Van de zomer...
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Van de zomer...
Ostara schreef:Ik ken veel mensen die het niet waarderen dat katten in hun tuin poepen. En er zijn ook redelijk wat mensen met een vijver die erg veel van hun vissen houden die katten wel wat aan kunnen doen. Nee, die risico's wil ik niet lopen.
Onze kat zal vast wel eens in de tuin van een ander schijten (hoewel hier alles afgesloten is met schuttingen), maar dat doen andermans katten ook bij ons. Tja...dan kan je je wel over alles druk gaan maken hoor. Kijk, als ze het nou lekker open en bloot laten liggen oké. Maar katten zijn heel netjes en graven hun poep gewoon onder. Ik vind dat katten gewoon lekker naar buiten moeten kunnen.
Gast- Gast
Ik vind het anders ook niet fris om in de poep van andermans katten te graaien als ik de tuin aan het doen ben...
Maar goed, zoals iedereen heeft kunnen lezen gaan ze deze zomer gewoon naar buiten en zal ik me eroverheen moeten zetten.
Maar goed, zoals iedereen heeft kunnen lezen gaan ze deze zomer gewoon naar buiten en zal ik me eroverheen moeten zetten.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ostara schreef:Ik ken veel mensen die het niet waarderen dat katten in hun tuin poepen. En er zijn ook redelijk wat mensen met een vijver die erg veel van hun vissen houden die katten wel wat aan kunnen doen. Nee, die risico's wil ik niet lopen.
Onze kat zal vast wel eens in de tuin van een ander schijten (hoewel hier alles afgesloten is met schuttingen), maar dat doen andermans katten ook bij ons. Tja...dan kan je je wel over alles druk gaan maken hoor. Kijk, als ze het nou lekker open en bloot laten liggen oké. Maar katten zijn heel netjes en graven hun poep gewoon onder. Ik vind dat katten gewoon lekker naar buiten moeten kunnen.
Speelt jou zoontje nooit in de zandbak in een speeltuin?
Je kan je tuin ook heel goed afsluiten maak rond je schutting een soort van afkapping met gaas in een hoek van 45 graden en de gemiddelde kat komt er niet meer uit. Waarom moeten katten altijd naar buiten?? Honden kunnen we niet buiten laten zitten omdat dat asociaal is terwijl veel honden van oorsprong ook jagers zijn. Is het een "gewone" kat moet een kat ineens naar buiten kunnen en is het zielig als je hem binnen houd. Is het een raskat ben je gek als je die op straat laat lopen. Ben ik nou gek dat dat niet logisch is. Katten bezorgen mensen gewoon overlast, ze poepen in de tuin en ze begraven het misschien wel netjes alleen ik moet er niet aan denken om in de tuin aan het werk te zijn en lekker op de kattenschijt te stuiten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
@ Fairytale: Dat hebben we ook al geprobeerd. Het eerste jaar dat we hier woonde.
En we hebben beide kanten ook al helemaal behangen gehad met bloembakken...
En we hebben beide kanten ook al helemaal behangen gehad met bloembakken...
Gast- Gast
Maar als je toch een gedeelte hebt waar het wel kan? ook al is dat in de zon dan maak je toch een afdakje. Ik zou er gewoon niet aan moeten denken dat de katten op straat lopen. Hoeveel katten belanden er wel niet onder de auto. Sinds dit forum geloof ik al een keer of 3 gelezen dat er een kat aangereden was. Ik zou echt alle opties nog eens nagaan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Echt...geloof me... We hebben zelfs geinformeerd bij de dierenarts.
En we kunnen wel een hok met een afdak maken maar dan moeten we gewoon 1 deel van de tuin helemaal aftimmeren.
We hebben geen flauwe tuin maar dat gaat ook weer niet passen.
We wonen op een hoek en van 2 kanten staat de zon de hele dag op die hoek waar een hok eventueel zou kunnen.
En we kunnen wel een hok met een afdak maken maar dan moeten we gewoon 1 deel van de tuin helemaal aftimmeren.
We hebben geen flauwe tuin maar dat gaat ook weer niet passen.
We wonen op een hoek en van 2 kanten staat de zon de hele dag op die hoek waar een hok eventueel zou kunnen.
Gast- Gast
Kijk eens op het kattenforum van kattenplaza. Daar zitten bijna alle katten in hun eigen tuin. Ze hebben daar zoveel tips om je katten op eigen terrein te houden. Ik vind het ook onverantwoord om je katten zo op straat te laten lopen. Als een kat wordt aangereden zijn jullie helemaal van slag maar wat denk je van de gene die hem aanrijd? Die kan zo schrikken dat er nog een veel groter ongeluk kan gebeuren.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nadeel van de zomer
» Engeland in de zomer?
» De zomer voorbij
» 'zomer' kleding
» Het is officieel zomer!
» Engeland in de zomer?
» De zomer voorbij
» 'zomer' kleding
» Het is officieel zomer!