Wat voor BHmaat heb jij?
+45
loesje
Anker12
Blondie
Baby
Kaboutertje
Spring
Antibes
Linnie1985
sawasdee
minoessepoes
luenca
Mari
Sweety
dyingbride
patjuhhh
May
Error
Thunder
Raindrop
Arwyn
Mizz_S
Flippin' Bitch
Carmen
Janelie
TukTuk
VeryCherry
SuperGrover
Pien
smurfin22
Chocolate Cookie
Niekske
Phileine
Toet
Mida4you
Pannetoet
Tyrael
Cow
SnowWhite
CCC
Burn
Jeanette
Jerry
aniet
Blond
Roze Roos
49 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat voor BHmaat heb jij?
ik had eerst 75b en nu een 80c
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Dat plaatje wat Pien liet zien, die draag ik ook, zitten perfect, omdat het bandje ook wat breder is, dan heb je ook wat meer steun, ideaal!
dyingbride- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 80D. En ik haal mijn bh's eigenlijk altijd bij de Hunkemoller. Alleen gister ben ik echt onwijs dom geweest. Ik zat met mijn oude maat in mijn hoofd en had ook 4 bh's gekocht van die maat. Bij 1 had ik het kaartje eraf getrokken en toen ik hem vanochtend aan deed dacht ik wat is hij klein. Toen keek ik naar mijn andere bh's en ja toen viel het kwartje.
Nu ga ik de andere 3 nog ruilen en vragen of deze eventueel ook nog terug mag. Heb hem gelijk weer uitgedaan en in de tas gedaan.
Nu ga ik de andere 3 nog ruilen en vragen of deze eventueel ook nog terug mag. Heb hem gelijk weer uitgedaan en in de tas gedaan.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
75B. Maar ik heb nog nooit een goede bh gevonden. Kakdingen vind ik het.
Gast- Gast
[quote="Pien"]
Nee, die mevrouw heeft voorgevormde tieten, dat is iets anders dan een voorgevormde bh
_Donnaa schreef:Pien schreef:Die is toch ook voorgevormd?smurfin22 schreef:knip
nope... ik heb hem aan en hij is niet voorgevormd! op het plaatje lijkt dat idd wel zo...
Nee, die mevrouw heeft voorgevormde tieten, dat is iets anders dan een voorgevormde bh
Gast- Gast
Giacomo, ik denk dat die foto zwaar bewerkt is want die BH is echt niet voorgevormd. Heb hem in handen gehad in de winkel.
Gast- Gast
Purple schreef:Giacomo, ik denk dat die foto zwaar bewerkt is want die BH is echt niet voorgevormd. Heb hem in handen gehad in de winkel.
Dat zegt ze toch ook...
Gast- Gast
Hier nog iemand met een grote maat, ik denk dat ik nu 75F oid heb. Maar dit hangt dus een beetje af van het merk/model. Meestal is winkelen een ramp, na stuk of 25 bh's passen mag ik hopen dat er een paar lekker zitten. Vaak heb ik wel wat bij de Livera (eigen merk) gevonden voor betaalbare prijs. Ik geef ook de voorkeur aan wat hoger sluitend, maar dan kom je vaak op die oude-wijven-bh's. Ik heb nu twee dezelfde bh's in een andere kleur (zwart en wit).
Mijn zusje juist omgedraaid, die is zo klein dat ze ook nauwelijks keuze heeft.
Mijn zusje juist omgedraaid, die is zo klein dat ze ook nauwelijks keuze heeft.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Janelie schreef:Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, heb niet het hele topic doorgespit, maar ik koop altijd bh's van het merk Freya (te koop bij o.a Livera). Ze zijn me soms wel iets te bloemig, maar ze zitten zo heerlijk. Lekker stevig (op sommige na) en blijven ook lang fijn zitten. Ik kom ook altijd gefrustreerd de Hunkemoller uit. Esprit vind ik veel te slap en al die andere merken daar ook in vergelijking met Freya. Ze zijn niet goedkoop(50-55 euro), maar ik was laatst zo blij. Ze waren in de uitverkoop bij Livera, 10 euro per stuk! Mijn borstjes werden daar heeeel blij van, net als mijn portemonnee.
Ik heb echt zo'n grafhekel aan het woord borstjes:O. Maar freya is een fijn en mooi merk ja! wel wat prijzig.. Maar je krijgt wel waar voor je geld. relax zeg dat ze in de uitverkoop waren!
Borstjes, dat doet me denken aan zo'n aflevering van SatC, dat zo'n kerel het steeds over de "tittywitty's' van Samantha heeft. En dan ze dan zegt: "This are my breast, not my tittywitty's!"
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jerry schreef:75D, maar het schijnt er niet zo uit te zien (volgens een collega, die zo'n gezicht trok " " toen ik zei dat ik D had )
+1
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
ik heb 80-85 D , wat ik nog steeds niet begrijp. Ik dacht dat cup C en D GROOT waren, maar nu ik D heb, vind ik het nog mierentietjes.
ik koop ze altijd bij de primark,zeeman en uitverkoop overal. die van de primark zitten best goed, van de zeeman niet altijd, maar vorige keer bij c&a gekocht maar die was al sneller vervormd dan die van de primark/zeeman. dusja het ligt maar net aan de bh denk ik.
ik koop ze altijd bij de primark,zeeman en uitverkoop overal. die van de primark zitten best goed, van de zeeman niet altijd, maar vorige keer bij c&a gekocht maar die was al sneller vervormd dan die van de primark/zeeman. dusja het ligt maar net aan de bh denk ik.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
75A of 75B. Zal wel weer A worden als ik wat ben afgevallen helaas. Zou graag groter willen hebben maarja..
Gast- Gast
shygirl87 schreef:ik heb 80-85 D , wat ik nog steeds niet begrijp. Ik dacht dat cup C en D GROOT waren, maar nu ik D heb, vind ik het nog mierentietjes.
Nou, ik heb ongeveer dezelfde maat en als ik die bh's zie denk ik steeds zijn ze echt zo groot?
Gast- Gast
Birgit schreef:shygirl87 schreef:ik heb 80-85 D , wat ik nog steeds niet begrijp. Ik dacht dat cup C en D GROOT waren, maar nu ik D heb, vind ik het nog mierentietjes.
Nou, ik heb ongeveer dezelfde maat en als ik die bh's zie denk ik steeds zijn ze echt zo groot?
ja raar he, maarja de bh's moeten natuurlijk wat groter zijn dan je borsten, omdat de bh om je borsten heen zit
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
+1Mari schreef:Jerry schreef:75D, maar het schijnt er niet zo uit te zien (volgens een collega, die zo'n gezicht trok " " toen ik zei dat ik D had )
+1
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Heb 75E...
Heb BH's van vele verschillende winkels/merken. After Eden vind ik een prettig merk, maar hoe ze zitten is echt afhankelijk van de collectie...
Vorige maand heb ik eindelijk DE BH gevonden, wel van Marie-Jo, wat helaas betekend dat ik die niet al te vaak kan kopen, rib uit je lijf
Heb BH's van vele verschillende winkels/merken. After Eden vind ik een prettig merk, maar hoe ze zitten is echt afhankelijk van de collectie...
Vorige maand heb ik eindelijk DE BH gevonden, wel van Marie-Jo, wat helaas betekend dat ik die niet al te vaak kan kopen, rib uit je lijf
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb maat 80G en moet ook vaak goed zoeken om iets te vinden. Inmiddels heb ik ontdekt dat ze bij Livera wel wat hebben en bij de Bijenkorf, maar ook bij lingeriespeciaalzaken. Zoek op internet naar 'grote cupmaten' en dan winkels in je buurt zoeken.
Gast- Gast
Ik heb sinds vorig jaar 26 januari, 75C, daarvoor altijd een A maatje en kon nooit leuke bh's vinden en altijd maar die half gare stomme kipfile's in mijn bh's en heerlijk met mooi weer hoef ik me niet meer te schamen als ik een bikini aan had. Tja ik voelde me niet prettig met mijn bh maat.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Net geleerd dat ik 80D/E heb.. En mijn borsten zijn in deze bh's veeeeeeel mooier, ben helemaal gelukkig..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Geen idee of het wat is wat ze er verkopen maar ik heb een site gevonden voor alle maten!
www.farfallina.nl
www.farfallina.nl
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik heb een b-cup, al zou ik soms wel wat voller willen zijn. Maar ik denk dat dit juist bij mijn (kleine) lichaam past, en groter onnatuurlijk uit zou zien..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
80C / 80D, een enkele keer 85C (ligt er dus aan hoe de omtrek dus uitvalt!)
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: