Wat voor BHmaat heb jij?
+45
loesje
Anker12
Blondie
Baby
Kaboutertje
Spring
Antibes
Linnie1985
sawasdee
minoessepoes
luenca
Mari
Sweety
dyingbride
patjuhhh
May
Error
Thunder
Raindrop
Arwyn
Mizz_S
Flippin' Bitch
Carmen
Janelie
TukTuk
VeryCherry
SuperGrover
Pien
smurfin22
Chocolate Cookie
Niekske
Phileine
Toet
Mida4you
Pannetoet
Tyrael
Cow
SnowWhite
CCC
Burn
Jeanette
Jerry
aniet
Blond
Roze Roos
49 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat voor BHmaat heb jij?
_Donnaa schreef:Ik geloof het zo ook wel, maar de niet voorgevormde BH's die ik ken zien er heel anders uit..Burn schreef:_Donnaa schreef:Dan ga ik m`n ogen maar weer eens na laten kijken..Burn schreef:
Nee, deze is niet voorgevormd en zitten heerlijk!
Als het moet kan ik wel een foto voor je maken als ik hem niet aan heb.. Kun je het zien!
Hahah ok,
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zoiets ofzo, haha..
Zijn vaak wel mooie BH's maar ik hoef me er niet in te vertonen..
Zijn vaak wel mooie BH's maar ik hoef me er niet in te vertonen..
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Uhm, waar heb jij het over?Tesita schreef:
@ Donnaa: ehm, dat vind ik raar. Ik vermoed dat als ik mijn borsten naast de jouwe houd er toch echt wel een duidelijk verschil is hoor.
Gast- Gast
Tesita schreef:SuperGrover schreef:Oh dat heb ik ook, soms is 70A echt te klein, en 75A veel te groot...Tesita schreef:Ik geloof meteen dat grote maten lastig te vinden zijn. Hele kleine maten ook... Jammer dat er zo weinig is voor de 'niet gemiddelde' vrouw eigenlijk. Ik heb zelf 70A/75A en zelfs in die maat is het soms al lastig om beha's te vinden. Maar misschien komt dat ook omdat ik eigenlijk net een tussenmaatje heb...
Enneh... ik vind D ook al enorm eigenlijk hoor.... Dat krijg je nou eenmaal als je met je eigen erwtjes vergelijkt, haha.
En wat ik ook niet snap, bij echt heel veel winkels hebben ze maten 70/75A niet met push-up. Ik denk dan, hallo, je ziet toch dat hier nog wel wat in kan
Whahaha, ja pcies! Bepaalde modellen beginnen vaak ook pas vanaf cup B. En van die leuke 'hier-kun-je-alles-mee' beha's (met die bandjes die op ikweetniethoeveel manieren kunnen) zijn er dan ook weer niet in cup A. Strapless is ook altijd drama. Maargoed. Er zijn ergere dingen op de wereld.
@ Donnaa: ehm, dat vind ik raar. Ik vermoed dat als ik mijn borsten naast de jouwe houd er toch echt wel een duidelijk verschil is hoor.
En een sport BH is ook lastig te vinden.. Ben een keer in een lingerie winkel geweest, vroeg of ze sportbeha's hadden, ze keek naar me "dat heb jij toch niet nodig?"
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 75e en koop ze bij triumph, heb er laatst ook eentje van sapph gekocht (wilde weer eens een gekleurde). Sportbeha's koop ik via een sporthbh-site.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Ik heb 75e en koop ze bij triumph, heb er laatst ook eentje van sapph gekocht (wilde weer eens een gekleurde). Sportbeha's koop ik via een sporthbh-site.
Shock Absorber vind ik ook heel fijn!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb 75B en ik vind het heerlijk want ik kan mijn beha's overal vandaan halen (V&D, H&M, Hema, Livera, Hunkemoller, Zeeman). Hoewel ik altijd ga passen is dat eigenlijk bijna niet nodig want ze passen vrijwel altijd perfect. Echt fijn. Lijkt me wel vervelend als je zoals veel dames in dit topic een minder standaard maat hebt!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb meestal 80D.
Opzich niet zo'n moeilijke maat, maar blijkbaar heb ik moeilijke borsten, want ik heb nog geen BH gevonden die echt goed zit, ook niet in andere maten.. Ben nog druk op zoek dus, haha.
Opzich niet zo'n moeilijke maat, maar blijkbaar heb ik moeilijke borsten, want ik heb nog geen BH gevonden die echt goed zit, ook niet in andere maten.. Ben nog druk op zoek dus, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 85C.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik kan nooit zomaar een bh kopen, omdat de ene hunkemoller bh vrij wijd zit, en de andere te strak. Zo vervelend!
Ik heb trouwens 85D.. Maarja, dat ligt dus aan de bh.
Ik heb trouwens 85D.. Maarja, dat ligt dus aan de bh.
Gast- Gast
75E, ook een rotmaat. Maar daar is op zich genoeg sexy's in te vinden tegenwoordig, ook betaalbaar
Gast- Gast
Ik heb 80F, maar heb ook nog niet dé bh gevonden. Alles wat ik nu heb is het nét niet. Sapph bh's zitten niet fijn, nu heb ik de Triumph. De cup is prima en sluit ook mooi aan, maar de beugels prikken soms in mijn oksel, dus ook dat is 'm eigenlijk net niet. Moet maar weer eens een bh-shop-dag houden denk ik...
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pien schreef:een hele tijd terug heb ik een bh-meet-pas-shop middag gehad. ik had mijn laatste fijn zittende bh kapot, de beugel was geknapt.... ik moest dus echt nieuwe hebben!
ik ben naar 3 lingeriewinkels geweest, bij alle drie om hulp gevraagd. mijn eigen bh die ik toen aanhad was een 80D. volgens alle 3 zat die goed maar.... moest het toch net wat anders zijn omdat ik deze al wat langer had was die een beetje uit model en eigenlijk was de cup net iets te klein!
- livera - 75 E
- hunkemoller - 85C
- een lingerieboetiek waar ik de naam niet van weet 80E
uiteindelijk wist ik dus niet meer wat ik moest doen, het zat allemaal wel lekker maar ik had niet het idee dat ze echt supergoed zaten. ik ben toen op een dag naar de grote stad gegaan, ben een V en D ingegaan en ben daar zelf gaan passen. heb alle 3 de maten geprobeerd maar bij de eerste maat (75E) had ik ruimte in de cup over waardoor de stof ging plooien, bij de tweede (85C) werd mn borst afgeplet en kreeg ik van die kwabjes over de rand heen maar de omtrek was te wijd waardoor hij helemaal ging open staan onderaan, en de derde had ik het gevoel dat hij niet stevig was... dat het alsnog alle kanten op kon gaan.
toen toch nog mijn eigen maat gepakt (80D) en die zat gewoon gelijk lekker en goed!! zo zie je maar weer, zelfs lingeriezaken kunnen er toch behoorlijk naast zitten!
Ik heb jaren in de lingerie gewerkt... Het hangt heel erg af van het merk en de pasvorm... Het kan dus wel degelijk verschillend zijn...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
75D, koop vaak bij de Hunkemoller.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb 75E. Ik koop vaak bij de Hunkemoller en de Livera mijn BH's. Enige waar ik tegen aan loop is dat ik breed draag en daardoor niet altijd de juiste BH kan vinden.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha, ohnee dat hoeft ook niet hoor.. Maar iedere vorm is anders he.. Ik denk dat wij vanaf de zijkant gezien hetzelfde formaat hebben, maar ik heb hele brede borsten, helaas..Tesita schreef:_Donnaa schreef:Uhm, waar heb jij het over?Tesita schreef:
Over dat je je borsten niks groter vind nu dan toen ja cup A had...
Was trouwens niet van plan om letterlijk zo te gaan vergelijken hoor haha
Gast- Gast
.
Gast- Gast
Ik heb 70C..
Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 23 maa 2011 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
.
Gast- Gast
Ik had altijd 75B.. nu sinds paar maanden 80C.. zie eigenlijk ook niet zoveel verschil. Dacht altijd dat C GROOT was
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: