zo ontzettend moe
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
zo ontzettend moe
Hey meiden
Ik ben nu 17 weken zwanger en sinds 2 weken zo ontzettend moe. Ik hou het gewoon niet vol op me werk, echt heel vervelend.
Ik moet volgende week op controle dus ga het wel aangeven. En eet me scheel aan ijzerrijke producten,maar tot nu toe zo ontzettend moe.
Wie heeft die ook gehad en heeft een goede tip?
Ik ben nu 17 weken zwanger en sinds 2 weken zo ontzettend moe. Ik hou het gewoon niet vol op me werk, echt heel vervelend.
Ik moet volgende week op controle dus ga het wel aangeven. En eet me scheel aan ijzerrijke producten,maar tot nu toe zo ontzettend moe.
Wie heeft die ook gehad en heeft een goede tip?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: zo ontzettend moe
Nou, geen tip maar ik herken het gevoel, heb het vanaf 6 weken tot ongeveer 16/17 weken gehad. Ik was zo enorm moe, dat ik mijn hoofd wel in mijn bord met avondeten kon leggen, dan kon ik zo slapen. Ik denk dat je er gewoon aan toe moet geven en idd. even je bloedwaardes laten controleren. Sterkte!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: zo ontzettend moe
Denk er wel aan dat je geen melk of zwarte thee drinkt bij het eten, want dat werkt de ijzeropname weer tegen. Verder is het soms helaas niet genoeg om een ijzerrijk dieet te volgen en heb je echt ijzersupplementen nodig die voorgeschreven worden. Laat dus zeker even je HB checken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zo ontzettend moe...
» Zo ontzettend boos!
» Zo ontzettend blij!!
» Ontzettend overstuur huilen
» Zo ontzettend zielig (vond ik dan) vanavond...
» Zo ontzettend boos!
» Zo ontzettend blij!!
» Ontzettend overstuur huilen
» Zo ontzettend zielig (vond ik dan) vanavond...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: