Zo ontzettend zielig (vond ik dan) vanavond...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo ontzettend zielig (vond ik dan) vanavond...
N is echt eenkenning tot en met, niets of niemand is goed alleen mama. We moesten vanavond naar het afscheid van de oma van mijn man en mijn vader ( die ze ook niet veel ziet) kwam met zijn vriendin oppassen, er was helaas verder niemand die ze beter kent die kon oppassen. Ze moest eigenlijk al helemaal niets van ze hebben, heel sneu ook voor hen.
Maar nu blijkt dat ze echt totaal overstuur geweest is, ze heeft haar flesje bijna niet op omdat ze zo aan het huilen is geweest. Ik vond dat zo zielig toen ik het hoorde. Mijn vader vertelde dat ze ook continue naar de deur keek en dat het net leek of ze mij aan het zoeken was.
Het kon echt niet anders helaas maar ik vond het zo sneu. Omdat ze zo weinig gedronken heeft maak ik haar strakjes wakker voor nog een flesje maar ik vond het zo zielig.
Zo ontzettend eenkennig ken ik haar helemaal niet. En huilerig en overstuur al helemaal niet.
Zo dat lucht ff op.. voel me er echt vervelend door. Het meisje is helemaal overstuur in slaap gevallen.
Maar nu blijkt dat ze echt totaal overstuur geweest is, ze heeft haar flesje bijna niet op omdat ze zo aan het huilen is geweest. Ik vond dat zo zielig toen ik het hoorde. Mijn vader vertelde dat ze ook continue naar de deur keek en dat het net leek of ze mij aan het zoeken was.
Het kon echt niet anders helaas maar ik vond het zo sneu. Omdat ze zo weinig gedronken heeft maak ik haar strakjes wakker voor nog een flesje maar ik vond het zo zielig.
Zo ontzettend eenkennig ken ik haar helemaal niet. En huilerig en overstuur al helemaal niet.
Zo dat lucht ff op.. voel me er echt vervelend door. Het meisje is helemaal overstuur in slaap gevallen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zo ontzettend zielig (vond ik dan) vanavond...
Ach gos, wat sneu zeg. Kan me voorstellen dat je je er rot over voelt, ondanks dat je er geen keuze in had.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wat zielig maaar even goed knuffelen zo
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat zielig printje. Wat een rotgevoel kan je dat dan geven hè?!
Ik voel het gevoel zelf nu al helemaal. Idd maar extra knuffelen.
Ik voel het gevoel zelf nu al helemaal. Idd maar extra knuffelen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ja ik hoorde het dus en ik vond het zo ontzettend sneu. Ondanks dat ik weet dat er ff geen andere oplossing was vind ik het erg vervelend voor haar maar ook voor mijn vader.
Dadelijk nog maar een flesje en dan krijgt ze een hele dikke knuffel erbij.
Dadelijk nog maar een flesje en dan krijgt ze een hele dikke knuffel erbij.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» zo ontzettend moe
» Zo ontzettend moe...
» Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?
» Wat zielig :(
» Wat ontzettend ellendig is dit :-(...
» Zo ontzettend moe...
» Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?
» Wat zielig :(
» Wat ontzettend ellendig is dit :-(...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: