van ons hoor je amper en zit in ons halletje. Als we weten dat er iemand komt doen we de deur naar de hal open zodat we iig iets kunnen horen en anders hoort de hond het wel als hij beneden is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:52

Tea-Leaf schreef:Het zal best irritant zijn, maar als je weet dat je buren voor de deur staan doe je toch gewoon open?

Als het nou een onbekende is, oké. Ik doe zelf ook niet open als ik niemand verwacht ( maar we hebben dan ook een eengezinswoning )

Maar ik vind dat je best even open kan doen, als de mogelijkheid daar voor is.


Eerste deden we ook open, maar het is hun probleem dat ze maar 1 sleutel hebben. Zolang ze te lui zijn er meerdere aan te vragen bellen ze hier steeds aan, maar zo werkt dat niet hoor. Toen onze hond vandaag aansloeg was ik boven en keer naar buiten.
Ik zag dat jochie met een ander buiten staan en hij keek mij aan. Nou jammer dan, ik doe niet open, ze zoeken het maar uit.
Heb genoeg overlast van hun gehad en dit moet maar eens afgelopen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  kimz di 22 maa 2011 - 6:59

Terecht, ik zou er ook echt schijtziek van worden!
Wel knap van je dat hij jou ziet staan en dat je dan tóch niet opendoet.
Ik zou me denk ik snel verstoppen en doen alsof ik niet thuis ben :-)
Als ik eenmaal oogcontact heb ben ik te schijterig
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:23

Punk'd schreef:
Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:
Jen_ schreef:
Powerbabe schreef:Oh dat lijkt mij ook echt super irritant ja! Laat ze lekker sleutels bijmaken.
Dat van die drugsdealer lijkt me ook enorm irritant, vooral als het ook 's nachts is!

Was het ook! Hij was wel heel aardig Very Happy Kreeg champagne in de discotheek op mijn verjaardag voor al m'n vrienden. Ik was nogal naief, ik dacht 'wat aardig zeg!' Mijn moeder later 'dat is een dealer hoor'. Ik zag veel mensen in en- uit lopen, dacht dat ie gewoon veel vrienden had, en heel sociaal was nerd

Haahaahaha oh sorry, ik heb vandaag al meerdere malen hard om je moeten lachen haha. Ik zou denk ik ook gewoon heel naief denken goh wat is hij sociaal en drukbezocht:P. Nouja, wel fijn dat hij aardig was, haha.

Haha! Ja toch, ben ik niet de enige die zo zou denken!

haha oohh ik zou dat echt gelijk super eng vinden.. dat er allemaal crackheads voor me deur zouden hangen laughcry .. maar goed ik ben ook een schijtluis Embarassed

Ja maar ehm, niet alle drugsgebruikers zijn meteen crackheads hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Kqip di 22 maa 2011 - 23:02

Dat hebben we hier ook wel eens gehad. Van 1 gezin hadden de kinderen steevast 'hun voordeur sleutel vergeten'. Maar goed je kan niet zien wie er voor de deur staat en aangezien het daar de zoete inval (drugs etc.. ) was (ze zijn inmiddels verhuisd) kon iedereen wel zeggen 'ik ben de buurjongen en ben de sleutel vergeten'. Ze maken maar een sleutel bij en anders wachten ze maar bij de voordeur, niet jouw probleem.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bel mij niet. Empty Re: Bel mij niet.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum