Dagcafé
+20
Lotus
Feline
Burn
Roze Roos
Qiara
Zwoesj
Try
May
Kabouter
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Pien
VeryCherry
Moezie
Cheesegirl
Snoes
Blond
Zwerver
silly-one
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Moeilijk Try..ik weet niet hoe belangrijk het in de stad wonen voor je is en hoeveel je gebruik maakt van het OV. Ik denk dat ik uiteindelijk zou kiezen voor anti-kraak. Het scheelt je gewoon toch wel veel geld. Maar da moet je er wel gewoon veilig naar toe kunnen fietsen en niet door enge/gevaarlijke stukken moeten rijden.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:chja moest vanochtend redelijk veel meenemen en in de haast vergeten achja dan heb ik vanavond weer wat lekkers voor de tv. En ben je nu dan gezonder aan het eten om af te vallen of zomaar?
Ik eet nu ook echt super de luxe gezond om af te vallen.. en sport zowiezo al 3 x per week een uur zumba!
Ah maar dat is nog beter voor de tv, pak je niet zo gauw wat snoep voor voor de tv
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Theedoosje schreef:loontjes-power schreef:Dan baal je he Lily.. Druiven kan ik ook eens meenemen.
Ja wil echt alleen nog maar gezonde dingetjes eten... Zodat ik in de zomer trots op mezelf kan zijn
Heel goed van je
Dank je
Moezie- Kletskop
Haihai ik ben er ook weer, na eindelijk gedouched te hebben
zit nu heeeeeerlijk in de tuin. Ohh van mij mag het voor altijd zo blijven (of nog warmer)
zit nu heeeeeerlijk in de tuin. Ohh van mij mag het voor altijd zo blijven (of nog warmer)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Alex schreef:Wat is het rustig! Zit iedereen in het zonnetje?
dat viel mij ook al op.
Gast- Gast
Ik vind het nu wel leuk om in de stad te gaan wonen, ik woon al heel mn leven in N'gein namelijk. Maarja, het is het geld-dilemma waar ik voornamelijk mee zit. Ik woon nu ook antikraak in N'gein maar dat was 1 minuut van het bus- en tramstation dus dat was een goed compromis.Kabouter schreef:Moeilijk Try..ik weet niet hoe belangrijk het in de stad wonen voor je is en hoeveel je gebruik maakt van het OV. Ik denk dat ik uiteindelijk zou kiezen voor anti-kraak. Het scheelt je gewoon toch wel veel geld. Maar da moet je er wel gewoon veilig naar toe kunnen fietsen en niet door enge/gevaarlijke stukken moeten rijden.
Ik denk dat als ik vanavond word gekozen die kamer kies (mits het er een beetje goed uit ziet) en anders toch voor die antikraak woning ga.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Gevangen op kantoor...grmbl. Wel Collega richting etos, apotheek en intertoys gestuurd. Heel lange lijst bij etos, dus hoop dat t goed gaat.
Gast- Gast
Nope ik zit nog altijd braaf achter mijn bureau op kantoor
Moezie- Kletskop
Ik heb, zeer waarschijnlijk, een nieuwe baan. Donderdagochtend nog 1 gesprek, als het klikt, mag ik waarschijnlijk aan de slag.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik heb, zeer waarschijnlijk, een nieuwe baan. Donderdagochtend nog 1 gesprek, als het klikt, mag ik waarschijnlijk aan de slag.
ooh wat goed! wat precies?
Chocolate Cookie- Ratel
Ik miste ook al iedereen.
TRy> ik ben benieuwd of de kamer wat is.
Isabella> spannend!
TRy> ik ben benieuwd of de kamer wat is.
Isabella> spannend!
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik heb, zeer waarschijnlijk, een nieuwe baan. Donderdagochtend nog 1 gesprek, als het klikt, mag ik waarschijnlijk aan de slag.
Spannend! ik duim voor je
Moezie- Kletskop
Was er al een plek vrij gekomen Isabella?
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Was er al een plek vrij gekomen Isabella?
Ja, ik denk dat die er al was, maar dat hij wou nadenken waar die mij het liefste wilde hebben. Dit is 15 minuten fietsen of 24 minuten met OV.
Gast- Gast
Isabella schreef:Kabouter schreef:Was er al een plek vrij gekomen Isabella?
Ja, ik denk dat die er al was, maar dat hij wou nadenken waar die mij het liefste wilde hebben. Dit is 15 minuten fietsen of 24 minuten met OV.
Super fijn! En heerlijk ook dat het zo dichtbij is. Dan hoeft die 2de auto niet eens . Voor hoeveel uur is het?
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Isabella schreef:Kabouter schreef:Was er al een plek vrij gekomen Isabella?
Super fijn! En heerlijk ook dat het zo dichtbij is. Dan hoeft die 2de auto niet eens . Voor hoeveel uur is het?
Haha nee inderdaad, dat is helemaal relaxed dan, dan houden we ook meer geld over. Het is in principe voor 24u.
Gast- Gast
Nee, was even bezig voor het onderzoek op het werk. Ziek, maar kan het niet laten om even iets nuttigs te doen...Lily schreef:Alex schreef:Wat is het rustig! Zit iedereen in het zonnetje?
dat viel mij ook al op.
Gast- Gast
Potverdikkie, ik had een reactie getypt en die is nu weg (internet doet gek)
Anyway, Lieverd, ik vind dit echt heel erg fijn voor je! Is dit die topbaan waar je laatst over vertelde? Ben blij voor je!
Ik heb sowieso een huisje OF een (op papier leuke) kamer in Utrecht waar ik vanavond ga hospiteren, en als ze me niet kiezen dan een anti-kraak woning in N'gein. Het heeft beiden voors en tegens dus denk dat ik sowieso blij ben met wat het wordt
Anyway, Lieverd, ik vind dit echt heel erg fijn voor je! Is dit die topbaan waar je laatst over vertelde? Ben blij voor je!
Ik heb sowieso een huisje OF een (op papier leuke) kamer in Utrecht waar ik vanavond ga hospiteren, en als ze me niet kiezen dan een anti-kraak woning in N'gein. Het heeft beiden voors en tegens dus denk dat ik sowieso blij ben met wat het wordt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Klinkt goed Isabella.
Ik ga even lekker in de zon zitten met mijn leeswerk voor stage. Heb ik vandaag toch nog iets gedaan.
Fijne dag nog allemaal!
Ik ga even lekker in de zon zitten met mijn leeswerk voor stage. Heb ik vandaag toch nog iets gedaan.
Fijne dag nog allemaal!
Kabouter- Kletskop
Spannend Isabella! Ga voor je duimen
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40