Dagcafé
+20
Lotus
Feline
Burn
Roze Roos
Qiara
Zwoesj
Try
May
Kabouter
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Pien
VeryCherry
Moezie
Cheesegirl
Snoes
Blond
Zwerver
silly-one
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik heb vanavond weer een uur geskeelerd:)
Ben echt blij en zelf een beetje trots op mij zelf dat ik weer sportief bezig ben!
Ben echt blij en zelf een beetje trots op mij zelf dat ik weer sportief bezig ben!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Trusten Alex!
Elsje> super joh!
Ik ben even een tevredenheidsonderzoek aan het in vullen voor het werk....pff veel vragen...
Elsje> super joh!
Ik ben even een tevredenheidsonderzoek aan het in vullen voor het werk....pff veel vragen...
Gast- Gast
Hoe was de vergadering TD?
Hallo allemaal trouwens, ik ben weer terug van het hospiteren (al wat langer hoor, net geskypt met mijn vriend) en op zich was het wel leuk, het is een huis waar ik wel zou willen wonen maar ze hadden 35 (!!) meiden uitgenodigd dus de kans is klein. Ik hoor het voor 12 uur als ik het ben geworden.. We'll see..
Hallo allemaal trouwens, ik ben weer terug van het hospiteren (al wat langer hoor, net geskypt met mijn vriend) en op zich was het wel leuk, het is een huis waar ik wel zou willen wonen maar ze hadden 35 (!!) meiden uitgenodigd dus de kans is klein. Ik hoor het voor 12 uur als ik het ben geworden.. We'll see..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Hoe was de vergadering TD?
Het was erg gezellig whaha Het was een leuke vergadering dus viel allemaal mee.
EN jeetje zoveel mensen Ik ga duimen voor je. Wat was je indruk?
Gast- Gast
Gelukkig maarTheedoosje schreef:
Het was erg gezellig whaha Het was een leuke vergadering dus viel allemaal mee.
EN jeetje zoveel mensen Ik ga duimen voor je. Wat was je indruk?
Ja, veel he? Ik was er zelf een beetje door van de leg maar ik vond de meiden die er al wonen erg leuk, heb ook nog eventjes gekletst met een van hun. Tijdens het voorstelrondje stotterde ik een beetje, kwam niet super uit mijn woorden maar heb wel ong gezegd wat ik wilde zeggen, en ze moesten ook wel een beetje lachen om wat ik zei (dat rugby geen harde sport is, maar dat ik niet het goede voorbeeld daarvan ben omdat ik mn been heb gebroken bijvoorbeeld).. De klik was er op zich wel, en de kamers zijn klein maar groot genoeg. Ik ben natuurlijk iets heeeeeeeeeeeel groots gewend dus moet gewoon 'wennen'.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try> Fijn dat je wel je dingen hebt kunnen zeggen en je een soort van ijs hebt gebroken Nog 50 min (of minder )
Gast- Gast
Ik ben er ook nog heel even maar ben wel wat traag haha!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: