Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor BHmaat heb jij?

+45
loesje
Anker12
Blondie
Baby
Kaboutertje
Spring
Antibes
Linnie1985
sawasdee
minoessepoes
luenca
Mari
Sweety
dyingbride
patjuhhh
May
Error
Thunder
Raindrop
Arwyn
Mizz_S
Flippin' Bitch
Carmen
Janelie
TukTuk
VeryCherry
SuperGrover
Pien
smurfin22
Chocolate Cookie
Niekske
Phileine
Toet
Mida4you
Pannetoet
Tyrael
Cow
SnowWhite
CCC
Burn
Jeanette
Jerry
aniet
Blond
Roze Roos
49 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor BHmaat heb jij?  - Pagina 3 Empty Re: Wat voor BHmaat heb jij?

Bericht  smurfin22 di 22 maa 2011 - 2:52

Ik heb 85 D/E
Meestal haal ik mijn bh's bij de wehkamp of de hema. Bij mij is meer het probleem dat ik voorgevormd niet fijn vind.
Hebben mensen nog tips waar niet voorgevormde bh's in mijn maat kan krijgen die ook stevig zijn?
smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien di 22 maa 2011 - 2:53

een hele tijd terug heb ik een bh-meet-pas-shop middag gehad. ik had mijn laatste fijn zittende bh kapot, de beugel was geknapt.... ik moest dus echt nieuwe hebben!

ik ben naar 3 lingeriewinkels geweest, bij alle drie om hulp gevraagd. mijn eigen bh die ik toen aanhad was een 80D. volgens alle 3 zat die goed maar.... moest het toch net wat anders zijn omdat ik deze al wat langer had was die een beetje uit model en eigenlijk was de cup net iets te klein!
- livera - 75 E
- hunkemoller - 85C
- een lingerieboetiek waar ik de naam niet van weet 80E

uiteindelijk wist ik dus niet meer wat ik moest doen, het zat allemaal wel lekker maar ik had niet het idee dat ze echt supergoed zaten. ik ben toen op een dag naar de grote stad gegaan, ben een V en D ingegaan en ben daar zelf gaan passen. heb alle 3 de maten geprobeerd maar bij de eerste maat (75E) had ik ruimte in de cup over waardoor de stof ging plooien, bij de tweede (85C) werd mn borst afgeplet en kreeg ik van die kwabjes over de rand heen maar de omtrek was te wijd waardoor hij helemaal ging open staan onderaan, en de derde had ik het gevoel dat hij niet stevig was... dat het alsnog alle kanten op kon gaan.

toen toch nog mijn eigen maat gepakt (80D) en die zat gewoon gelijk lekker en goed!! zo zie je maar weer, zelfs lingeriezaken kunnen er toch behoorlijk naast zitten!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien di 22 maa 2011 - 3:06

smurfin22 schreef:Ik heb 85 D/E
Hebben mensen nog tips waar niet voorgevormde bh's in mijn maat kan krijgen die ook stevig zijn?

Wat voor BHmaat heb jij?  - Pagina 3 90900_e3ddddD_1

ik heb tegenwoordig deze van de hunkemoller, hou ook niet van voorgevormd en deze zit echt super en stevig!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 3:33

Pien schreef:een hele tijd terug heb ik een bh-meet-pas-shop middag gehad. ik had mijn laatste fijn zittende bh kapot, de beugel was geknapt.... ik moest dus echt nieuwe hebben!

ik ben naar 3 lingeriewinkels geweest, bij alle drie om hulp gevraagd. mijn eigen bh die ik toen aanhad was een 80D. volgens alle 3 zat die goed maar.... moest het toch net wat anders zijn omdat ik deze al wat langer had was die een beetje uit model en eigenlijk was de cup net iets te klein!
- livera - 75 E
- hunkemoller - 85C
- een lingerieboetiek waar ik de naam niet van weet 80E

uiteindelijk wist ik dus niet meer wat ik moest doen, het zat allemaal wel lekker maar ik had niet het idee dat ze echt supergoed zaten. ik ben toen op een dag naar de grote stad gegaan, ben een V en D ingegaan en ben daar zelf gaan passen. heb alle 3 de maten geprobeerd maar bij de eerste maat (75E) had ik ruimte in de cup over waardoor de stof ging plooien, bij de tweede (85C) werd mn borst afgeplet en kreeg ik van die kwabjes over de rand heen maar de omtrek was te wijd waardoor hij helemaal ging open staan onderaan, en de derde had ik het gevoel dat hij niet stevig was... dat het alsnog alle kanten op kon gaan.

toen toch nog mijn eigen maat gepakt (80D) en die zat gewoon gelijk lekker en goed!! zo zie je maar weer, zelfs lingeriezaken kunnen er toch behoorlijk naast zitten!

Zoiets heb ik ook een keer gehad.
Ik vraag nooit om advies bij bh's passen maar dacht, omdat ik had gehoord dat 80% van de vrouwen een verkeerde bh-maat draagt, laat ik eens iemand die er verstand van heeft, vragen om advies.

Ik had 'n bh van de hunkemoller, maar die was inmiddels zo oud en versleten, dus ik op naar een nieuwe: zelfde model, andere kleur. Gepast in mijn maat, toen zei de mw die me hielp dat die echt te klein was en dat ik een e moest passen. Toen had ik die gepast (véél te groot) en deed de D weer aan. Vervolgens keek ze weer en zei ze 'ja, dit is echt veel beter'. Toen ik zei dat dat niet de E, maar de D was, wist ze niet meer zo goed wat ze moest zeggen... Vaag
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover di 22 maa 2011 - 3:34

Tyrael schreef:
Smikkell schreef:Reageren alleen damen met grote/grotere maten in een topic als deze, of ligt het gemiddelde hier zo hoog?

70D is helemaal niet zo groot hoor nerd
Wel als je bedenkt dat ik slechts een 70A heb...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 3:34

Pien schreef:

ik heb tegenwoordig deze van de hunkemoller, hou ook niet van voorgevormd en deze zit echt super en stevig!
Die is toch ook voorgevormd?

Gast
Gast

Bericht  Tyrael di 22 maa 2011 - 3:36

SuperGrover schreef:
Tyrael schreef:
Smikkell schreef:Reageren alleen damen met grote/grotere maten in een topic als deze, of ligt het gemiddelde hier zo hoog?

70D is helemaal niet zo groot hoor nerd
Wel als je bedenkt dat ik slechts een 70A heb...

Ja ok, in vergelijking daarmee misschien wel, maar als je mij ziet zou je niet denken zo wat een grote memmen.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  SuperGrover di 22 maa 2011 - 3:51

Hmmh, maar wat zou jij dan denken als jij mij zou zien... laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry di 22 maa 2011 - 3:54

Jeanette schreef:Ik heb 75C, ik koop ze altijd bij de New Yorker. Leuke bh's, zitten fijn en blijven mooi.

+1 Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk di 22 maa 2011 - 3:55

SuperGrover schreef:Hmmh, maar wat zou jij dan denken als jij mij zou zien... laughcry

Ik heb ook maar een klein maatje! 80AA/80A Sad Maarja laten vergroten vind ik zonde van het geld en te groot risico.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Tyrael di 22 maa 2011 - 4:02

SuperGrover schreef:Hmmh, maar wat zou jij dan denken als jij mij zou zien... laughcry

Niets verkeerds. Ik vind kleine(re) borsten niet lelijk, grote(re) ook niet. Maar dat bedoelde ik ook niet te zeggen met mijn opmerking Wink.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Bericht  SuperGrover di 22 maa 2011 - 4:07

Tyrael schreef:

Niets verkeerds. Ik vind kleine(re) borsten niet lelijk, grote(re) ook niet. Maar dat bedoelde ik ook niet te zeggen met mijn opmerking Wink.
Nee snap ik wel, hoor smile Maar als ik zou denken bij jouw cup D dat dat reuze meevalt, dan zou jij in die redenering haast wel moeten denken: goh, die jongen heeft lang haar laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Tyrael di 22 maa 2011 - 4:16

SuperGrover schreef:
Tyrael schreef:

Nee snap ik wel, hoor smile Maar als ik zou denken bij jouw cup D dat dat reuze meevalt, dan zou jij in die redenering haast wel moeten denken: goh, die jongen heeft lang haar laughcry

Nou denk het niet hoor. Maar ik bedoel dus te zeggen dat een D cup niet per se uit hoeft te zien als een D (alsof alle D cups er het zelfde uitzien haha). Maar omdat mijn omvang maar 70 is, valt die D uiteindelijk wel mee zeg maar.
Edit: warrige redenering inderdaad als je het van jouw kant bekijkt haha, maar zo bedoel ik het uiteraard helemaal niet!
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Bericht  Janelie di 22 maa 2011 - 4:32

Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, heb niet het hele topic doorgespit, maar ik koop altijd bh's van het merk Freya (te koop bij o.a Livera). Ze zijn me soms wel iets te bloemig, maar ze zitten zo heerlijk. Lekker stevig (op sommige na) en blijven ook lang fijn zitten. Ik kom ook altijd gefrustreerd de Hunkemoller uit. Esprit vind ik veel te slap en al die andere merken daar ook in vergelijking met Freya. Ze zijn niet goedkoop(50-55 euro), maar ik was laatst zo blij. Ze waren in de uitverkoop bij Livera, 10 euro per stuk! I love you Mijn borstjes werden daar heeeel blij van, net als mijn portemonnee.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:35

.

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:36

Nou, ik vind mijn borsten nu niks groter dan toen ik A had, alleen zit het echt heel vreemd als ik nu een A cup aantrek.. angel

Gast
Gast

Bericht  Carmen di 22 maa 2011 - 4:37

Ik heb 75AA en ik háát bh's kopen. Ik had eerst een favo merk bij Otto, maar die zijn er grotendeels uit ofzo, dus nu weet ik niet meer waar ik ze moet kopen laughcry
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Burn di 22 maa 2011 - 4:38

n
_Donnaa schreef:
Pien schreef:

Nee, deze is niet voorgevormd en zitten heerlijk! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:45

Burn schreef:

Dan ga ik m`n ogen maar weer eens na laten kijken..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 5:26

_Donnaa schreef:
Burn schreef:

+1

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 22 maa 2011 - 5:45

Tesita schreef:Ik geloof meteen dat grote maten lastig te vinden zijn. Hele kleine maten ook... Jammer dat er zo weinig is voor de 'niet gemiddelde' vrouw eigenlijk. Ik heb zelf 70A/75A en zelfs in die maat is het soms al lastig om beha's te vinden. Maar misschien komt dat ook omdat ik eigenlijk net een tussenmaatje heb...
Enneh... ik vind D ook al enorm eigenlijk hoor.... Embarassed Dat krijg je nou eenmaal als je met je eigen erwtjes vergelijkt, haha.
Oh dat heb ik ook, soms is 70A echt te klein, en 75A veel te groot...

En wat ik ook niet snap, bij echt heel veel winkels hebben ze maten 70/75A niet met push-up. Ik denk dan, hallo, je ziet toch dat hier nog wel wat in kan laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:12

Janelie schreef:Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, heb niet het hele topic doorgespit, maar ik koop altijd bh's van het merk Freya (te koop bij o.a Livera). Ze zijn me soms wel iets te bloemig, maar ze zitten zo heerlijk. Lekker stevig (op sommige na) en blijven ook lang fijn zitten. Ik kom ook altijd gefrustreerd de Hunkemoller uit. Esprit vind ik veel te slap en al die andere merken daar ook in vergelijking met Freya. Ze zijn niet goedkoop(50-55 euro), maar ik was laatst zo blij. Ze waren in de uitverkoop bij Livera, 10 euro per stuk! I love you Mijn borstjes werden daar heeeel blij van, net als mijn portemonnee.

Ik heb echt zo'n grafhekel aan het woord borstjes:O. Maar freya is een fijn en mooi merk ja! wel wat prijzig.. Maar je krijgt wel waar voor je geld. relax zeg dat ze in de uitverkoop waren!

Gast
Gast

Bericht  Burn di 22 maa 2011 - 6:21

_Donnaa schreef:
Burn schreef:

Als het moet kan ik wel een foto voor je maken als ik hem niet aan heb.. Kun je het zien! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:26

Burn schreef:
_Donnaa schreef:
Burn schreef:

Als het moet kan ik wel een foto voor je maken als ik hem niet aan heb.. Kun je het zien! Wink
Ik geloof het zo ook wel, maar de niet voorgevormde BH's die ik ken zien er heel anders uit..

Gast
Gast

Bericht  Pien di 22 maa 2011 - 6:28

[quote="_Donnaa"]
Pien schreef:
smurfin22 schreef:knip

nope... ik heb hem aan en hij is niet voorgevormd! op het plaatje lijkt dat idd wel zo...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: