Dagcafé
+20
Lotus
Feline
Burn
Roze Roos
Qiara
Zwoesj
Try
May
Kabouter
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Pien
VeryCherry
Moezie
Cheesegirl
Snoes
Blond
Zwerver
silly-one
24 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:mijn vriend is morgen vrij en hij gaat lekker achter de tegels e.d. proberen schoon te krijgen (ziet er mooi uit voor onze meeting op 16 april
yeah!! Lieve vriend
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily schreef:mijn vriend is morgen vrij en hij gaat lekker achter de tegels e.d. proberen schoon te krijgen (ziet er mooi uit voor onze meeting op 16 april
yeah!! Lieve vriend
ja ik zei al dat de meeting misschien in de namiddag was en hij zei van ik vind het best en dan kunnen ze misschien wel mee eten enzo maar dan moeten jullie wel wachten tot ik thuis ben anders heb ik niks te eten haha
Gast- Gast
Ik ben er weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
haha zal ie blij mee zijn :p ik moest wel al een stuk brownie bewaren. Maare we zijn niet met zoveel als de vorige keer he?!
Gast- Gast
Zeg, open eens een topic over jullie meeting, voordat jullie alle ins en outs hier gaan bespreken? Anders zet ik het op Twitter.
Gast- Gast
Ach, gaan wij het tot uitgebreid hebben over vlg week? Wat doe je aan?Alex schreef:Zeg, open eens een topic over jullie meeting, voordat jullie alle ins en outs hier gaan bespreken? Anders zet ik het op Twitter.
Gast- Gast
Je mag ook best komen hoorAlex schreef:Zeg, open eens een topic over jullie meeting, voordat jullie alle ins en outs hier gaan bespreken? Anders zet ik het op Twitter.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Zeg, open eens een topic over jullie meeting, voordat jullie alle ins en outs hier gaan bespreken? Anders zet ik het op Twitter.
Zet maar op twitter
En we hebben inderdaad al een topic
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ach, gaan wij het tot uitgebreid hebben over vlg week? Wat doe je aan?Alex schreef:Zeg, open eens een topic over jullie meeting, voordat jullie alle ins en outs hier gaan bespreken? Anders zet ik het op Twitter.
jaa leuk leuk. Vertel. Wat doe je aan
Gast- Gast
Ik weet niet of iedereen zich al heeft aangemeld.Lily schreef:haha zal ie blij mee zijn :p ik moest wel al een stuk brownie bewaren. Maare we zijn niet met zoveel als de vorige keer he?!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Kijk, ik maakte die opmerking natuurlijk alleen om dat soort reacties ('jij mag ook wel komen') uit te lokken
Pfff, ik heb nog geen idee wat ik aan doe volgende week. Wat doe jij aan, PM?
Gast- Gast
Alex schreef:Kijk, ik maakte die opmerking natuurlijk alleen om dat soort reacties ('jij mag ook wel komen') uit te lokken
haha muts Meld je maar gauw aan dan in het topic bij vriendin gezocht
Gast- Gast
Ja, ik heb het stapeltje shirts eens omgedraaid, zodat ik ook de onderste eens pak en draag.
Waarom zitten jullie niet in de zon?
Ik kom net binnen van een hele ochtend boodschappen doen. Fijn weertje buiten!!
Gast- Gast
Hahaha... iets wat past ben ik tegenwoordig al blij meeAlex schreef:Kijk, ik maakte die opmerking natuurlijk alleen om dat soort reacties ('jij mag ook wel komen') uit te lokken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik heb het stapeltje shirts eens omgedraaid, zodat ik ook de onderste eens pak en draag.
Sommige mensen moeten werken
Goed dat je boodschappen hebt gedaan! Voelde je je goed?
Gast- Gast
Lily schreef:hebben jullie ook een meeting of gaan jullie ergens heen, ... ?
Ik ga PM opzoeken op het eiland
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hahaha... iets wat past ben ik tegenwoordig al blij meeAlex schreef:Kijk, ik maakte die opmerking natuurlijk alleen om dat soort reacties ('jij mag ook wel komen') uit te lokken
Even naar de Hema?
Gast- Gast
Ik ben nu niiet in de zon omdat ik net boodschappen gedaan heb en even op de bank wilde hangen. Ik wil wel nog naar buiten denk ik vandaag.
Gast- Gast
Alex schreef:Lily schreef:hebben jullie ook een meeting of gaan jullie ergens heen, ... ?
Dit klinkt heel spannend Alsof ze op een onbewoond eiland woont of zo
Gast- Gast
Alex schreef:Lily schreef:hebben jullie ook een meeting of gaan jullie ergens heen, ... ?
wat leuk en het is buiten inderdaad mooi weer maar ook ik ben aan het werk Misschien dat als m`n baas er dadelijk is dat ik ff buiten ga zitten.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: