Wat voor BHmaat heb jij?
+45
loesje
Anker12
Blondie
Baby
Kaboutertje
Spring
Antibes
Linnie1985
sawasdee
minoessepoes
luenca
Mari
Sweety
dyingbride
patjuhhh
May
Error
Thunder
Raindrop
Arwyn
Mizz_S
Flippin' Bitch
Carmen
Janelie
TukTuk
VeryCherry
SuperGrover
Pien
smurfin22
Chocolate Cookie
Niekske
Phileine
Toet
Mida4you
Pannetoet
Tyrael
Cow
SnowWhite
CCC
Burn
Jeanette
Jerry
aniet
Blond
Roze Roos
49 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Wat voor BHmaat heb jij?
Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om wat "goedkopere" bh's te vinden. Heb 75FF(of 75G) en merk dat het zo moeilijk is om een leuke, mooie BH te kopen voor minder dan 60 euro.. Wellicht dat hier dames met tips zijn?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wat voor BHmaat heb jij?
Ik heb 75B.
Tja, ik kan ze overal vinden. Een vriendin van mij heeft maat 75E of 75F en die koopt altijd Marlies Dekkers.
Tja, ik kan ze overal vinden. Een vriendin van mij heeft maat 75E of 75F en die koopt altijd Marlies Dekkers.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 80 E en bestel ze bij whekamp,die van triumph zitten heel goed.
Laatst aangepast door aniet op ma 21 maa 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
75D, maar het schijnt er niet zo uit te zien (volgens een collega, die zo'n gezicht trok " " toen ik zei dat ik D had )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 75C, ik koop ze altijd bij de New Yorker. Leuke bh's, zitten fijn en blijven mooi.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
75F, ik koop ze altijd bij de Hunkemoller..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:75F, ik koop ze altijd bij de Hunkemoller..
Ik ben hier gisteren gefrustreeerd weer weg gegaan, man! Haha sorry! Maar snap niet dat er niet meer ingespeeld wordt op vrouwen met grote(re) borsten, kijkend op straat kan ik met zekerheid zeggen dat ik niet de enige met deze maat ben..
Roze Roos- Ratel
Ik heb ook 75F... Ik heb er laatst een bij de vero moda kunnen vinden en die zit heel goed! Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd naar de Bijenkorf ga en toch meer dan 60 euro uitgeef... Vind die van de Hunkemoller niet lekker zitten, heb er hier nog 1 liggen, zo stug en de bandjes doen gewoon pijn... Vind de vorm die de BH geeft ook niet geweldig na een paar keer dragen, gelukkig was het maar 20 euro...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Heb je trouwens niet last van je rug?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als ik een goede BH aan heb en weinig zonder BH( in pyjama etc) rond loop dan valt het wel mee, maar goed, dat houdt dus wel in dat ik minimaal 60 euro kwijt ben en meestal zijn het ook nog saai uitziende BH's. Marlies Dekkers vind ik niet fijn zitten.
Maar ik kan het wel aan mijn schouders/nek/rug merken als ik veel een slechte BH aan heb..
Maar ik kan het wel aan mijn schouders/nek/rug merken als ik veel een slechte BH aan heb..
Roze Roos- Ratel
75D, voorheen een 75F/FF
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben gezegend met een 70B
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik loop altijd de Hunkemoller in, en dan zeg ik: Ik moet het model Nadine hebben, en dan zoeken ze zo wat bij elkaar! En ik vind ze eigenlijk altijd wel goed zitten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb 70D en die maat is niet altijd te vinden in de winkels. Gelukkig kan ik er genoeg op internet vinden
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
SnowWhite schreef:75D, voorheen een 75F/FF
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Roze Roos- Ratel
Burn schreef:Ik loop altijd de Hunkemoller in, en dan zeg ik: Ik moet het model Nadine hebben, en dan zoeken ze zo wat bij elkaar! En ik vind ze eigenlijk altijd wel goed zitten..
Aah wellicht is dat het! Heb 2 BH's van de Hunkemoller, maar merk wel dat ik een stukje stevigheid mis..
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:SnowWhite schreef:75D, voorheen een 75F/FF
Borstverkleining, een jaar geleden
SnowWhite- Kletskop
Maar ik kocht toen ook merendeels mijn bh's bij de Hunkemoller.
SnowWhite- Kletskop
Wat houd Nadine dan in,Burn?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
SnowWhite schreef:Roze Roos schreef:SnowWhite schreef:75D, voorheen een 75F/FF
Borstverkleining, een jaar geleden
Aaah kijk! Is het je meegevallen? Waarom heb je de keuze gemaakt?
Roze Roos- Ratel
Ben ook wel benieuwd wat je redenen waren en hoe je er nu op terug kijkt. Zelf zou ik geen borstverkleining doen, het past bij me en ik ben er blij mee! Soms wel wat onhandig met blousejes ed. maja ach...
Heb je veel littekens eraan over gehouden als ik vragen mag?
Heb je veel littekens eraan over gehouden als ik vragen mag?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Vragen stellen mag gerust!
De reden is dat ik onwijs veel last van mijn rug en schouders had. Ik heb hier 7 jaar over nagedacht of ik het wel of niet ging doen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb nooit rechtop kunnen lopen, altijd een beetje krom. Dus dat moet ik mezelf nu gaan 'aanleren'.
Natuurlijk was het misschien wel iets dat bij mij hoorde, maar het gaf mij zoveel last dat ik voor mezelf geen andere keus meer had.
De operatie viel mij 100% mee. Het was ook de eerste keer dat ik werd geopereerd, maar ik was heel erg rustig, tot het moment mijn vriend weg moest en ik de klaar-maak-kamer (haha, geen idee hoe zoiets heet) in gereden werd. Daar werd alles nog eens rustig doorgenomen, infuus aangelegd en mijn borsten afgetekend.
Om 8.00u werd ik geopereerd en om 9.30u werd ik weer wakker in de verkoeverkamer. Ik had toen wel wat pijn, lag ook een beetje te ijlen.
Ik heb tot op de dag geen spijt gehad, alleen maar trots op de keuze die ik heb gemaakt.
Soms heb ik nog wel wat last van 'steken', maar dit was eigenlijk in de winter. Dit komt door het littekenweefsel dat reageert op de kou (sowieso reageren je borsten op de kou, maar met littekens is dat wat heftiger).
De littekens vallen ook mee. Ik moet nog steeds smeren met bio-oil, maar het valt heel erg mee (had het erger verwacht, vooral met sommige horror verhalen die ik op internet had gelezen).
Maar zolang je geen last heb van je rug, schouders en ze zitten niet in de weg, raad ik je het ook niet aan. Je moet zelf 100% achter je keuze staan!
De reden is dat ik onwijs veel last van mijn rug en schouders had. Ik heb hier 7 jaar over nagedacht of ik het wel of niet ging doen en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb nooit rechtop kunnen lopen, altijd een beetje krom. Dus dat moet ik mezelf nu gaan 'aanleren'.
Natuurlijk was het misschien wel iets dat bij mij hoorde, maar het gaf mij zoveel last dat ik voor mezelf geen andere keus meer had.
De operatie viel mij 100% mee. Het was ook de eerste keer dat ik werd geopereerd, maar ik was heel erg rustig, tot het moment mijn vriend weg moest en ik de klaar-maak-kamer (haha, geen idee hoe zoiets heet) in gereden werd. Daar werd alles nog eens rustig doorgenomen, infuus aangelegd en mijn borsten afgetekend.
Om 8.00u werd ik geopereerd en om 9.30u werd ik weer wakker in de verkoeverkamer. Ik had toen wel wat pijn, lag ook een beetje te ijlen.
Ik heb tot op de dag geen spijt gehad, alleen maar trots op de keuze die ik heb gemaakt.
Soms heb ik nog wel wat last van 'steken', maar dit was eigenlijk in de winter. Dit komt door het littekenweefsel dat reageert op de kou (sowieso reageren je borsten op de kou, maar met littekens is dat wat heftiger).
De littekens vallen ook mee. Ik moet nog steeds smeren met bio-oil, maar het valt heel erg mee (had het erger verwacht, vooral met sommige horror verhalen die ik op internet had gelezen).
Maar zolang je geen last heb van je rug, schouders en ze zitten niet in de weg, raad ik je het ook niet aan. Je moet zelf 100% achter je keuze staan!
SnowWhite- Kletskop
Ik heb er niet genoeg last van om er wat aan te doen, maar soms overweeg ik het wel... Fijn dat het zo meegevallen is!!
Roze Roos- Ratel
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: